Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Thelight288

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Thelight288

RoodHapje

Tip voor team slecht - als je twee jokers gebruikt kun je die 5 blauw aanstrepen, heb je gelijk 5 punten!

Awards
[close]

Sunny

Foxi

We moeten nu minimaal 1 joker, dus we kunnen of een groot vlak oranje wegstrepen zodat we een ster weg kunnen strepen of 2 jokers pakken en dan voor groen rechtsbovenin gaan zodat we voor kolommen A, B en C spelen

RoodHapje

Oranje+4(joker) aan de rechterzijde zou mijn voorstel zijn, kunnen we rechts ook pakken.

Awards
[close]

Shaddow

Ik zou persoonlijk voor oranje 6 gaan denk ik maar ik moet eerlijk bekennen dat ik had verwacht dat Slecht voor oranje 2 zou gaan in kolom H.

Again slecht als je hulp nodig hebt, stuur een PM, doe alsof je goed bent, laten we hypothetisch praten over de zetten die slecht kan doen for all I care. Ik wil jullie echt helpen, maar dan heb ik wel contact nodig.

Of misschien zie ik gewoon hier het grote plaatje niet en ben ik dom hè, dat kan ook gewoon.

Rich

6 mag niet, 5 is max.

Roodhapje jij bedoelt 4 oranje vanaf kolom F?

Groen linksboven lijkt me ook een optie.

Foxi

Je mag maar maximaal 5 vakjes van 1 kleur doen met een joker, dus oranje 6 kan niet. Richting rechts gaan kan, maar daar is slecht wel al in het voordeel

Shaddow

Okay dan is dat wat ik over het hoofd heb gezien, thanks :)

Snapte echt even niet wat er nou gaande was haha, slecht leek zo goed bezig.

Foxi

Citaat van: Semi-Sjamaan op 16 november 2022, 11:43:48
6 mag niet, 5 is max.

Roodhapje jij bedoelt 4 oranje vanaf kolom F?

Groen linksboven lijkt me ook een optie.

Ja ik haal links en rechts door elkaar, ik had het ook over kolommen ABC

fannieklm

Groen 5 linksboven is een lekkere, maar kost ook 2 jokers  :"(

oranje 4 in kolom F-D lijkt me een goede

Thelight288