[Welkom] Was jíj het?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 23:06:12

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Ja maar fannie kan me toch gewoon overhalen naar slecht? Had idd in m'n hoofd dat het welp 2 was, maar opzich niet heel relevant daarin denk ik.  Fannie nam het echt enorm voor marc op, maar die weten het dus niet van elkaar?

adriaan

Citaat van: Katz op 15 september 2022, 15:07:08
Kan slecht niet gewoon sws winnen als William eruit ligt. Door de hele tijd niet te lunchen?

Dan begint waterwork en stelt die slecht 1 vrij die dan slecht 2 vrijstelt en dan weer waterwork. Dan de volgende dag omgekeerd eerst doet waterwork slecht 2 en dan slecht 1.

Of mis ik iets?
Ja, je mist iets. Dit is namelijk voorzien in de variantuitleg. :D
Zie het kopje Loopholes.

adriaan

Citaat van: Inuzuki op 15 september 2022, 15:08:50
Ja maar fannie kan me toch gewoon overhalen naar slecht?
Dat had inderdaad gekund, maar ik moet zeggen dat ik dat als offboard hulpje meestal ook niet echt doe omdat je ook geen idee hebt wat je het neutraaltje met zijn/haar kracht moet laten doen xD
CiteerHad idd in m'n hoofd dat het welp 2 was, maar opzich niet heel relevant daarin denk ik.  Fannie nam het echt enorm voor marc op, maar die weten het dus niet van elkaar?
Nee hoor, ze doen enorm hun best tegen elkaar om goed over te komen, :P

Kevindemen

Ik had al een naar gevoel bij Waterwork, maar vond het vrij kansloos lopen dus ook weinig energie nog eringestoken. Zag dit gelukkig al aankomen. William had ik wel fout als wolf, snapte hem oprecht niet.
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Pff... stopte de zegening niet eens de conversie zo te zien. Berber als Yeti lag er redelijk dik op, hij had al laten doorschemeren dat er een yeti actief was geweest vannacht. Voor de rest nog geen beeld.

Thelight288

ja je had ook heel veel pech dat de zvw overbleven en natuurlijk alles aan deden nog vrijgesproken te worden. anders ging berrie voor jou

Inuzuki

Ik denk dat yasu het wel ver kan schoppen. Ik vind hem in het dt ook wel sterk, ik ben alleen benieuwd hoe hij het stemmen aan gaat pakken.

123berber

Ik vind dit stom :(

Maar fijn om te zien dat ik met een aantal verdachten: yasu, Foxi, Fannie wel goed zat. WW echt helemaal verkeerd ingeschat en die ga ik dus nooit meer zo een mooi BM cadeautje geven, want man man man, wat een loze beloftes heeft hij gedaan in zn campagne :(

WCeend!! Zomerspelen 2014

adriaan

Inmiddels hebben yasu en Waterwork zich voorgedaan als een wisselaarsnetwerk bij William. William vertrouwt hen nu voor 100% zegt hij. Dus ik denk dat het wel gedaan is voor goed zo XD
De zielsverwanten hebben nog steeds geen zielsverwant geclaimd bij William waar ik ook echt geen drol van begrijp. Hoe later ze het doen, hoe ongeloofwaardiger het gaat worden.

Kevindemen

Lol. Dan is het wel redelijk kansloos aan het worden voor goed.

Williambz

Citaat van: Kevindemen op 15 september 2022, 16:42:50
Ik had al een naar gevoel bij Waterwork, maar vond het vrij kansloos lopen dus ook weinig energie nog eringestoken. Zag dit gelukkig al aankomen. William had ik wel fout als wolf, snapte hem oprecht niet.

Wat snapte je dan precies niet?

Williambz

Citaat van: adriaan op 19 september 2022, 22:20:02
Inmiddels hebben yasu en Waterwork zich voorgedaan als een wisselaarsnetwerk bij William. William vertrouwt hen nu voor 100% zegt hij. Dus ik denk dat het wel gedaan is voor goed zo XD
De zielsverwanten hebben nog steeds geen zielsverwant geclaimd bij William waar ik ook echt geen drol van begrijp. Hoe later ze het doen, hoe ongeloofwaardiger het gaat worden.

Ja ik moet wel zeggen dat ik het een best bijzonder verloop vind van het spel. WW en Yasu claimden geloofwaardig wisselaar. Ik ben zelf naar anderen gegaan en Fannie claimde BE die de BM gered zou hebben. Vond ik ook geloofwaardig, aangezien de wolven de BM bij zich willen hebben. Foxi claimde valse engel en BW claimde huidenwisselaar. Bw twijfelde ik inhet begin wel over, omdat ie wel toevallig met mij stond gewisseld en ik was de onthulde beul. Ik dacht dat ie gewopn erg graag door mij vrijgesproken wilde worden en dat ie zo zijn medewolven vrij kon spreken. Van Ramp en nos heb ik idd geen zvw claim gehad, maar hoorde dit pas later van anderen. Ook kreeg ik niet hun rollen, maar hoorde van ramp dat ie wel wist dat er een 2e yeti inzat. Maar ik vond het verhaal van de anderen simpelweg veel geloofwaardiger, ondat ik uit de andere kant vrijwel geen info kreeg als bevestigde beul.

Williambz

Lol stond ik hier ook voor lunch 1 opgegeven. Ik hen echt het geluk aan mn kont hangen bij de 1e lunch volgens mij, want ik ontspring op een of andere manier altijd de 1e lunch. Alleen nu is in 640 de vloek verbroken denk ik, want daar lukte het wel XD.

adriaan

Citaat van: Williambz op 22 september 2022, 11:34:30
Citaat van: Kevindemen op 15 september 2022, 16:42:50

Wat snapte je dan precies niet?
Ik denk dat hij niet snapte dat je Waterwork vroeg vrijstemde terwijl hij de enige was op wie een concrete verdenking lag

adriaan

Sunny zal ongetwijfeld gaan beulen deze speldag, er gaat een hoop afhangen van wie ze om gaat willen leggen. Er zit ook zowel bij de goedjes als bij de slechtjes nog een ijzeren hein in.