[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Magic Mirror[666]


Donkey[666]

iemand weet wie slecht is of nog geen knopingsaanpunten?

King Harold[666]

Citaat van: Lord Farquaad[666] op 19 maart 2023, 19:14:25
Magic Mirror benaderde mij het eerst dus die krijgt mijn stem.

Deze snap IK niet zo goed, of heb jij een andere PM gekregen dan IK? Niet dat het heel veel uitmaakt voor de uiteindelijke uitslag, denk IK.

Al is de BM-stemming in zo'n spel nog moeilijker te lezen dan normaal omdat veel spelers er een afwijkende mening over hebben.

Lord Farquaad[666]

Citaat van: King Harold[666] op 20 maart 2023, 09:34:09
Citaat van: Lord Farquaad[666] op 19 maart 2023, 19:14:25
Magic Mirror benaderde mij het eerst dus die krijgt mijn stem.

Deze snap IK niet zo goed, of heb jij een andere PM gekregen dan IK? Niet dat het heel veel uitmaakt voor de uiteindelijke uitslag, denk IK.

Al is de BM-stemming in zo'n spel nog moeilijker te lezen dan normaal omdat veel spelers er een afwijkende mening over hebben.
Beste King Harald,
Ik begrijp niet zo goed waar de onduidelijkheid ligt?
MM stuurde een PM. Hij/Zij was daarmee de eerste speler die mij persoonlijk benaderde. Daarom kreeg MM mijn stem.
Waar leest jij in mijn bericht dat dat een àndere PM zou zijn dan die andere spelers gehad hebben?

Three Little Pigs[666]

Lastig hoor, zo'n anonieme start. Heeft er iemand een ander plan dan afwachten tot er iets komt boven drijven?

Erg jammer van de wisselaar. Ben benieuwd of dit haar oorspronkelijke rol was, maar hoe dan ook jammer dat deze er al uit ligt. Weet iemand met wie Doris contact heeft gehad?

King Harold[666]

Citaat van: Lord Farquaad[666] op 20 maart 2023, 09:54:06
Citaat van: King Harold[666] op 20 maart 2023, 09:34:09
Citaat van: Lord Farquaad[666] op 19 maart 2023, 19:14:25
Magic Mirror benaderde mij het eerst dus die krijgt mijn stem.

Deze snap IK niet zo goed, of heb jij een andere PM gekregen dan IK? Niet dat het heel veel uitmaakt voor de uiteindelijke uitslag, denk IK.

Al is de BM-stemming in zo'n spel nog moeilijker te lezen dan normaal omdat veel spelers er een afwijkende mening over hebben.
Beste King Harald,
Ik begrijp niet zo goed waar de onduidelijkheid ligt?
MM stuurde een PM. Hij/Zij was daarmee de eerste speler die mij persoonlijk benaderde. Daarom kreeg MM mijn stem.
Waar leest jij in mijn bericht dat dat een àndere PM zou zijn dan die andere spelers gehad hebben?

Dat jij een andere PM hebt gehad leek MIJ ook onwaarschijnlijk. IK zou zelf alleen niet zo snel mijn stem op basis van een massaPM zetten. Nu is de BM-stem in een anoniem spel van minder belang dan soms gebruikelijk, want A: Het spel is groot en B: Je weet niet wie je BM maakt en of dat een zeer betrouwbare speler is.

Puss in Boots[666]

Ik dank u voor de eer om BM te zijn, dat doet mij deugd. Ik ben immers niet voor de poes.

Bijna iedereen heeft zich al uitgesproken in de discussie. Niemand met podiumvrees, zo lijkt het.
Alleen Queen Lilian is nog niet verschenen, slaapt zij nog? Ik had verwacht dat dit alleen de Sleeping Beauty zou overkomen.

Laten we zoeken naar rare sprongen, nog voordat de kat echt in het nauw zit. Een Lord en een King die het publieke debat niet vermijden lijkt mij positief. Laten wij hier allen aan deelnemen!

