[Overleg] Is jouw bloed marineblauw of cyaan?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 20:00:14

Vorige topic - Volgende topic

Foxi

Heey!

Fijn dat ik erbij mag. Ik had al een vermoeden, maar nu kunnen we echt aan de slag.

RH kan niet winnen met mij of Katz plus hij claimde yeti en dat kan dus niet
Lan kan winnen met Domien (vandaar de test op Domien)

Foxi

Wanneer ben je buiten geweest Nos? Kan je nog eens of ben je al beide keren geweest?

Nostalgia

Ik ben de tweede nacht en afgelopen nacht buiten geweest. Ik kan dus niet meer buiten komen...

Vertrouwen jullie William?

Robin89

Citaat van: Nostalgia op 17 maart 2023, 18:48:57
Ik ben de tweede nacht en afgelopen nacht buiten geweest. Ik kan dus niet meer buiten komen...

Vertrouwen jullie William?

Ja! William is het Orakel die Foxi al van veel (juiste) informatie heeft voorzien.

Nostalgia

Aha, vandaar!

Hebben jullie een overzichtje van rolclaims?

Robin89

Hierbij een overzicht:

Roodhapje: yeti (dat kan dus niet, want jij - Nos - bent de echte yeti)
Bert-Boefjes: burger (vreemd, want een burger lijkt niet te passen in de rolverdeling van dit spel)
Bloodwolf: vriend
Castiel: ? (claimt neutraal)
Domien: stalker (ook een wolvenclaim. Daarnaast weten we dat Domien en Lan samen kunnen winnen)
Katz: jager (van Katz weten we dat hij niet samen kan winnen met Roodhapje)
Lan: jager (de 2e jagerclaim dus. Interessant is dat Lan en Domien wel samen kunnen winnen en Katz heel waarschijnlijk goed is. Domien en Lan zijn dan misschien wel samen slecht?)
Waterwork: gezegende (ook een wolvenclaim)
William: orakel

Robin89

En dan zijn wij drieën er natuurlijk nog XD drie goedjes met Blauw Bloed.

Nostalgia

Welke rol heb jij, Foxi?

Willen jullie dan dat we spreiden tussen Domien en Roodhapje?

Robin89

Foxi was valse engel en zij heeft over Mala gewaakt in de nacht dat zij stierf, dus Foxi is nu valse witte wolf in schaapskleren maar dan als goedje en zonder wolvenkrachten XD

En we kunnen nu wel met overtuiging voor RH gaan, maar bij de volgende lynch moeten we onze stemmen inderdaad dusdanig tactisch gaan spreiden dat we een slechtje kunnen vinden. We zouden dan kunnen spreiden tussen Lan en Waterwork bijvoorbeeld (of Domien en Waterwork?).

Nostalgia

Ik heb nu mijn stem dan ook op RH gezet.  :)

Ik heb een lichte voorkeur voor Domien dan ipv Lan, aangezien als Lan de waarheid zou spreken, hij misschien nog een extra goedje mee de dood in kan nemen.

Robin89

Vind ik ook goed. Dan spreiden tussen Domien en nog iemand waar we aan twijfelen? BW, BB of Castiel?

Foxi

Bert is gezegend, dus die is denk max hulpje. Ik zou onze bm meenemen voordat hij grote beslissingen kan nemen

Robin89

Ik heb nieuwe informatie: Lan is grafdelver en hij heeft zijn lijk gevonden. De reden dat hij en Domien samen kunnen winnen is omdat een neutraaltje met elke alliantie kan winnen (dus ook met Domien die wrs slecht is). Dit verklaart ook de verwarring bij Berrie, die eerst doorgaf dat ze niet samen konden winnen. En Lan loog dat hij jager was omdat hij zijn echte rol niet bekend wilde maken... Lan kunnen we ook afstrepen dus (hij heeft voor goed gekozen zegt ie).

Ik heb Lan vandaag in het echt ondervraagd en ik ben er vrij zeker van dat hij de waarheid sprak.

Robin89

Even een nieuw overzicht:

Bert-Boefjes: burger --> is gezegend door Waterwork afgelopen nacht. Gekke claim, want hij lijkt de enige die burger claimt.
Bloodwolf: vriend --> ik begin te vermoeden dat BW misschien de laatste bruine wolf is. Misschien zouden wij alle 3 op hem kunnen stemmen vandaag om hem te testen. Is hij wolf, dan heeft hij 3x2 dus 6 stemmen en dan sterft hij omdat wij dan een meerderheid hebben (ik ga er wel van uit dat Domien dan niet op zichzelf stemt). Is hij geen wolf, dan overleeft hij en hebben wij hele belangrijke informatie.
Castiel: claimt heks en zegt Waterwork te hebben vermoord afgelopen nacht.
Domien: stalker --> kan samen winnen met Lan (die grafdelver is). Van Domien ben ik vrij zeker dat hij in de witte roedel zit.
Katz: jager --> kan niet winnen met Roodhapje, die een witte wolf was.
Lan: goede grafdelver met lijk. Hij heeft ook al contact met zijn lijk. Die moeten we dus ook nog zien te vinden...

Robin89

Het voorstel voor vanavond is dus dat wij alle 3 stemmen op Bloodwolf om hem uit te testen. Ben jij het daar ook mee eens @Nostalgia?
Als hij de test doorstaat, weten we ook meteen dat hij geen wolf is en hebben we evt. iemand die toe kunnen voegen aan de adel als één van ons lunch wordt.