Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Was jíj het?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 23:06:12

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom, wat is er fout gegaan?

adriaan

Doden kunnen dit spel alle boards zien (op verzoek van kijker @Katz, welkom) maar uiteraard graag alleen in dit board posten. :P

Katz

Team goed ziet er wel sterk uit, behalve als Sunny dan conversiewolf wordt of één van de yeti's niet geloofd wordt.

Katz

En dankjewel om mij toe te voegen :)

Katz

Wel grappig dat yasu niks met zijn voucher was en nu gewoon weerwolf is geworden :')

Thelight288

zijn ook wel redelijk wat slechtjes

Katz

Valt mee maar vijf! waarvan twee gegeten kunnen worden :o

Thelight288

adriaan

Als de zielsverwanten nu niet bij iemand zielsverwant gaan claimen, zou het heel goed kunnen dat straks iemand moet gaan kiezen welke van de twee zielsverwanten te lynchen :'D ze lijken allicht als laatsten over te gaan blijven

adriaan

De zielsverwanten hebben zich nu eindelijk bekendgemaakt aan Berrie, dus zien wat er nu gebeurt. Hij was eigenlijk van plan Kevin vrij te stellen

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

adriaan

Tsja, Berrie kon nu niet echt anders meer als hij de zielsverwanten geloofde :P het ging gewoon eerder op de dag al mis.
Het klopt wel dat, zoals Katz al zei, de rolverdeling licht in het voordeel van goed is, maar de variant is in het voordeel van slecht dus in de praktijk is het al in evenwicht. Doordat de wisselaar al is weggewerkt staat slecht er nu wel goed voor, maar de beul kan nog wel wat schade aanrichten bij ze.

Inuzuki

Ben benieuwd hoe het loopt, heb het idee dat slecht zich erg in de kaart heeft gespeeld dag 2.  Dat het vooral van yasu zal moeten komen. Marc, foxi en fannie staan volgens mij op alle lijstjes. Ik heb nog geroepen dat William en wolf de klappen vangen en dat de stilleren in de trein slecht gaan zijn dus hoop dat mensen daar wat mee doen (zeker omdat ik na het roepen van deze namen sterf in de nacht als neutraal).
Vind de welp-actie op neutraal wel heel vreemd. Gegeven dat ik koppel was een goede keus geweest, maar dat wisten ze niet. Waarom me niet gewoon benaderen om naar slecht te halen?

adriaan

Citaat van: Inuzuki op 15 september 2022, 14:52:16
Vind de welp-actie op neutraal wel heel vreemd. Gegeven dat ik koppel was een goede keus geweest, maar dat wisten ze niet. Waarom me niet gewoon benaderen om naar slecht te halen?
Deze twee dingen hangen niet echt samen he, want de welp heeft geen contact met de rest van slecht. :P

Katz

Kan slecht niet gewoon sws winnen als William eruit ligt. Door de hele tijd niet te lunchen?

Dan begint waterwork en stelt die slecht 1 vrij die dan slecht 2 vrijstelt en dan weer waterwork. Dan de volgende dag omgekeerd eerst doet waterwork slecht 2 en dan slecht 1.

Of mis ik iets?