Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Was jíj het?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 23:06:12

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: adriaan op 22 september 2022, 12:08:04
Citaat van: Williambz op 22 september 2022, 11:34:30
Citaat van: Kevindemen op 15 september 2022, 16:42:50
Ik had al een naar gevoel bij Waterwork, maar vond het vrij kansloos lopen dus ook weinig energie nog eringestoken. Zag dit gelukkig al aankomen. William had ik wel fout als wolf, snapte hem oprecht niet.

Wat snapte je dan precies niet?
Ik denk dat hij niet snapte dat je Waterwork vroeg vrijstemde terwijl hij de enige was op wie een concrete verdenking lag

Ik dacht dus echt dat kevin deze verdenking later weer had weerlegt, maar dat heb ik te snel gelezen en dus ook verkeerd gelezen. Bovendien wilde ik de eerste lynch als beul doorkomen in de hoop dat er snel info op tafel zou komen

Sunny

Shiiittt ik had het vanaf dag 1 gewoon goed. Ww en Fannie.
Foxi verdacht ik ook. Na n3.
Oh well  ;D

Sunny

Sunny

En ook gelijk dat Yasu Angelique heeft gered.
O man BW  (6)

adriaan

Citaat van: Sunny op 22 september 2022, 17:20:31
O man BW  (6)
Haha nee, ze wilden BW eruit spelen omdat ze dachten dat hij lijk was. Er is geen contact tussen de hulpjes Angelique en Fannie en de wolven.

Sunny

Citaat van: adriaan op 22 september 2022, 17:25:41
Citaat van: Sunny op 22 september 2022, 17:20:31
O man BW  (6)
Haha nee, ze wilden BW eruit spelen omdat ze dachten dat hij lijk was. Er is geen contact tussen de hulpjes Angelique en Fannie en de wolven.

Ah ok, het leek wel zo.
Haha wel goed te weten dat mijn Delver met Lijk claim wel even gewerkt heeft  :)

adriaan

De slechtjes vermoeden wel dat Fannie hulpje is, maar er zijn nog geen claims uitgewisseld. Ze hebben geen flauw idee van Angelique en overwegen haar eruit te werken.