[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Zwarte Magica[632]

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Zijn veschillende dingen die we kunnen doen; het Woudlopers Handboek zegt ook dat goed claimen vrij gebruikelijk is.

Op zich wel interessant dat oom Dagobert eigenlijk geen BM wilde worden maar het nu toch is. In PM was hij ook wel iets meer bereid.

Madam Mikmak is niet gelukt dus; misschien had ze een beschermingsspreuk gedaan of zichzelf verandert in een hamster. Kan ook zijn dat er andere rituelen zijn uitgevoerd in de nacht.

Over rituelen gesproken; we hebben in ons Woudlopers Handboek een Conversieritueel gevonden. Wij kunnen dus één van de overige dorpsbewoners ook converteren. Mocht één van jullie in een zeer ingewikkelde liefdesrelatie zijn beland met een andere dorpsbewoner, dan is dit een mooi moment om het te bekennen. Dan kunnen wij de ander converteren en gewoon met zijn allen winnen.

Dit brengt ons met 2 leugenwolven en 1 conversiewolf op 18 spelers, waarmee ik nog 1 of 2 hulpjes verwacht en misschien een stille aanbidder.

Mickey Mouse[632]

Oh jee twee leugenwolven en conversie zou mij ook weinig verbazen als er nog adellijke in het spel zouden zitten.
Mijn voorkeur zou zijn om niet te converteren nu al.

zullen we eventueel allebei op iemand anders stemmen magica? en dan met leugenstemmen ervoor zorgen dat er een goedje dood gaat om adel te deblokkeren?

Mickey Mouse[632]

Mickey Mouse[632]

kwik kwek kwak denkt men is neutraal, hij enige neutraal dus denk dat hij niet gelyncht zal worden want 1 neutraal logisch op grote groep.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ja, ik claim neutraal :)

Als mensen doordrammen ga ik voor grafdelver.

Mickey Mouse[632]

ik dacht voor eten aan Donald Eugenia Mikmak Guus Gijs of Katrien

Donald lijkt niet enorm actief in discussie en prive bij mij. Eugenia en Mikmak beetje zelfde maar iets meer.
Guus Geluk Gijs Gans en Katrien zijn wel actiever. alleen krijg ik idee zij mogelijk daadwerkelijk goedje die sterk kunnen spelen.
zo noemt katrien in prive bij mij magica als licht verdacht door lang niet claimen willen van goed, waardoor twijfelt. ze zegt magica kan ook neutraal zijn. ik denk oppassen met mensen die als vizier op ons hebben in leven houden.

stillere mensen dood voor enthousiasme belonen of sterk goedjes dood? wat willen jullie

Zwarte Magica[632]

We hebben een eerste nacht die mislukt is, waarom niet voor een sterker iemand gaan dan?

Madam mikmak negeert mij privé volledig.

Bij Katrien claimde ik zo duister te zijn dat het goed is. Dit heeft ze verkeerd geïnterpreteerd, aangezien het gewoon een goed claim moet voorstellen.

Mickey Mouse[632]

Mickey Mouse[632]

wat denken jullie van adel kans in dit spel? twee leugenwolven en converssie :o

ik zou oppassen wanneer wij in spreiding zitten, of wij onze leugens goed moeten gebruiken

Zwarte Magica[632]

Zwarte Magica[632]

Guus, dan ziet men meteen dat het niet uitmaakt of je geluk hebt of niet. Muhahaha  (6)

Mickey Mouse[632]

Zwarte Magica[632]

Laat maar weten als we nog moeten liegen bij de stemming!

Mickey Mouse[632]

Als wij niet voldoende stemmen hebben om dood te gaan indien adel er is, dan niet nodig. Ik niet tijd om bij te houden, jullie?