Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Mickey Mouse[632]

Dan is het zes voor jou en vier en een half voor goofy.

Zwarte Magica[632]

Mickey Mouse[632]

mogelijk last minute wijzigingen naar donald of goofy volgens mij. jammer dat wij allemaal niet in groepspm zitten.

Mickey Mouse[632]

5 op jou
3 op mikmak
2,5 op goofy
2 op donald
2 op bb

Zwarte Magica[632]

Mickey Mouse[632]

Zeker? als iemand op goofy gaat, dan als wij liegen ben jij safe!

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Zeg dat wel Micky.

Denk dat we deze nacht wel moeten converteren, anders word het spel onspeelbaar als ik sterf.

Mickey Mouse[632]

Dat begrijp ik, mijn voorkeur zou zijn om één van de mensen te converteren die vroeg op Zwarte Magica gestemd hebben. Zij zullen het sterkste staan op dit moment.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Madam mikmak dan misschien? Die staat het meest tegenover Zwarte Magica en konden we niet lynchen.
Denk dat we daar wel mee wegkomen.

We kunnen ook langer wachten hoor.

Mickey Mouse[632]

Ik zou er niets op tegen hebben om te wachten, ik vermoed dat men denkt dat jij grafdelver bent en vannacht gedelft hebt. Dus jou wil niemand dood maken voorlopig.
Als je zegt goed te hebben gekozen na vannacht, dan weten ze dat je een goede grafdelver bent. Dus, ondanks krappe situatie, zou ik 't uitwachten. Ik vermoed dat er gezien onze rollen wel sterkere rollen in zullen zitten. Mogelijk zitten er nog welpen of sjamanen in het spel.

Dus wat mij betreft mag je wachten, dus wat je zelf het liefste doet.

Mickey Mouse[632]

Kwik, Kwek en Kwak wat is jullie idee voor deze dag? en nacht? Ik zou nog kunnen zeggen in het discussietopic dat iemand mislukt gewisseld is en dat we die kunnen lynchen als men dat gelooft? En dan na de nacht een foutieve bron aanwijzen?

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Speel je jezelf wel iets mee teveel in in de kijker, lynch staat geloof ik op Zware jongens toch?

Mickey Mouse[632]

ja lijkt zware jongens te worden, denk ik. maar ik ben bang weer last minute stemmers, jij last minute online?

Kwik, Kwek en Kwak[632]

We hebben morgen proefwerk van Meester Warbol, dus we moeten wel een goede nachtrust krijgen. Weet niet of we op het laatste moment nog online zijn, maar misschien kunnen we onze eifoons mee nemen naar bed.