[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: Katz op  4 maart 2023, 11:19:38
Wat dachten jullie er van om openbaar te claimen of je wisselbaar bent of niet? Misschien kunnen we hierdoor later wolfjes vinden.

Ik vind dit eigenlijk wel interessant. We hebben nu twee roedels aan wolven, dus dat zullen er best wat zijn. Dat zijn dan ook heel wat spelers die niet gewisseld kunnen worden, dus ben wel benieuwd wat mensen hierop antwoorden. Ik ben in ieder geval wel wisselbaar.

Shaddow

Liebe Burgers en wolven, ik heb een plan.

Twee wolventeams betekent twee wolvendoden per nacht, dat is echt te veel. Daarom wil ik graag het volgende voorstellen:

- alle bruine wolven bekennen wolf te zijn.
- in ruil hiervoor gaan we hun niet lynchen.
- allebei gaan we op zoek naar de witte wolven en slachten we die af.

Hoe kijken jullie tegen dit plan aan?

Skunki

Aappen21

Citaat van: Shaddow op  4 maart 2023, 21:02:03
Liebe Burgers en wolven, ik heb een plan.

Twee wolventeams betekent twee wolvendoden per nacht, dat is echt te veel. Daarom wil ik graag het volgende voorstellen:

- alle bruine wolven bekennen wolf te zijn.
- in ruil hiervoor gaan we hun niet lynchen.
- allebei gaan we op zoek naar de witte wolven en slachten we die af.

Hoe kijken jullie tegen dit plan aan?
zeg je nou dat de wolvenkleur moeten bekennen? :P Oke slechtste woordgrap ever
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

bert-boefjes

Mijn bm stem gaat naar Skunki, omdat hij de eerste is die me persoonlijk benaderd heeft in dit spel  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Skunki

Kunnen we gezamenlijk uitwerken hoe de slechtjes teams er het beste uit kunnen halen door met goed samen te werken? Ik vermoed met 2 teams ongeveer 4 slechtjes per team en nog 3 tot 4 neutralen. Wat denken jullie?

Sunny

Ik stem op Bloodwolf, die is er nu al een paar keer vlakbij geweest en net niet geworden.
Ik gun het hem  :) (maar als je weer inactief bent dan is het de laatste keer (A))

BloodWolf14

Hoezo weer inactief? :o

Ik ben helemaal klaar voor dit spel hoor

Rampposi

Citaat van: Sunny op  5 maart 2023, 13:02:28
Ik stem op Bloodwolf, die is er nu al een paar keer vlakbij geweest en net niet geworden.
Ik gun het hem  :) (maar als je weer inactief bent dan is het de laatste keer (A))
Ik volg het zonnetje vandaag, in de hoop dat het mooi weer wordt de komende dagen.

Williambz

Citaat van: Skunki op  5 maart 2023, 11:10:00
Kunnen we gezamenlijk uitwerken hoe de slechtjes teams er het beste uit kunnen halen door met goed samen te werken? Ik vermoed met 2 teams ongeveer 4 slechtjes per team en nog 3 tot 4 neutralen. Wat denken jullie?

4 slechtjes per team klinkt wel aannemlijk. Denk zelf eerder aan 2 neutraaltjes, omdat we nu twee wolvenroedels hebben. Ik weet niet of een neutraaltje ook een kleur kan kiezen als hij voor slecht gaat, naar dat lijkt me wel. Dan zou een roedel snel de andere kunnen overrompelen als ze veel neutralen erbij krijgen.

Kevindemen

Ik verwacht dat de bruine en witte wolven samen 1/4 tot 1/3 van het spel aan slechtjes vormen, dus 7, 8 of 9 slechtjes. Wanneer Ultimate Werewolves een derde aliantie wordt toegevoegd (kaartspel Vampieren) komen, wordt door het toevoegen van die alliantie het wolventeam ook automatisch iets kleiner dan normaal. Verwacht ook dat beide wolventeams ongeveer even groot zijn en even krachtig qua rollen. Waarschijnlijk hebben ze niet exact dezelfde rollen, wel vergelijkbaar in krachtsterkte.
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Citaat van: Williambz op  5 maart 2023, 15:49:01Ik weet niet of een neutraaltje ook een kleur kan kiezen als hij voor slecht gaat, naar dat lijkt me wel.
Neutaal kiest goed, bruin of wit. Slecht is geen keuze.
Gelieve dit account te verwijderen.

Thelight288

Ik ben nog op vakantie. Ik zal proberen actiever te zijn als ik terug ben. Ik denk. Adriaan speelt niet veel en ken m een beetje dus ik denk dat ik hem uitstekend vind als bm. Als mensen mij benaderen zal ik proberen te reageren, maar ik zal wss voor dinsdag niet mensen zelf benaderen

Foxi

Om de stemming nog een beetje spannend te houden ga ik voor Bloodwolf

Castiel.

Oke extreem druk verjaardagsweekend gehad. Maar ben er ;D

BM gaat, zoals wel vaker, naar Bloodwolf.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.