[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Ik zou ook echt niet voor de joker gaan. Twijfel welke blauw ik zou doen, in het midden geeft wel weer wat meer opties qua velden die bereikbaar zijn. Daar zou ik naar neigen, maar klinkt alsof ik in de minderheid ben  :P

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

123berber

Bij JK nemen we wel een gok inderdaad, wat Inuzuki zegt. De vraag is dan denk vooral is het verstandig die te nemen en durven we dat? Misschien is safe dan toch een betere optie?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Sunny

Ik zie de gok niet zo, wat is het ergste dat er kan gebeuren dan?

123berber

Dat er straks rood wordt gegooid met hoge getallen en we niks kunnen.  Aan de andere kant, we zijn aan de beurt en zouden dan wel heel veel pech hebben.

Sunny

Ok, ja dat had ik nog niet zo ingeschat. Waarom zouden we geen rood laag meer gooien? We hebben nog 2 dagen..

RoodHapje

Dat zegt hij niet, hij bedoeld de volgende worp, volgensmij. Gewoon weer een worp extra achterstand.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Sunny

123berber

Prima denk ik. Mogen jullie dan verder zonder mij. Ik ga slapen!

Sunny

RoodHapje

Awards
[close]

Thelight288

Ik denk middelste blauw. Als we aan beurt zijn en niet blauw hebben of iets anders . Kan probleem met rood alsnog er zijn.

fannieklm

Rich