[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Citaat van: Wolf op 12 september 2022, 23:40:20
Ik hoef geen zwartrijders
Sorry, maar het is voor een wolf die vrijgesteld is heerlijk om de dag geen namen meer te noemen aangezien hij toch niet dood kan deze dag. Waarom deel je je verdachten niet?

Wolf

Citaat van: BloodWolf14 op 12 september 2022, 23:43:31
Citaat van: Wolf op 12 september 2022, 23:40:20
Ik hoef geen zwartrijders
Sorry, maar het is voor een wolf die vrijgesteld is heerlijk om de dag geen namen meer te noemen aangezien hij toch niet dood kan deze dag. Waarom deel je je verdachten niet?

Ik wacht nog twee stations af en dan zal ik meer zeggen over mijn denkwijze.

BloodWolf14

Inuzuki

Citaat van: BloodWolf14 op 12 september 2022, 20:12:27
Oh die vind ik interessant aangezien ze bij WW wel in de rij leken te staan
Hier ben ik eigenlijk ook nog steeds benieuwd naar. @Waterwork. Wie waren dit?
Daarnaast zie ik nu iedereen stemmen op mensen met wie ze toevallig contact hebben gehad. Ving ook al op welke naam ook nog 'ergens' in de trein voor moet komen en ook hiervoor zijn de argumenten me totaal onduidelijk. Wellicht ook een idee om voor je je stem uit brengt wel even kort met wat meer mensen te praten?
Vind het een beetje demotiverend moet ik zeggen. Tactiek lijkt voor nu te zijn maar gewoon met heel veel mensen wat contact te leggen? Valt me dan ook op dat ik bijv. met fannie een gesprek heb gehad waar vanuit haar kant enorm weinig kwam (terwijl ze zelf het gesprek begon) en waarin ze wel aangaf iedereen gesproken te hebben. Dit lijkt dus misschien inderdaad de tactiek te zijn om dit spel door te komen?

Waterwork

Nou aangezien dit iedereen wilt weten, het waren ook niet veel mensen het wordt echt groter gemaakt dan het is. Ik denk dat het meer te maken heeft omdat ik BM was en zo dat er naar gevraagd werd. Het was meer een klein dingetje in sommige gesprekken met mensen en als ze willen mogen ze het zelf zeggen maar ik heb het nooit serieus genomen en ook niet als iets verdachts gezien, in mijn ogen als je vraagt om vrij gepleit te worden word je juist verdacht. Daarom heb ik de vraag van Fannie ook niet serieus genomen en zag het als een grap wat waarschijnlijk haar bedoeling ook was.

Rampposi

Citaat van: Waterwork op 13 september 2022, 06:49:51

Nou aangezien dit iedereen wilt weten, het waren ook niet veel mensen het wordt echt groter gemaakt dan het is. Ik denk dat het meer te maken heeft omdat ik BM was en zo dat er naar gevraagd werd. Het was meer een klein dingetje in sommige gesprekken met mensen en als ze willen mogen ze het zelf zeggen maar ik heb het nooit serieus genomen en ook niet als iets verdachts gezien, in mijn ogen als je vraagt om vrij gepleit te worden word je juist verdacht. Daarom heb ik de vraag van Fannie ook niet serieus genomen en zag het als een grap wat waarschijnlijk haar bedoeling ook was.
Een hele mooie post met bijna geen concrete inhoud en je draait toch nog om de vraag heen. Fijn dat je dingen als een grapje xag,maar misschien heeft een persoon dat wel bij meerdere mensen geprobeerd.

Waterwork

Citaat van: Rampposi op 13 september 2022, 06:55:24
Citaat van: Waterwork op 13 september 2022, 06:49:51

Een hele mooie post met bijna geen concrete inhoud en je draait toch nog om de vraag heen. Fijn dat je dingen als een grapje xag,maar misschien heeft een persoon dat wel bij meerdere mensen geprobeerd.

Nou dat is toch makkelijk te checken zijn er hier mensen die de vraag hebben gekregen van mensen of hun zichzelf willen vrijpleiten, en dan stel ik voornamelijk de vraag aan @Wolf @Williambz en @fannieklm

Wolf

Deze vraag heb ik al eerder beantwoord; nope.

Malanaphy

Ik ben bang dat we het grotendeel van team slecht al hebben vrijgesteld, jammer
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

fannieklm

waarom foxi?
Zij is degene die mij als eerste zelf aansprak. En heel veel moeite stak in het netwerken.
Verder komt ze in de gesprekken goed over.

En zijn de mensen die ze noemt om vrij te spreken voor mij ook geen probleem

Malanaphy

Citaat van: Malanaphy op 12 september 2022, 23:06:57
Ik heb vernomen van andere spelers dat Wolf niet consistent is in zijn verhaal. Hij zegt tegen mensen Waterwork bijna niet gesproken te hebben en, tegen sommige spelers, niet te weten dat en waarom Waterwork op hem ging stemmen. Volgens Waterwork wist hij dit wel en hebben ze wel degelijk een lang gesprek gehad.

