[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Ik wil vanmiddag eens het dtopic doorspitten op zoek naar lijntjes, en hints naar wie er slecht kunnen zijn. Mocht je willen overleggen, mijn PM staat open! :)

WCeend!! Zomerspelen 2014

adriaan

Ik ga niet de termijn verleggen, maar we zien al dat de discussie heel erg stilvalt als iemand lang aan de beurt is en ik ben bang dat het spel zo doodbloedt. Dus ik wil graag iedereen aanmoedigen om niet te lang te wachten met stemmen als je aan de beurt bent.

123berber

Ik heb nog de keuze uit:
Bloodwolf14, Fannieklm, Waterwork, Williambz, Wolf en Yasu. Fijn, laat daar nou precies 4 van mijn 6 verdachten tussen zitten.

Bloodwolf14: Is een ontzettend slimme speler, weet ontzettend goed hoe je als wolf goed overkomt, namelijk verdenkingen op medewolven zetten en de juiste vragen als eerst stellen. Vooral dat laatste is hij erg aan het doen, en hij is er altijd vroeg bij. Wetende, dat als hij ze niet stelt iemand anders ze wel niet stelt. Onderdeel van het treintje van 6 die Wolf heeft samengesteld en heeft voorgelegd aan Waterwork en William, waar ze mee instemde. Van mijn 6 verdachten, wel degene die ik het minst verdenk, maar omdat ik weet hoe goed hij het kan spelen ben ik erg sceptisch en wantrouwend.

Fannieklm: Onderdeel ook van het treintje van 6. Probeert het treintje vooral terug te kaatsen en de laatste spelers van vorige speldag nu in een slecht daglicht te zetten. Ik zeg niet dat we allemaal goed zijn, maar van de laatste 6 is er denk ik maar hooguit 1tje slecht. Ik heb wel concrete redenen om dat aan te nemen, twee zijn er al dood tenslotte, twee vertrouw ik en eentje ben ikzelf.

Waterwork: Onderdeel ook van het treintje van 6 en van de 3W;s. Een van de twee waarop ik mogelijk mijn stem wil gaan zetten. Hij heeft een bm campagne gevoerd die voor mij best overtuigend was. Hij laat zich soms erg meeslepen waardoor ik hem wel durf te vertrouwen door zijn campagne. Ook het contact privé is goed.

Williambz: Ook onderdeel van het treintje van 6 en van de 3W's. Wel een van mijn verdachten. Niet de aanzet tot het treintje, want dat was Wolf die alle informatie vergaard hadden, echter hebben de 3W's wel als eerst het plan gezien en ermee ingestemd. En ik ken William wel als iemand die ook vragen zou stellen? Waarom dat nu niet doen en er mee gaan instemmen? worden er medewolven mee gered?

Wolf: Wordt volgens mij als het grote brein van het treintje gezien. Ik heb hem hier net uitgebreid over gesproken en verhalen gecheckt bij Waterwork. Ik snap zijn gedachtengang en hij is eigenlijk heel open geweest. Ik denk dat er tussen de 3W's hoogstens 1 wolf zit, en dat dit niet Wolf of Waterwork is.

Yasu: Is vooral heel boos omdat er goedjes dood gaan, terwijl iedereen ze vertrouwd. Sorry, maar dat komt op mij heel wolfs over.

Mijn andere verdachten die wel al vrijgesteld zijn maar die ik nog wel op mn radar heb (ja wolven wordt maar bang ik heb jullie door!) zijn Foxi en Sunny. Foxi omdat ik nog steeds van mening ben dat er wat wolven in het treintje zitten (nee niet allemaal) en sunny omdat ze in het discussietopic heel veel zegt zonder eigenlijk iets te zeggen.

Ik ga Wolf of Waterwork stemmen, en hoop dat de ander nog vrijgestemd wordt. en dan kunnen mijn verdachten het uitvechten.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Foxi

Valt me wel op hoe vaak het treintje terugkomt en dat je van de 3 die wisten van het treintje je er 2 niet meer verdenkt, terwijl je de drie die niet afwisten van het treintje wel nog alle drie noemt

Williambz

Citaat van: 123berber op 18 september 2022, 12:45:31
Waterwork: Onderdeel ook van het treintje van 6 en van de 3W;s. Een van de twee waarop ik mogelijk mijn stem wil gaan zetten. Hij heeft een bm campagne gevoerd die voor mij best overtuigend was. Hij laat zich soms erg meeslepen waardoor ik hem wel durf te vertrouwen door zijn campagne. Ook het contact privé is goed.

Williambz: Ook onderdeel van het treintje van 6 en van de 3W's. Wel een van mijn verdachten. Niet de aanzet tot het treintje, want dat was Wolf die alle informatie vergaard hadden, echter hebben de 3W's wel als eerst het plan gezien en ermee ingestemd. En ik ken William wel als iemand die ook vragen zou stellen? Waarom dat nu niet doen en er mee gaan instemmen? worden er medewolven mee gered?

Wolf: Wordt volgens mij als het grote brein van het treintje gezien. Ik heb hem hier net uitgebreid over gesproken en verhalen gecheckt bij Waterwork. Ik snap zijn gedachtengang en hij is eigenlijk heel open geweest. Ik denk dat er tussen de 3W's hoogstens 1 wolf zit, en dat dit niet Wolf of Waterwork is.

Ik ga Wolf of Waterwork stemmen, en hoop dat de ander nog vrijgestemd wordt. en dan kunnen mijn verdachten het uitvechten.

