Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

300

Gestart door Meister, 20 maart 2007, 19:32:38

Vorige topic - Volgende topic

Meister

sow ik heb 'm gezien maar hijs echt wel super vet  O0

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Golovior Regisir

ehh... wat is 300??

Ravenwing

HEt is een nieuwe film. Geen idee waar ie over gaat. Zou ik wel graag willen weten....

Meister

300 is een film over de 300 spartanen die bij thermopilea vochten tegen het perzische leger zeker als je wat vna de spartanen af weet (zoals ik) dan weet je eik al wel wat er gaat gebeuren en hoe het afloopt maar toch is ie cool :D

Sanne

Ik heb daar eens een documantaire over gezien. Het is echt zo'n cool verhaal.

Golovior Regisir

Maar als ik zo de trailer zie, is het niet echt een echte film uit de geschiedenis. Er zitten nog wel wat gemuteerde mannen bij ofzo..

Meister

ja er zitten wel een aantal heel lelijke mensen bij ja dat is wel een  beetje jammer

shrekje

ik ken 300 niet.
wat is het eigenlijk is het een film of een boek.
ik kijk heel veel films maar deze heb ik nog nooit van gehoord(ja nu wel maar dat telt niet mee).

svp

ik heb hem ook gezien en ik ben het er mee eens dat ie supervet is. maar een beetje te veel bloed dat is het eenige, verder is die fantastisch. ;)

MelOdii

Ik heb hem 3x proberen te zien. Maar ik kreeg al vreselijke rillingen bij de eerste scene, van dat jongetje.
De 2e keer durfde ik nog iets langer te kijken, maar te veel bloed inderdaad.
Ik kreeg er gelukkig nog geen nachtmerries van. :)
Niet aan te raden voor mensen die niet tegen bloed kunnen (Zoals ik).

Sar

Ik vond hem helemaal fantastisch!

Ravenwing

Zou je ook hier je mening iets meer kunnen onderbouwen?

Selinde

Ik heb het verhaal op school gelezen/vertaald, dan valt de film altijd nogal tegen (was ook zo bij Troy) omdat veel dingen niet kloppen. Maar verder was het wel een erg gave film, omdat de hoofdpersonen voor de vrijheid van Griekenland en hun eigen eeuwige roem vechten. Het wordt allemaal neergezet als een heel belangrijke zaak. Beetje veel rondspattend bloed, maar verder wel leuk :P

Meister

Ja dat vond ik dus ook!!! Zeker als ik naar bv Alexander kijk dan ben ik gwn diep bedroeft, want hijs altijd al mijn held geweest en dan word hij afgespiegeld als een of andere homo die een beetje rondhuppelt en landen veroverd. Troy vond ik dan nog meevallen qua tegenvallen maar ook 300 vond ik het jammer want eigenlijk vind ik dat je te weinig achtergrond informatie krijgt over de gehele leefwijze van de Spartanen om precies te begrijpen wat er daar gebeurde...

Wurn

Citaat van: Golovior Regisir op 25 maart 2007, 19:22:10
Er zitten nog wel wat gemuteerde mannen bij ofzo..

Zijn dat toevallig Mythologische Wezens misschien :S

Ik heb trouwens de film nog nergens gezien. Issie nog steeds in de bios? Nee zeker.

Edit by Wurn > Je begon de topic in Maart, nee dus
Howl with me fellow wolves. Howl!