[Welkom] DooDuckstad

Gestart door adriaan, 26 juli 2022, 22:41:17

Vorige topic - Volgende topic

Goofy[632]

Ja 😂
Die zal ook wel balen dat zijn drankje aan een burger is verspild.

adriaan

Citaat van: Minnie Mouse[632] op 31 juli 2022, 08:12:04
Oh wacht,  dit was een goede heks die dit deed? ::)
Ja, gek genoeg wel. Ik weet ook niet wat de gedachte erachter was.

Goofy[632]

Ik weet niet wat Gijs Gans als cover heeft geclaimd, maar het schijnt heel goed te werken.
En blijkbaar heeft niemand zin om antwoorden op mijn vragen te vinden  XD

adriaan

Ik snap er ook weinig van wat Donald allemaal verzint. Die is hellemaal geen wijze burger en er zijn 7 burgers, geen 5. Maar tot nu toe lijkt dit wel tot de juiste verdachten te leiden XD

Donald Duck[632]

Citaat van: adriaan op  1 augustus 2022, 19:21:42
Ik snap er ook weinig van wat Donald allemaal verzint. Die is hellemaal geen wijze burger en er zijn 7 burgers, geen 5. Maar tot nu toe lijkt dit wel tot de juiste verdachten te leiden XD
wil je men gedachte gang weten?

Goofy[632]

Donald Duck[632]

well het is vrij simpel. Een burger claim is een vrije simpele claim die zeker wordt gedaan door slecht wanneer slecht met 2 nul achter staat. (Ondanks dat het grote voordeel voor slecht is dat het lijk inactief zou gaan sterven). Op basis van hoe mensen reageerden heb ik een redelijke gok gemaakt van 6 aantal burgers(min mijn eigen rol is 5). (ik had namelijk geen conversie verwacht maar dat komt omdat ik geen adel had verwacht)Om de groep te overtuigen van dat we een burger claim moesten hebben en slecht uit te lokken van hun claim.

Ik heb mezelf express lunch proberen te krijgen zodat als het goed is realiseren ze nu dat door mijn dood mijn eerdere bericht van mickey of dagobert wolf waar moet zijn. en is daar geen gedoe over en stemmen ze die eruit.

het enige nadeel voor goed op dit moment is dat het lijk momenteel inactief is. (wat goed en delver ) de kop kan kosten.

Gijs Gans[632]

Ik vind het echt balen dat ik niet geprobeerd heb op de Helderziende als rol nu :/

Ik kreeg door de berichten van Bolderbast het idee dat hij een koppel was met Donald dus het was de gok van Burger + Cupido als rol bij een van die twee. Verkeerde Burger gegokt helaas... Ik heb alleen echt nooit stilgestaan bij een controlerende rol.

Mickey sprak mij gisteren overigens aan als Wolf dus ik had de wolfjes al gevonden :)

Goofy[632]

Als ik Welp was geweest dan had ik hem ook op Stalker gegokt en niet op Helderziende.
Omdat hij zei dat hij door het gat van de schutting had gekeken en niets bijzonders had gezien.
I mean, stalker much?

Ik vond het wel heel frustrerend van Katrien dat ze jou zou buiten schot hield, het voelde wat oneerlijk door alleen mij naar voren te schuiven.

Katrien Duck[632]

Willie was geconverteerd 🤔

adriaan

Citaat van: Katrien Duck[632] op  4 augustus 2022, 00:37:00
Willie was geconverteerd 🤔
Ja, helaas vorige nacht pas, dat konden jullie moeilijk doorhebben.

Mickey Mouse[632]

ik leuk spel vond, spannend zien wat nu gebeurd :D

Katrien Duck[632]

Als Oma niet geswitcht had, had je (in elk geval nog 1 dag) geleefd, maar had de adel wel geweten, dat jij ook foute boel was.

adriaan

Mikmak is nog niet online geweest sinds ze is toegevoegd aan de adel en ik denk dat Dagobert ook al 1000 keer heeft gekeken wanneer dat nu eens gaat gebeuren. XD

Katrien Duck[632]

Inmiddels is ze ook actief. Ze heeft haar stem ook geswitcht, naar of Dagobert nog gaat overleven?