Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Citaat van: BloodWolf14 op 15 september 2022, 17:19:49
Verder heb ik aan het begin van het spel gezegd dat ik verwacht dat wolven op goedjes stemmen. Als ik dan zo kijk zou ik Yasu en Sunny dus richting slecht zetten vanwege het feit dat zij op Inu en Mala hebben gestemd.
Ik dacht eerst laat maar weer  ::) maar ik ga er toch wat van zeggen.
Want serieus, eerst ben ik verdacht omdat ik een sociale stem op Mala zet, wat die mòest dan wel slecht zijn en ik dùs ook.
Maar nu blijkt Mala goed en ben ik weer slecht omdat ze goed is?
Hoe moet ik me hier tegen verdedigen wanneer blijkbaar alles wat ik doe voor slecht wordt aangezien?  :-\

BloodWolf14

Je weet dat dat door verschillende personen is gezegd right?

En zoals in mijn post ook staat zit je niet bij de personen die ik over zou willen houden.

Sunny

Omdat ik gestemd heb op een goedje... ::)
Alles nog ok met jou Blood?  ;D

Foxi

Bedankt voor de vrijstelling, ondanks dat je daardoor zelf opnieuw vrijgestemd moet worden. Ik zal wat later vanavond mijn keuze maken, ik sta open voor berichten

BloodWolf14

Citaat van: Foxi op 16 september 2022, 17:06:32
Bedankt voor de vrijstelling, ondanks dat je daardoor zelf opnieuw vrijgestemd moet worden. Ik zal wat later vanavond mijn keuze maken, ik sta open voor berichten
Foutje woops. Geen rekening gehouden met degene die op mij stemt...

Citaat van: Sunny op 16 september 2022, 16:35:33
Omdat ik gestemd heb op een goedje... ::)
Alles nog ok met jou Blood?  ;D
Ik snap jou niet. Ik heb nooit gezegd dat jij slecht zou zijn omdat je een sociale stem op slechtje Mala hebt gezet?

Ik wil je wel wijzen op post #121 van William waarin hij zegt dat jouw stem voelt als stemmen op een medewolfje met een onzinreden. Hoe je dit aan mij linkt, idk.

Sunny

BloodWolf14

Alright. Ik las het even alsof je tegen mij zei dat ik die uitspraak had gedaan :P

Foxi

Ik ben voor nostalgia gegaan, mijn tweede keuze van gisteren

BloodWolf14

Sunny

Thanks Nos  :)
Ik heb een aantal mensen een PB gestuurd, maar tnt geen antwoord gehad.
Als dat te lang duurt dan zal ik die mensen passeren en een andere keuze maken.
Het is in ieder geval niet mijn intentie om iedereen lang te laten wachten

Nostalgia

Citaat van: BloodWolf14 op 16 september 2022, 22:42:18
@Nostalgia stille keuze?

Ik ben voor Sunny gegaan, dat was je vast al duidelijk. Ik denk dat ze goed is door het contact dat we hebben, dus dan vind ik dat een goede keuze.

Sunny

Ik heb voor Angelique gekozen omdat ik denk dat zij en ik redelijk op 1 lijn zitten wbt dit spel en ze goed op mij overkomt.
Bovendien is nog een goede naam nooit weg natuurlijk.

Angelique

Ik heb mijn stem uitgebracht op degene die de vorige keer alsaatzte vrij gesteld is. Zoals al eerder aangegeven heb ik niet  perse een slechte vibe bij Rampposi en is dit ook een stem om te kijken wat er gebeurd met de mensen die de vorige ronde snel vrij gesteld waren.

Rampposi

Mijn stem gaat naar 123berber. Dit is om meerdere redenen:
1. Ik heb met berber goede gesprekken gehad en ik durf hem nu wel te vertrouwen.
2. Hij werd vorige DL best laat vrijgesteld, en ik wil weten wat er nu gaat gebeuren.
3. Ik heb niet het idee dat hij zich laat meeslepen in "socialere redenen" om iemand vrij te pleiten, maar zich puur focust op de feiten.

fannieklm

::)

Wel grappig hoe de 'laat vrijgestelden' elkaar nu ook allemaal vrijstellen.
En dan met de melding 'laten we zien hoe het loopt'

Voor mij net zo onzinnig als het 'treintje' de vorige stemdag.