Berber wie zegt dat ik niet eerst vragen heb gesteld? Je doet alsof je er zelf bij bent geweest, maar dat is niet zo, dus ik vind dat je vrij snel conclusies trekt. Daarnaast heb ik al meerdere keren uitgelegd dat ik meedeed om simpelweg de 1e lynch door te komen. Ik had weinig tot geen informatie, dus was blij dat wij met zn 3en elkaar wilde vrijstellen. Het maakte mij eigenlijk ook niet uit mocht wolf of ww slecht zijn, want dan zou ik iig de 1e lynch doorkomen.

Wat ik wel heel opmerkelijk vind is deze zin die ik dikgedrukt heb. Je denkt dat ten minste 1 van de 3 w's wolf is en dat dit niet waterwork en wolf zijn. Dus dat betekend gewoon dat je denkt dat ik wolf ben dus? En mag ik vragen waarom de keuze op mij valt? Ik zie waterwork en wolf niet heel aanwezig in het dt, terwijl ik nog probeer uitleg te geven, maar dat is dan verdacht ofzo?

Sunny

Tja, ik probeer me te verdedigen tegen vreemde verdachtmakingen, maar dat is dan inhoudsloos.
Terwijl de verdachtmakingen zelf echt te bizar voor woorden zijn, maar die zijn dan blijkbaar ok?  ::)

Waterwork

Dankjewel Berber, ik kan alleen Blood of Yasu redden, de rest heb ik vorige dag gered of zij mij.

Ik denk nu richting Blood te gaan want mijn mening is nog niet echt veranderd over hem toen ik hem voor de 1e keer redde. Maar ik heb hem deze dag al gered.
@adriaan mag ik hem dan nu wel redden of mag dat ook niet

adriaan

Citaat van: Waterwork op 18 september 2022, 15:55:28
Dankjewel Berber, ik kan alleen Blood of Yasu redden, de rest heb ik vorige dag gered of zij mij.

Ik denk nu richting Blood te gaan want mijn mening is nog niet echt veranderd over hem toen ik hem voor de 1e keer redde. Maar ik heb hem deze dag al gered.
@adriaan mag ik hem dan nu wel redden of mag dat ook niet
Ik zal het voor de volgende speldag nog iets verder verduidelijken maar ga nu niks veranderen dus het mag ja.

Waterwork

Oke dan hou ik het bij Bloodwolf hem vertrouw ik gewoon meer dan Yasu

BloodWolf14

Goed, ik heb nu tijd om hier weer even voor te gaan zitten.

Naar mijn idee is er een clubje atm dat zich vormt rondom Rampposi, Nostalgia en Berber wat ik zelf een best interessante vind.

Verder heb ik atm geen ontwikkelingen in wie ik verdenk of als goed zie. Tbh vind ik dat ergens wel verontrustend, want dat kan zomaar betekenen dat de wolfjes zich bevinden onder de spelers waar ik geen goed beeld van heb (aangezien dat in principe is wat wolfjes willen). Dat zijn voor mij atm Angelique, Berber en Fannie. Ik ben van deze drie bij Berber vooral benieuwd hoe hij ligt bij Nostalgia en Rampposi en in hoeverre hier iets van wolfjes gaande is.

Ik ga voor nu Fannie redden aangezien mijn top 3 van verdachten dan over blijft (is dit ook iets te toevallig tho?) en ik ben dan erg benieuwd wie wie redt.

fannieklm

Okee, aangezien dit topic vrij dood valt nu bijna iedereen vrijgepleit is, wil ik jullie mening vragen.
Mijn eigen mening over de overgebleven spelers is al bekend bij iemand anders.

Uit de 3 mensen (op alfabetische volgorde)
William
Wolf
Yasu
op welke volgorde van vertrouwen zouden jullie ze zetten? en waarom?

Ik ga rond 10 uur mijn stem zetten, maar wie weet kan de feedback me nog van gedachten laten veranderen of juist bevestigen!

Waarom ik mijn volgorde niet deel? Ik wil jullie niet van tevoren beinvloeden.

BloodWolf14

Ik neig zelf naar William -> Yasu -> Wolf atm waarbij ik dus Wolf als eerste vrij zou stellen. Dan ben ik benieuwd welke keuze hij gaat maken.

Wolf

Ik wil graag aangeven dat als je William kiest, hij mij niet kan kiezen en dus Yasu moet kiezen.

Hetzelfde geldt bij mij, ik kan niet William kiezen en moet dus Yasu kiezen.

fannieklm

Williambz

Ja dat is kut. Sorry maar aangezien ik door vrijwel iedereen werd verdacht had ik ook niet veel vertrouwen dat ik lang zou leven bij de lynches. Nu kon ik alleen overleven als fannie haar stem op yasu in had gezet en hij mij koos (of als fannie direct mij stemde, maar volgens mij wilde ze yasu kiezen).

Ik had o.a. berber op mijn verdachtenlijst staan, omdat ik (en nog steeds) zijn redenatie echt raar vond dat hij nu zijn stem wel opwaterwork of wolf wilde zetten, terwijl hij wel dacht dat er een wolf in de 3 ws zaten. Oftewel dat zou ik moeten zijn, terwijl ik niks van hem had gehoord.

Nou u ziet het: ik was gewoon goed en het zijn dus niet mijn medewolven waarmee ik het treintje heb gemaakr ofzo