[Welkom] DooDuckstad

Gestart door adriaan, 26 juli 2022, 22:41:17

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom, helaas is het spel voor jou voorbij. :(

Meester Warbol[632]

Ah jammer. Sorry zware jongens. Dit was puur mezelf redden en ik had mindwr tijd dan ik verwachtte

Juffrouw Eugenia[632]

Sorry Meester Warbol, dit is echt mijn schuld (althans, dat we verdacht leken) :( Als we mogen zeggen wie we zijn ga ik nog mijn persoonlijke excuses overhandigen!

Zware Jongens[632]

Ik moet ook mijn excuses aan jullie aanbieden. Als ik nog had gelezen dat jullie zvw claimden had ik jullie nooit neergeschoten, helaas was ik toen niet meer actief. Sorry dat ik jullie mee de dood ingenomen heb.

Juffrouw Eugenia[632]

Nee hoor, ik vond het een logische keus om ons te schieten. Alleen jammer dat we zo verdacht werden gemaakt, zeker omdat ik al had aangegeven niet (veel) aanwezig te kunnen zijn die avond. En al helemaal door mensen die dezelfde verdachten hadden als ik hahaha

Goofy[632]

Dussss Bolderbast.
Het was Gijsje en niet ik.
Ik heb toch echt mijn best gedaan om dat iedereen duidelijk te maken haha

Buurman Bolderbast[632]

Klopt, het was sowieso een van de twee geweest en ik volgde dan Donald's punt over dat er drie waren waarvan er 1 slecht was en daar hoorde jij bij. Mij outten was ook niet direct de slimste keuze geweest haha

Toen ik zoveel berichten kreeg raakte ik oprecht de weg kwijt tussen alles en verloor ik het overzicht en heb toen maar iedereen de waarheid gezegd en dat heeft mij logischerwijs de kop gekost. Ik was misschien iets te snel ontvlambaar waardoor de toon verkeerd overkwam, ik heb na dat laatste bericht ook bewust het forum vermeden tot de deadline. Sorry dus nog.

Goofy[632]

Maar had jij nu bij Katrien gezegd dat ik het was of heeft ze dat zelf besloten?

Want ik vond het echt heel raar dat echt niemand zich afvroeg waarom Gijs het niet zou kunnen zijn en ik het wel moest zijn.

Buurman Bolderbast[632]

Ik heb in een gesprek samen met onder andere katrien jouw naam sn die van gijs genoemd maar zij heeft zelf jouw kant gekozen

Goofy[632]

Ik blijf dat een vreemde actie vinden.

Buurman Bolderbast[632]

Ik weet wel dat alles op scherp staat nu haha

Goofy[632]

Ja dat was precies waar ik op hoopte!

Meester Warbol[632]

Ja beat wel hectisch al

Minnie Mouse[632]

Ben echt heeeeel erg verbaasd dat ik dood ben. Ik had het gevoel dat allerlei mensen dingen wisten en dus volgde ik maar. Ikzelf wist letterlijk niks. Nu zie ik idd dat er een adel netwerkje was en wss een netwerkje rondom helderziende   :P Ik kreeg het contact echt niet van de grond op een of andere manier. Dus opzich voor goed wel gunstig dat er een burger zonder enige kennis dood is en de rest erin blijft  XD

Minnie Mouse[632]

Oh wacht,  dit was een goede heks die dit deed? ::)