[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Prince Charming[666]

Mijn stem gaat naar Merlin omdat hij tot nu toe niets nuttig heeft bijgedragen. Hij heeft wel zijn stem doorhaalt en daarna is er niets meer van hem te lezen.

Merlin[666]

Citaat van: Prince Charming[666] op 22 maart 2023, 20:55:14
Mijn stem gaat naar Merlin omdat hij tot nu toe niets nuttig heeft bijgedragen. Hij heeft wel zijn stem doorhaalt en daarna is er niets meer van hem te lezen.

Ik sta hierachter en snap je stem ook zeker en kan alleen mijn oprechte excuses aanbieden ik ben niet met het spel bezig afgelopen dagen en heb dus ook niet echte verdenkingen. Het enigste wat ik nu kan vinden en het is een slechte verdenkingen dat weet ik maar het lijkt de de 3 biggetjes de dans lijken te ontsrpingen en ze hebben nog geen antwoord gegeven op mijn pm terwijl ze wel vaak online zijn. Dus ja het is een slechte reden maar weet verder niet zoveel helaas, ik ga morgen mijn best doen om meer aanwezig te zijn en discussieren.

Arthur Pendragon[666]

Ik zet mijn stem op King Harold, omdat ik het apart vind dat hij op mij stemde met het argument dat ik weinig zou bijdragen terwijl hij zelf bijna niks gepost heeft zowel voor als na zijn stem.

Niet een stem waar we veel aan hebben sorry, vanwege privéomstandigheden heb ik even geen tijd meer om terug te lezen. Ik hoop dat we morgen meer informatie hebben.

Fairy Godmother[666]

Ik heb geen concrete verdenking, voor mijn gevoel geeft echter een tweede potentiële stem ronde op de tlp mij het meeste informatie. in ieder geval hen in de spreiding.

Three Little Pigs[666]

Ik heb op Repelsteeltje gestemd. Van mijn verdachten de enige die al een stem heeft en daarmee mijn beste kans.

Donkey[666]

Okay, ik wilde hier wat meer info uithalen maar een random stemming vind ik niets als ik een slechtje heb.

Snow white heeft mij exact op t moment dat ik beulde bericht dat zij slecht is. Na mijn actie kreeg ik het dreigement dat ik ofwel geconverteerd ofwel geluncht zou worden. Dus ik heb gedaan alsof ik dat wel aan wilde gaan.

Echter wil ik liever een slechtje eruit met de zekerheid dat dit mijn kant helpt, dan dat ik niet geconverteerd word en er een slechtje vrijuit gaat.

Mijn stem gaat dus naar Snow white. Sorry Snow white, maar ik vind 't risico te groot

Snow White[666]

Achja, t is mijn eigen graf dat ik heb gegraven. Ik snap je keuze, tis alleen jammer dat het zo moet. Succes nog verder!

King Harold[666]

MIJ lijkt het gezien Snow White haar reactie wel duidelijk. Ik mag hopen dat dit niet een play is zo kort voor de deadline, maar daar ga ik niet vanuit. En IK neem aan dat iedere helder denkende Bengel wel een actie op onze Ezel heeft gezet. Just to be safe. En anders wel een van de 5 neutrale slotenmakers, if any.  ::)

adriaan

Gingy[666]

Citaat van: Pinocchio[666] op 22 maart 2023, 15:43:23
En @Prince Charming[666], ik bedoel juist wat jij nu aangeeft, namelijk dat slecht het prima had gevonden om makkelijk mee te gaan op Donkey dus geen reden had om te willen spreiden.

Er kan altijd een reden zijn voor Slecht om te spreiden van zodra het duidelijk wordt dat een goede speler op lynch komt. Ge wordt er dan niet meteen op aangekeken, en iemand die slecht is, ziet zich ook niet graag beschuldigd van meeschapen met de rest. Dus ik ben het hier niet mee eens.

Ik vind het wel opvallend dat niemand iets bijdraagt. Merlin brengt niets in, Arthur brengt niets in, King Harold brengt niets in, en die laatste twee stemmen daarom op elkaar. Ik vind dat een beetje zonde van de stemronde, maar vind ik niet meteen verdacht.

Ik ben niet zeker of ik mijn stem op Rump laat staan, maar ik wil wel ook nog hierop reageren:

Citaat van: Puss in Boots[666] op 22 maart 2023, 20:11:30
Gingy vind ik daarom gevat reageren, door openlijk Rumpelstiltskin aan te spreken. Zo'n stelling zie ik een slechtje minder snel nemen, omdat die het natuurlijk (met de kennis van nu) prima vindt als de focus op andere spelers ligt. Het kan natuurlijk ook zijn dat Gingy openlijk TLP beschermt op dat moment. Maar ik denk dat medeslechtjes dat niet in zo'n vroeg stadium zou doen.
Voor mij zit de verdenking op Rumpelsteiltskin dus meer op de timing van de verdenking en hoe dat de stemming beïnvloed, i.c.m. de wat fellere reactie van Rumpelstiltskin.

Om te beginnen heb ik TLP nergens beschermd. Met wat ik direct daarna heb gezien, ben ik zelfs eerder geneigd het met Rump eens te zijn.

Ik wou nog meer typen maar ik zie dat er wat belangrijks gebeurd is en zal daarom ook op Snow White gaan stemmen.

Lord Farquaad[666]

Ik moet zeggen dat het wat voelt als een play, maar goed ik heb dan gewisseld naar Snow White.

Merlin[666]

Citaat van: Lord Farquaad[666] op 22 maart 2023, 22:09:42
Ik moet zeggen dat het wat voelt als een play, maar goed ik heb dan gewisseld naar Snow White.

Voor mi voelt ht ook aan als een play maar Snow White ontkent ook niet echt

Arthur Pendragon[666]

In het ergste geval blijkt Snow White priester te zijn en watert ze iemand, we gaan voor een eindeloze dag 2 :D

Fairy Godmother[666]

Ah dat kan ook, ah well ik laat mijn stem alsnog wel zo staan voor nu (ookal zal het geen verschil maken)

Queen Lillian[666]

Well, en daarmee is Donkey dus volledig goed :P