Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Er is een appgroep om snel te kunnen schakelen, mocht je erbij willen stuur even een PM :)

(slechtjes zijn welkom want we zijn team IEDEREEN en niet team GOEDJES EN NEUTRAALTJES DIE VAN PLAN ZIJN GOED TE KIEZEN. Meld vooral er even bij dat je slecht bent zodat we weten dat we goed vertegenwoordigd zijn (nu hebben we 1 neutraal, 1 goedje en 1 slechtje :) )).

Thelight288

Omdat we op 5, fishes zaten houdt dit meeste opties open. Dus ik had mezelf al overtuigd haha

Shaddow

Voor wie de trekker wilt overhalen; als we de kaart bouwen die we zojuist gereserveerd hebben (de blauw (2 punten) voor 5 blauw) zitten we op 15 punten en hebben we gewonnen.

Mocht je slecht zijn en willen starren is dit dus het moment om dat te doen.

(Met dank aan TheLight en team splendor - Adriaan, 123Berber, Roodhapje, Semi-Sjamaan, TheLight288 nogmaals en een beetje ik).

(Ik kan helaas niet starren dus het is aan jullie medewolfjes! Ben nog steeds een beetje droevig dat geen van jullie contact met mij heeft opgenomen en heb daarom maar team iedereen geholpen. Help alsnog liever jullie tho, dus voeg me toe aan jullie whatsapp!)

(Ik kan eventueel bewijzen dat ik ben wat ik claim indien nodig).

Sunny

Citaat van: Shaddow op 14 november 2022, 19:35:25
Voor wie de trekker wilt overhalen; als we de kaart bouwen die we zojuist gereserveerd hebben (de blauw (2 punten) voor 5 blauw) zitten we op 15 punten en hebben we gewonnen.

Mocht je slecht zijn en willen starren is dit dus het moment om dat te doen.

(Met dank aan TheLight en team splendor - Adriaan, 123Berber, Roodhapje, Semi-Sjamaan, TheLight288 nogmaals en een beetje ik).

(Ik kan helaas niet starren dus het is aan jullie medewolfjes! Ben nog steeds een beetje droevig dat geen van jullie contact met mij heeft opgenomen en heb daarom maar team iedereen geholpen. Help alsnog liever jullie tho, dus voeg me toe aan jullie whatsapp!)

(Ik kan eventueel bewijzen dat ik ben wat ik claim indien nodig).

Gefeliciteerd!
Super goed gespeeld , waarvoor mijn dank  :)

fannieklm

Thelight288

RoodHapje

Eens, op H I en J.

Daarnaast kunnen we hier prima overleggen, spel is te simpel denk ik om op dat vlak problemen met de wolven te krijgen.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

fannieklm

Ik heb hem gepost, is de enige logische move
Aangezien je vanuit het midden moet starten

Thelight288

precies. je gaat niet nu al joker gebruiken 100% dat slecht zelfde doet

RoodHapje

Klopt, al zou het voor team slecht wel verstandig zijn de joker te gebruiken, ivm hun nadeel als 2e te starten.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

RoodHapje

Awards
[close]

Malanaphy

Dit spel ken ik een klein beetje, dus ik kan misschien wel meedenken mocht er een groepsapp zijn nog steeds!
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

RoodHapje

Bij dit spel wilden we het in dit topic houden, gezien de wolven niet veel hebben aan de overleginfo. Dus wees welkom het hier te bespreken!

Awards
[close]

Shaddow

@adriaan kunnen we een topic per spel hebben?

Of ben ik de enige die daar behoefte aan heeft?

RoodHapje

Ik heb een drukke werkdag vandaag dus ik vertrouw geheel op jullie ;)

Awards
[close]