Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Overleg] Is jouw bloed marineblauw of cyaan?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 20:00:14

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Welkom Robin en Nostalgia. Overleg hier over he spel!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Nostalgia

Robin89

Hey! Wat leuk om met jou in de adel te zitten ;D
En we mogen er zelfs nog een derde bij kiezen lees ik, alhoewel we daar miss beter nog even mee kunnen wachten.

Nostalgia

Ik vind het ook leuk om met jou in de adel te zitten!  :D

Het lijkt mij ook handig om nog even te wachten met een derde toe te voegen, aangezien we nog niets weten. Wie zou jij het liefste als BM zien?

Robin89

Precies, eerst even bekijken wie we straks kunnen vertrouwen. Ik ben weerhamster trouwens! Dus ik hoop niet dat ik per ongeluk bekeken word door een ziener...

Qua BM heb ik nog niet echt een voorkeur. Jij?

Nostalgia

Ik heb ook niet echt een voorkeur. Het liefst iemand die goed benaderbaar is, eventueel voor toevoeging bij ons. Ik weet nog niet of ik mijn rol nu al ga delen, want er nog geen reden waarom ik eventueel slecht zou kunnen zijn. Wel chill dat jij wamster bent! Scheelt weer wat angst voor de lunch.  :)

Robin89

Precies. En iemand waar we een goed gevoel bij hebben. Op dit moment weet ik het nog niet zo goed, met al die praatjes en verhalen in het DT XD

En snap ik hoor. Ik twijfelde ook, maar omdat ik wamster ben toch maar gedaan. Twee mensen kunnen denk ik beter voorkomen dat ik een keer onverhoopt bekeken word dan 1.

Nostalgia

Zeker waar.

Ik heb het even met Katz gehad over wisselbaar zijn en hij zegt dat hij niet wisselbaar is. Toen vroeg of hij neutraal was, hij zei dat hij goed was. Ik vroeg vervolgens of hij zvw was en zijn reactie was dat er ook andere rollen zijn. Ik vertrouw dat niet om eerlijk te zijn...

Robin89

Citaat van: Nostalgia op  5 maart 2023, 20:54:50
Zeker waar.

Ik heb het even met Katz gehad over wisselbaar zijn en hij zegt dat hij niet wisselbaar is. Toen vroeg of hij neutraal was, hij zei dat hij goed was. Ik vroeg vervolgens of hij zvw was en zijn reactie was dat er ook andere rollen zijn. Ik vertrouw dat niet om eerlijk te zijn...

Hahaha, ik heb bijna exact dit gesprek met hem gevoerd vandaag. En ik snapte er ook vrij weinig van XD Welke andere goede rollen zijn er die niet wisselbaar zijn?

Nostalgia

Robin89

Ik ook niet... of hij moet zelf wisselaar zijn en geen tweede wisselaar verwachten.
Maar hoe dan ook is het vaag en kunnen we Katz misschien op onze verdachtenlijst zetten.

Nostalgia

Ik zet Katz zeker op mijn verdachtenlijst.  :)

Nostalgia

Ik heb tegen Sunny gezegd dat jij mij benaderd hebt om te netwerken, dan weet je dat eventjes.  XD

Robin89

Helemaal goed!

Wat denk jij trouwens van Waterwork? Ik vertrouw hem niet, omdat hij achter de schermen soortgelijk gedrag laat zien als laatst toen hij wolf was...

Robin89

Ik ga op een later moment nog even alle stemmen in kaart brengen om te zien of we misschien al mensen kunnen afstrepen die anders nu als wolf waren gestorven met onze dubbele adelstem. Ben ik nu niet helder genoeg meer voor XD