Prince Charming mag als eerste. Hij is voor nu nog een échte excuustruus met zijn belofte om nimmer te laat te komen. Praatjes vullen geen gaatjes, laat uw ware aard zien beste prins.

Prince Charming[666]

Hier komt mijn bijdrage!

Citaat van: King Harold[666] op 20 maart 2023, 10:48:10
Dat jij een andere PM hebt gehad leek MIJ ook onwaarschijnlijk. IK zou zelf alleen niet zo snel mijn stem op basis van een massaPM zetten. Nu is de BM-stem in een anoniem spel van minder belang dan soms gebruikelijk, want A: Het spel is groot en B: Je weet niet wie je BM maakt en of dat een zeer betrouwbare speler is.

Als een BM stemming minder van belang is waarom val je dan iemand aan die op de eerste stemt die hem aansprak. Al is het een massa bericht, deze persoon had te minste de tijd genomen om contact op te nemen met medespelers. Een stem uitbrengen op zo iemand is "nuttiger" dan gewoon omdat puss zo schattig is. Of zoals ik ik vind Gingy gewoon een grappig personage weet van aanpakken (al kan de persoon daar achter dit niet zijn snap ik ook). Dus waarom iemand aanspreken op het feit dat hij stemt op iemand die contact neemt en niet op de personen die iemand bm maakt omdat die schattig is?

Citaat van: Donkey[666] op 19 maart 2023, 23:36:19
:"( dode Wisselaar!

nou ja, dat zien we ook waarom hier zoveel nadruk op leggen? Dit voelt aan als gespeelde sympathie eerlijk gezegd.

Citaat van: Donkey[666] op 20 maart 2023, 09:25:08
iemand weet wie slecht is of nog geen knopingsaanpunten?

Zoek je slachtoffers? Beide vind ik zo'n wolven opmerkingen om te proberen zo goed mogelijk over te komen. Heb jij al aanknopigspunten? Welke opmerkingen vindt jij verdacht?
Citaat van: Three Little Pigs[666] op 20 maart 2023, 10:40:36
Lastig hoor, zo'n anonieme start. Heeft er iemand een ander plan dan afwachten tot er iets komt boven drijven?

Erg jammer van de wisselaar. Ben benieuwd of dit haar oorspronkelijke rol was, maar hoe dan ook jammer dat deze er al uit ligt. Weet iemand met wie Doris contact heeft gehad?

Dit is echt hetzelfde, waarom is het belangrijk voor je te weten of het haar oorspronkelijke rol was, wisselaar is er uit, maakt niet uit of ze de oorspronkelijke was of niet. Als goedje zou je jezelf deze vraag niet stellen.

Ook de vraag of iemand een ander plan heeft dan afwachten tot er iets boven komt drijven, waarom schuif je deze vraag af op andere, waarom kom je niet zelf met een idee?

Lord Farquaad[666]

Citaat van: King Harold[666] op 20 maart 2023, 10:48:10
Citaat van: Lord Farquaad[666] op 20 maart 2023, 09:54:06
Citaat van: King Harold[666] op 20 maart 2023, 09:34:09
Citaat van: Lord Farquaad[666] op 19 maart 2023, 19:14:25
Magic Mirror benaderde mij het eerst dus die krijgt mijn stem.

Deze snap IK niet zo goed, of heb jij een andere PM gekregen dan IK? Niet dat het heel veel uitmaakt voor de uiteindelijke uitslag, denk IK.

Al is de BM-stemming in zo'n spel nog moeilijker te lezen dan normaal omdat veel spelers er een afwijkende mening over hebben.
Beste King Harald,
Ik begrijp niet zo goed waar de onduidelijkheid ligt?
MM stuurde een PM. Hij/Zij was daarmee de eerste speler die mij persoonlijk benaderde. Daarom kreeg MM mijn stem.
Waar leest jij in mijn bericht dat dat een àndere PM zou zijn dan die andere spelers gehad hebben?

