[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Fiona[666]

Im so exciteddd. Hebben jullie hier net zo veel zin in?

Ik laat de burgemeeste aan me voor bij gaan.

Puss in Boots[666]

Rumpelstiltskin[666]

Padidam, padidum Niemand weet, niemand weet dat ik rumpelstiltje heet Ladidam, liladum

Ah mensen en andere wezens. Aangezien jullie mijn naam toch nooit zouden kunnen raden *Echt onmogelijk* krijgt degene die raadt welke kleur sjaal ik het liefst draag mijn stem!

Arthur Pendragon[666]

Citaat van: Fairy Godmother[666] op 17 maart 2023, 22:29:33
Mijn zoon zal de volgende koning gaan worden van  Ver, Heel Ver Van Hier. Wanneer jullie toch meer vertrouwen hebben in mijn magische kunsten mogen jullie ook mij verkiezen.
Uhm, ik denk dat iemand anders nu de koning van Ver, Heel Ver Van Hier is...

Het lijkt mij dan ook vanzelfsprekend om niet in het verleden te blijven hangen noch over een utopische toekomst te denken, en op mij te stemmen als jullie waardige BM. (A)

Snow White[666]

Sleeping Beauty[666]

Jullie komen mij allemaal zo bekend voor. Het lijkt alsof ik met jullie gelopen heb in een droom. Ik ben net ontwaakt uit een honderdjarige nachtmerrie en ik ben nog een beetje in de war. Wie weet er het meeste van nare dromen bestrijden? Die krijgt mijn stem!

Rapunzel[666]

666, wat een spel. Ik ben de serie Supernatural weer helemaal aan het kijken en dan heeft dat toch een extra lading  ;D

Hoe gaat het met iedereen? Ik wil prima voor BM spelen, Rapunzel is daar sowieso toch de aangewezen persoon voor? Ik ga zelf voor Puss in Boots want dat karakter is gewoon geweldig!

Prince Charming[666]

Hallo,

Ben een beetje laat, maar zal niet meer gebeuren. Ga alles eventjes overlopen en lezen wat ik gemist zou hebben. ik zie dat ik al 1 stem heb voor BM, graag zou ik meer krijgen want BM zijn is me op het lijf geschreven.

Groeten,
Prince Charming

Rumpelstiltskin[666]

Niemand weet, niemand weet dat ik een geel sjaaltje om deed

Daarom zet ik voor nu mijn stem op puss in boots, omdat de kat het meest lijkt op het goud wat ik voor de koningsdochter spin.

Lord Farquaad[666]

Magic Mirror benaderde mij het eerst dus die krijgt mijn stem.

Dragon[666]

Ik kan geen nee zeggen tegen die schattige oogjes, ik ga voor Puss in boots

Gingy[666]

Magic Mirror[666]

Je hebt wel 3 stemmen vind ik niet direct weinig, niemand kan gewoon op tegen die Lieven ogen van de gelaarsde kat

Donkey[666]