Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

maartenrambo

Wat Mij opvalt in dtopic eerst katz en castiel ik denk dat we daar niet echt iets uit kunnenn halen. Behalve dat katz weer eens chaos aan het crearen is.

Verder vind ik shaddow zijn speelstyle niet echt verassend bij hem heb hem t wel vaker zien doen ongeacht welk kant ie was dus dat zegt nu nog niet veel.

Wat ik wel vind opvallen in t dtopic is waterwork  zijn reactie op shaddow. Dit zie ik hem eerder als slechtje doen dan als goedje.

Aangezien het nog dag een is en we twee roedels moeten vinden en er niks concreet is neig ik der naar om op waterwork te stemmen vandaag.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Shaddow

Citaat van: Sunny op  7 maart 2023, 14:11:51
Citaat van: Shaddow op  7 maart 2023, 13:21:22
Nou ik heb mijn eerste twee bruine wolven alvast gevonden, twijfel nog even of ik voor Waterwork of Fannie ga.

Los van wat je verder zegt ben ik wel benieuwd waarom zij Bruine wolven zouden zijn en niet wit?
Sorry, moest wit zijn ipv bruin - zit nog niet helemaal in de juiste mindspace.

Mijn grap was grappig bedoeld voor iedereen, behalve de witte wolven die ik hier wil doden. Kan mij voorstellen dat de witte wolven dus tegen dit plan zijn, en vanuit die redenatie zou je Fannieklm en Waterwork als (witte) wolf kunnen beschouwen.

Citaat van: Waterwork op  7 maart 2023, 14:41:23
Citaat van: Shaddow op  7 maart 2023, 13:21:22
Nou ik heb mijn eerste twee bruine wolven alvast gevonden, twijfel nog even of ik voor Waterwork of Fannie ga.
Beide kennen mij lang genoeg om te weten dat ik dit soort grapjes bijna altijd doe, behalve als ik slecht ben en supersad ben omdat ik slecht ben. Nu ben ik wel ook om andere redenen supersad dus het is zeer legitiem om mij daarom te willen lynchen, maar dat ik een grapje maak is dat gewoon niet.

Verder sta ik bij wat ik zei, en zal ik mijn best doen om de dood van Skunki te wreken :)

Mijn stem is duidelijk ik ga op Shaddow alles roept wolf hierbij. Ik heb je vaker dit soort dingen zien roepen om te wreken op Skunki en toen was je slecht.
En waarom alleen Skunki is dat om jij en je team Malapalanhy hebt gegeten en ben jij witte wolf? Omdatik en Fannie zogenaamd Bruine wolven zijn
Nu heb ik misschien een kutgeheugen maar ik zou het ontzettend waarderen als je even een paar voorbeelden (waarvan er schijnbaar legio zijn) kunt opvissen waarin ik dit doe.

We moeten even wit en bruin hierin wisselen want ik heb daarin een foutgemaakt zoals hierboven te lezen, mea culpa.

Ik heb tegen Skunki gezegd dat ik aan zijn kant stond.
Hij vond dit verdacht en heeft dit expliciet zo vermeld (nog een prachtige reden waarom je op mij zou kunnen stemmen overigens).
Ik zeg hierbij nogmaals wat ik tegen hem zei - ik sta nog steeds aan zijn kant, en omdat ik aan zijn kant sta, zal ik mij keren tegen de personen die hem gedood hebben. Het is even onduidelijk wat exact de kant van Malanaphy op dit moment is, dus ik kan niet zeggen of ik haar wel of niet wil wreken.

Overigens is mijn hoofd nu officieel een te grote chaos en ga ik destimulaten en dansen en ben ik pas morgen weer in enige vorm van bereikbaarheid.

Shaddow

Mijn stem op Waterwork is omdat hij dit gedrag vertroond in twee situaties - hij is slecht, of hij zit in een diepe tunnel. Vaak word die tunnel dan gevoed vanuit een ander persoon, wat op zijn beste geval een appgroep is en op zijn slechtste geval een ander board is.