Eerst dacht ik dat dit meer zei over Waterwork, maar ik heb het idee dat Wolf de details verandert bij verschillende mensen (over zowel de inhoud als de duur van het gesprek) en in combinatie met dat hij nu een "trein" heeft schreeuwt dit 100% wolf voor mij. William staat hierbij dan op nummer 2 gezien hij ook de tweede is in deze trein.
Dit is zojuist opnieuw bevestigd door Waterwork. Wolf verandert het verhaal bij diverse spelers. Dit is spraakmakend to say the least, wolfs op z'n ergst.

Ik benadruk iig voor de nog volgende goedjes om op je eigen gevoel te kiezen en niet op dat van een ander
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Nostalgia

Citaat van: Inuzuki op 13 september 2022, 04:14:47
Vind het een beetje demotiverend moet ik zeggen. Tactiek lijkt voor nu te zijn maar gewoon met heel veel mensen wat contact te leggen? Valt me dan ook op dat ik bijv. met fannie een gesprek heb gehad waar vanuit haar kant enorm weinig kwam (terwijl ze zelf het gesprek begon) en waarin ze wel aangaf iedereen gesproken te hebben. Dit lijkt dus misschien inderdaad de tactiek te zijn om dit spel door te komen?

Ben het hier heel erg mee eens. Ik denk niet dat we moeten kijken naar wie er het meeste praat, maar juist wie er in het algemeen zijn best doet om het spel te bevorderen. Ook ben ik benieuwd wat Fannie verstaat onder 'iedereen', want met mij heeft ze in ieder geval niet gesproken.

Inuzuki

Er zijn nu voornamelijk mensen vrijgesteld die zich in het DT eigenlijk nog amper hebben laten zien (met uitzondering van wolf). Ik hoop dat dit topic nog wel iets toevoegt?
Citaat van: fannieklm op 13 september 2022, 08:12:48
waarom foxi?
Zij is degene die mij als eerste zelf aansprak. En heel veel moeite stak in het netwerken.
Verder komt ze in de gesprekken goed over.

En zijn de mensen die ze noemt om vrij te spreken voor mij ook geen probleem
Deze is interessant! Welke mensen zouden voor jou wel een probleem zijn dan? Mag ook 1 op 1 als je dit niet in het DT wil delen, maar al goede verdachten hebben op dag 2 lijkt me super waardevolle input voor meer mensen in deze variant

Williambz

Citaat van: Nostalgia op 13 september 2022, 08:33:32
Citaat van: Inuzuki op 13 september 2022, 04:14:47

Ben het hier heel erg mee eens. Ik denk niet dat we moeten kijken naar wie er het meeste praat, maar juist wie er in het algemeen zijn best doet om het spel te bevorderen. Ook ben ik benieuwd wat Fannie verstaat onder 'iedereen', want met mij heeft ze in ieder geval niet gesproken.

Meestal gaat dit wel DEELS hand in hand dat degenen die het meest praten ook het meeste het spel bevorderen. En nee ik zeg altijd, maar als je erg stil bent kan het zo zijn dat je juist naar de achtergrond verdwijnt en het spel niet bevorderd. Bovendien mag ik toch kiezen voor Waterwork als ik daar achter de schermen veel mee praat. Dit bevorderd misschien niet direct jullie spel, maar wel die van mij. Ik stem op wie ik vind dat het spel bevorderd en dat is voor mij WW.

Daarnaast vind ik dat gepraat over 'het treintje' (Dududuuuuu) een beetje overdreven zoals al net werd gezegd. Ik vind het ook best om verder toe te lichten, omdat het niet geheim is oid. Dit treintje waar wolf over sprak ging over 6 mensen, waarvan alleen de eerste 3 het wisten. Dus WW, wolf en ik spraken over dat we wisten wie deze 6 mensen (inclusief onszelf dus) zouden stemmen. Waarom stopt het treintje bij nummer 6? Omdst diegene op Foxi zou stemmen en die is net vrijgepleid door Fannie. En Fannie en Foxi en persoon nummer 6 hadden hun stem tegen wolf vertelt. Dus van dit treintje zien jullie nu de eerste 5 en als Foxi inderdaad stemt op diegene wie ik denk is dat nr 6. Dit is dus in mijn optiek gewoon gedaan om de eerste 3 te redden en voor de rest een aantal goede namen vrijgepleid te krijgen. Persoonlijk heb ik nog geen verdachten, dus ook niet mensen die ik er persé uit wil krijgen, maar ik weet niet precies hoe dit met WW en Wolf zit.

Foxi

Ik wil best vertellen wie ik doorgegeven als de 2 personen waar je wrs op zou stemmen, voor mij zijn dat Bloodwolf en Nostalgia. Ja, dat komt ook deels omdat ik daar wat meer contact mee heb. Normaal heb ik dat niet of nauwelijks. Bloodwolf speelt in mijn ogen vrij zoekend en ik heb met hem al wat speltechnische dingen besproken waarin hij goed op mij overkwam. Voor Nos geld dat hij betrokkener lijkt dan normaal, zeker in het contact naar mij toe. Kijkende naar het dt heb ik nu het beste gevoel bij bloodwolf.

Ik sta nog open voor berichten, ik zit nu in het ov namelijk. Ik zal over een uurtje of 2 definitief mijn stem plaatsen. Vanavond zal ik even ingaan op de rest, dat doe ik liever op de laptop