Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Sorry wolf, maar ik kan alleen yasu kiezen, omdat ik anders mezelf weer in de gevarenzone zet.

Nostalgia

Kan er in het vervolg even een waarschuwing gegeven worden voordat we onschuldige burgers gaan beulen? Als er overleg was geweest, was het hoogstwaarschijnlijk niet nodig geweest om Berber te beulen.

Williambz

Citaat van: Nostalgia op 18 september 2022, 20:23:14
Kan er in het vervolg even een waarschuwing gegeven worden voordat we onschuldige burgers gaan beulen? Als er overleg was geweest, was het hoogstwaarschijnlijk niet nodig geweest om Berber te beulen.

Ik kan niet in het dt zetten: 'hoi ik ben beul', want als de welp eerder een bericht naar adriaan stuurt ben ik ook dood. Ik had simpelweg erg weinig opties.

adriaan

Ik ga de nacht verwerken, even geen discussie

Waterwork

Nou mij lijkt duidelijk wie ik ga redden.

fannieklm

Vreemd dat je er als de kippen bij bent als er gebeuld wordt, maar als er gevraagd wordt naar je verdenkingen bij de mensen die over zijn, blijft het still...

BloodWolf14

Foxi

Ik had deze actie ook niet aan zien komen, ik had ook geen idee dat William Berrie zo verdacht vond

Williambz

Citaat van: Foxi op 18 september 2022, 20:53:50
Ik had deze actie ook niet aan zien komen, ik had ook geen idee dat William Berrie zo verdacht vond

Ik had geen duidelijke hiƫrachie in mijn verdenkingen. Maar als je in het dt kijkt naar mijn posts zag je dat ik op onder andere berber had gereageerd dat ik zijn redenatie raar vond. En ik vraag me ook af hoe nostalgia het voor zich ahd gezien hoe ik moest overleggen. Ik heb nog aan BW gevraagd wie hij zou beulen, omdat ik hem een keer had gebeuld, terwijl ie goed was XD.

Ik ben niet de beste beul zullen we maar zeggen, maar ik ben wel benieuwd of mensen nog info hebben die ze met een bevestigde beul willen delen. Ik moet namelijk nog echt ff nadenken over wie ik stem, want de goedjes staan er niet goed voor op dit moment

Nostalgia

Citaat van: fannieklm op 18 september 2022, 20:50:54

Vreemd dat je er als de kippen bij bent als er gebeuld wordt, maar als er gevraagd wordt naar je verdenkingen bij de mensen die over zijn, blijft het still...

Vreemd dat jij tegen Inu had gezegd met iedereen gesproken te hebben, terwijl dat dus absoluut niet waar is. En dan ook nog niet reageert als ik uit mezelf een poging doe om te netwerken, voor het geval je me vergeten was...

Als je zo benieuwd naar mijn verdenkingen bent, wil ik ze ook hier wel even delen. Ik verdenk jou als hoofdverdachte, daarnaast verdenk ik BloodWolf en Waterwork in mindere mate.

Citaat van: BloodWolf14 op 18 september 2022, 20:52:07
@Nostalgia wie had jij anders gebeuld nu?

Een van bovenstaande drie mensen.  :)

BloodWolf14

Got ya.

Ik moet zeggen dat William vlak voor zijn actie naar mij kwam met de vraag wie ik zou beulen, en daar heb ik zelf ook Berber op geantwoord. Gewoon omdat ik hem niet kon lezen zoals in het Dt ook aangaf.

fannieklm

Citaat van: Nostalgia op 18 september 2022, 21:09:34
Vreemd dat jij tegen Inu had gezegd met iedereen gesproken te hebben, terwijl dat dus absoluut niet waar is. En dan ook nog niet reageert als ik uit mezelf een poging doe om te netwerken, voor het geval je me vergeten was...

Altijd leuk als uitspraken van een dode gebruikt worden..
Maar wat ik tegen inu gezegd heb is dat ik mijn app ronde gemaakt had.
Ik heb nooit gezegd dat ik iedereen gesproken heb, want dat heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gedaan...

en ja, jouw berichtje heb ik over het hoofd gezien. Maar ik ben blij dat je me daar bijna een week later aan herinnert  ::)

Rampposi

Citaat van: BloodWolf14 op 18 september 2022, 21:13:27
Got ya.

Ik moet zeggen dat William vlak voor zijn actie naar mij kwam met de vraag wie ik zou beulen, en daar heb ik zelf ook Berber op geantwoord. Gewoon omdat ik hem niet kon lezen zoals in het Dt ook aangaf.
Dit vind ik heel raar. Als je logisch nadacht wist je dat berber geen wolf was. Zeker omdat berber blijkbaar info heeft doorgepraat naar jou over mij. Jij hier zelf naat mij toe kwam in PM. Als die info klopt, wat ook zo is, dan kon je weten dat berber goed is omdat ik nog leefde.

BloodWolf14

Citaat van: Rampposi op 19 september 2022, 10:08:57
Dit vind ik heel raar. Als je logisch nadacht wist je dat berber geen wolf was. Zeker omdat berber blijkbaar info heeft doorgepraat naar jou over mij. Jij hier zelf naat mij toe kwam in PM. Als die info klopt, wat ook zo is, dan kon je weten dat berber goed is omdat ik nog leefde.
Dit is zeker niet waar. Tenzij een wolf kans heeft om meerdere mensen tegelijk om te leggen heeft het niet veel nut om jou direct te moorden met die info. Dat is een hele makkelijke aanname van jouw kant.

Diezelfde argumentatie zou je dan nu overigens op mij kunnen toepassen, maar ook dat is geen zekerheid.

fannieklm

Ik denk eraan om Yasu vrij te stellen.

Wanneer hier mensen het wel of juist niet mee eens zijn hoor ik het graag!
Liefst hier in het DT, maar anders mag prive ook altijd!