Waterwork

Ik wil even aanhalen op Bloodwolf en Maarten waarom zou ik op Shaddow gaan als slechtje en dan bedoel ik meelopen. Ik probeer echt te zoeken naar wolven en heb mijn reden gegeven hiervoor. Ik probeer niet inactief te raken en vind het jammer dat er zo wordt naar gekeken. Ik zou eerder kijken naar mensen die niks laten horen

Rampposi

Citaat van: Robin89 op  7 maart 2023, 11:59:32
Ik ga op Rampposi stemmen. En voordat ik het verwijt krijg dat dit een makkelijke "terugstem" is, ik vind en vond hem oprecht al verdacht omdat hij na Skunki's dood hier liep te verkondigen dat hij al wel dacht dat Skunki een sterke goede rol had en dat hij zo betrouwbaar overkwam enzo en dat vind ik juist iets wat een wolf ook zou doen. Luuk noemt ook al dat Rampposi de aandacht probeert te verschuiven naar anderen (namelijk de namen die Skunki noemde in het bericht voordat hij stierf).

Verder vind ik het typisch wolfs om op de eerste dag even "op zoek" te gaan naar een makkelijke reden voor een stem. En om dan met zo'n slechte reden maar op mij te stemmen, vind ik en een beetje irritant (omdat ik iedere keer het doelwit ben van onterechte verdenkingen) maar ook gewoon heel erg verdacht. Een korte post waarin ik na een druk weekend nog even reageerde op een paar eerdere oproepen/berichten in het DT als "discussiesturend" aanmerken, vind ik heel vreemd en gezocht.

Omdat ik vandaag verder niet veel tijd meer heb, zal ik mijn stem ook al moeten plaatsen.
Je spreekt jezelf hier tegen, het is een makkelijke stem van mij op jou, maar wel met een vergezochte (unieke) reden. Dat zijn in mijn ogen twee verschillende dingen.

Daarnaast ben ik gewoon eerlijk in wat ik dacht. Skunki vertelde mij namelijk dat hij dit bij heel veel mensen deed en daarom dacht ik dus dat dat een te ver gezochte en te riskante poging voor welpvissen zou zijn. Het lijk bij mij alsof hij een rijtje met vragen dreunde dus ik nam aan dat iedereen datzelfde rijtje opdezelfde manier zou krijgen.

Daarentegen ben ik het niet eens dat mijn post wolfs is op het gebied van toegeven dat ik dachtdat skunki een goede sterke rol had. Dat speelt mij juist in de spotlights en vanuit die gedachte zoek ik dus minimaal 1 wolf tussen de mensen die skunki in het dt heeft gezet. Daar zal hij zelf namelijk dus ook een vreemd gevoel van hebben gekregen. Dat ik toegeef dat ik dat dacht door te hebben betekent niet dat ik wolf ben, dat betekent dat ik eerlijk ben over de situatie.

Inuzuki

Ik moet het even vanaf mn telefoon doen dus maakt terugzoeken iets lastiger.
Moet eerlijk zeggen dat de eerste paar paginas discussie voor mij allemaal een beetje vage verdenkingen richting elkaar waren waar ik me niet heel erg in kon vinden.
Meest interessante vind ik idd Tim die  al leek te vermoeden dat hij lunch werd. De theorie dat het iemand is die al snel wat hechter met Tim samen werkt kan ik me in vinden. Daarnaast een ramp die toegeeft dat hij dacht dat Tim een sterke rol had is opvallend, maar aan de andere kant: waarom zou je het dan zelf toegeven inderdaad.
Meest opvallende vind ik shaddow die het over een bepaalde kleur wolven zoeken heeft en het daarna afdoet als grapje het meest opvallend. Dit komt mij echt over als een verspreking die hij daarna recht probeert te zetten. Als er deze dag niks meer gebeurd zal mijn stem waarschijnlijk daarheen gaan.
Ook vind ik het opvallend dat hier door sommige mensen ook daarna overheen gepraat lijkt te worden. Ik vond het anders een behoorlijk opvallende post?

Sunny

Het spijt me Shaddow, maar je uitleg/antwoord op mijn vraag waarom je alleen bruine wolven noemt overtuigd mij niet.
Je wekt de indruk dat je jezelf hebt versproken en dat je bij het witte team hoort.
Daarom stem ik dus op jou.

Williambz

Ik stem voor nu op rampposi.