IK zou zelf alleen niet zo snel mijn stem op basis van een massaPM zetten.
Beste King Harald,
De keuze voor BM is nu gevallen op iemand die een schattig gifje heeft ingezet. That's it.
Dat vind jij beter dan stemmen op iemand die tenminste nog een beetje moeite heeft gedaan? Vreemde redenatie.
Hij lijkt mij, King Harold, dat je spijkers op laag water aan het zoeken bent.


Magic Mirror[666]

Citaat van: King Harold[666] op 20 maart 2023, 10:48:10
Citaat van: Lord Farquaad[666] op 20 maart 2023, 09:54:06
Citaat van: King Harold[666] op 20 maart 2023, 09:34:09
Citaat van: Lord Farquaad[666] op 19 maart 2023, 19:14:25
Magic Mirror benaderde mij het eerst dus die krijgt mijn stem.

Deze snap IK niet zo goed, of heb jij een andere PM gekregen dan IK? Niet dat het heel veel uitmaakt voor de uiteindelijke uitslag, denk IK.

Al is de BM-stemming in zo'n spel nog moeilijker te lezen dan normaal omdat veel spelers er een afwijkende mening over hebben.
Beste King Harald,
Ik begrijp niet zo goed waar de onduidelijkheid ligt?
MM stuurde een PM. Hij/Zij was daarmee de eerste speler die mij persoonlijk benaderde. Daarom kreeg MM mijn stem.
Waar leest jij in mijn bericht dat dat een àndere PM zou zijn dan die andere spelers gehad hebben?

Dat jij een andere PM hebt gehad leek MIJ ook onwaarschijnlijk. IK zou zelf alleen niet zo snel mijn stem op basis van een massaPM zetten. Nu is de BM-stem in een anoniem spel van minder belang dan soms gebruikelijk, want A: Het spel is groot en B: Je weet niet wie je BM maakt en of dat een zeer betrouwbare speler is.

Ik was begonnen bij Dragon om te benaderen, maar om iedereen apart te benaderen koste gewoon veel meer tijd en bereikt hetzelfde. Ik doe inderdaad toch moeit om mensen aan te spreken? Zie hier ook het nut niet van in?

Magic Mirror[666]

Dragon was dan ook de enige die een andere pm heeft gehad (6)

Donkey[666]

ik slecht dus volgens jou @Lord Farquaad[666] ?

veel neutralen in spel tot nu, ik heb drie neutraalclaims gehad. wat jullie

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Donkey[666] op 20 maart 2023, 12:58:00
ik slecht dus volgens jou @Lord Farquaad[666] ?

veel neutralen in spel tot nu, ik heb drie neutraalclaims gehad. wat jullie

Echt, waar zeg ik dat??
Ik vind het heel vreemd dat mij steeds woorden in de mond worden gelegd die ik niet heb gezegd.


Fairy Godmother[666]

Ik kan me vooral enorm vinden in de woorden van mijn zoon, de discussie verder lijkt een beetje moddergooien te zijn.
Ik begrijp ook niet helemaal wat verdacht is aan stemmen op MM door een pm, de stemming bij de bm is echter zo op niets gebaseerd dat ik daar niemand echt verdacht uit vind komen.

Ik heb ook 3 neutraalclaims naast Donkey, maar ik kan mij niet voorstellen dat wij dezelfde 3 namen hebben. 3 kan ik me nog wel voorstellen op een basisspel met 20 man, ik weet niet of ik 4 ook nog zou geloven, echter zou ik geen neutraaljacht willen, omdat er ook vaak genoeg goedjes neutraal claimen en ik met 3/4 claims ook niet zo gigantisch veel vind dat ik daar mijn assistenten op af moet sturen om op onderzoek te gaan. Ik vind het ook wel wat gek om 3 neutralen al veel te gaan noemen op dit aantal man.