Ik kan me namelijk goed vinden in wat robin zegt, want in eerste instantie kwam Skunki ook vissend op mij over. Uiteindelijk heb ik wel gedeeld of ik interessant was voor de bisschop, maar ik houd dan altijd een omegawolf in mijn achterhoofd. Bovendien heb ik ook gezegd tegen enkele mensen dat ik Skunki wel vond vissen en blijkbaar deed hij dat dus bij iedereen. De reden dat Rampposi daarom op robin stemt vind ik dus echt onzinnig.

Shaddow vind ik lastiger om te peilen met zijn opmerking. Hij post inderdaad vaker bijzondere posts, maar dit zie ik hem ook doen als slechtje. Maar dit is vergelijkbaar als Katz die het vorige potje omegawolf claimde in het DT. Ik vind dit dus niet opvallend genoeg om mijn stem op te plaatsen.

Castiel.

Ik vind het wel bijzonder dat Shaddow een bepaalde roedel specifiek benoemt. Vind jij dat niet gek Maarten?

Ik vind daarnaast de stem van Aappen vrij bijzonder. Hij doet dit wel vaker, toegegeven, maar hij laat hem tot nu toe wel staan. Is wel lekker makkelijk als slechtje gewoon een random stem te smijten op 1/10e verdenking en zo lekker fluitend de eerste stemming doorkomen.

Deze reactie heb ik eerder getypt maar door een huilend kind kon ik hem niet posten/afmaken.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

maartenrambo

JA ik had daar dus eerst overheen gelezen castiel.

Verder vind ik katz ook naast aapen raar stemmen

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

bert-boefjes

Ik moet nog even de discussie van na de eerste nacht even goed doorlezen. Ik ben de afgelopen dagen wat drukker geweest prive. Maar zit nu wat ruimer in mijn tijd. Ik heb iedereen alvast een pm gestuurd om het contact wat op te starten.

Ik ga nu alvast stemmen zodat ik dat niet kan vergeten. En mijn stem zal voorlopig gaan naar Semi-Sjamaan. Vooral omdat ik hem nog erg afwezig vind ik de discussie zelf. Het kan zijn dat hij prive wel al met meer spelers contact heeft. Maar hij is een van de spelers waar ik in de discussie nog niets van gezien heb.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Aappen21

Mijn verdachten liggen een beetje richting de foxi, inu, castiel kant. Foxi omdat ze voor mijn gevoel dingen noemt die meerdere keren genoemd zijn en vrij duidelijke punten noemt die ik vind niet genoeg aan dit gebeuren toevoegen.

Inu is voor mijn gevoel dan weer slecht omdat ik haar stil vind en ze is alleen stil in spellen dat ze slecht is (of weinig tijd heeft)Het valt me gewoon, vergeet vaak daardoor dat ze mee doet.

Castiel, om voor uitgenoemde redenen. al heb ik een betere indruk van gekregen door eem app verkeer. En zet hem na het minst verdacht van de drie
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Castiel.

Ik ga voor Shaddow. Ik vind het gewoon een hele vreemde uitspraak dat hij specifiek benoemd de eerste 2 "bruine wolven" gevonden te hebben. Dat kan je alleen zeggen als je de witte wolven zelf kent namelijk. En ik heb tot op heden geen goede uitleg gehad hiervoor.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Ik blijf bij mn gevoel op ramp. Die is het sterkst op het moment

Foxi

Als je niet wilt dat ik duidelijke punten aanhaal moet je geen heksenjacht starten die nergens op gebaseerd is. Wilde niet weer een hele dag praten over welk neutraaltje er nu uitmoet, vind wolven eruit pikken veel belangrijker. Als dat bij jou verdenkingen aanwakkert dan is dat maar zo.

Shaddow zijn uitspraak lijkt voor mij ook meer op een verspreking dan een grapje. Ik begrijp dat je ze bij dezelfde roedel zag, maar waarom dan niet beide kleuren noemen. Al moet ik wel zeggen dat ik het dan ook wel weer toevallig vind dat Waterwork Malanaphy als witte wolf aan Shaddow probeert te linken. Zou dus zomaar kunnen dat dit een gevalletje slecht tegen slecht is of dat Waterwork gebruik maakt van de verspreking van Shaddow. Zou niet de eerste keer zijn dat hij als slechtje profiteert van een foutje van een andere speler.

Ook vallen er een paar spelers voor mij positief op, omdat ik zie dat zij vergelijkbare dingen lijken te zien. Al blijft het lastig met dubbele roedels