[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Oma Duck[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 21:19:03
Citaat van: Oma Duck[632] op  1 augustus 2022, 21:14:20
Nou nou, waarde Pluto... noem mij maar niemand.

Ik ga met alle plezier mee op Dagobert, aangezien ik daar eerder een onboard verwacht dan bij Gijs.
Stel Dagobert is inderdaad onboard en Gijs is inderdaad welp, dan maakt het niet uit in welke volgorde je ze lynched, aangezien een welp vannacht opgroeit. Dan komt hij sws op het board.

Ik vergis me inderdaad, een opgegroeide welp is net zo goed een weerwolf. Excuses. Laten we dan vooral geen verwarring stichten en de deadline afwachten.

Madam Mikmak[632]

Het punt is dat ik niet geloof dat Dagobert slecht is. Ik heb nacht 2 ZVW bij hem geclaimed, en dat mijn ZVW-maatje een Wijze Burger is die het aantal stalkers heeft opgevraagd. Het feit dat ik na nacht 4 nog leef, doet mij vermoeden dat hij niet de lunch kan bepalen. Waarom zou je anders een ZVW claim die je over het algemeen maar bij 1 persoon neerlegd laten leven? Daarentegen was ik ook nog eens de best wel grote reden dat Magica werd gelynched bij de 1e lynch, dus zou mijn mogelijke maatje je wel verdacht vinden, maar kan dat makkelijk als afleiding gebruikt zijn.

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Pluto[632] op  1 augustus 2022, 21:05:22
Ik moet overigens zeggen dat ik nu ook een treintje zie op Gijs en eerder vonden mensen dit wel opvallend bij Magica, maar nu hoor ik er niemand over?

Ik zie dat de neefjes hun stem ook vroeg hadden staan en ik zelf verdenk de neefjes ook. De neefjes hebben namelijk een 3e neutraal claim en drie neutrale in 1 spel geloof ik niet.

Als Gijs echter de welp is die we zoeken kan dit wellicht beter verklaren dat er een treintje ontstaat, want de welp is immers offboard.

@Pluto omdat we achter dit treintje meer zit dan het maken van een groepspm zoals bij Magica. Aangezien ik Willie het meest vertrouw zoek ik de wolven achter de overige 2 burgerclaims. De volgorde daarin maakt niet uit

Madam Mikmak[632]

Ik ga vanaf nu thema's aan mijn posts toevoegen die ik dikdruk boven het kopje, want ik spring van de hak op de tak:

Welp
Het feit dat er maar 1 welppoging is gedaan in 3 nachten, doet mij denken dat we mogelijk te maken hebben met een Welp II. Waarom? Als Welp I wil je je toch zo vroeg mogelijk bekend maken dat je er bent, zodat de wolven misschien iets meer risico gaan nemen, omdat ze wss toch nog een extra maatje erbij krijgen later in het spel.
Het feit dat de welp pas nacht 3 is gaan welpen, doet mij denken dat dat in overleg is gedaan met anderen. Dit zou betekenen dat er ook een Moederwolf in het spel zit.

Mickey Mouse[632]

oprecht ik ben burger. dus donald liegt of dagobert/ willie liegt.

Madam Mikmak[632]

Donald kan/mag niet liegen omdat hij nacht 1 is bekeken door de helderziende. Tenzij hij geconverteerd is.

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 21:31:25
Donald kan/mag niet liegen omdat hij nacht 1 is bekeken door de helderziende. Tenzij hij geconverteerd is.
dan dit of koppel. of dus dago/ willie liegen.

Madam Mikmak[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 21:32:46
Je zegt de hele tijd van x liegt en zo maar kom eens met argumenten waarom ik jou zou moeten geloven. Wat heb jij voor meerwaarde toegevoegd aan dit spel tot nu toe?
Het komt nu meer over dat je lichtelijk het idee krijgt dat je gaat verliezen en zoveel mogelijk jezelf indirect moet verdedigen.

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 21:34:52
Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 21:32:46
Je zegt de hele tijd van x liegt en zo maar kom eens met argumenten waarom ik jou zou moeten geloven. Wat heb jij voor meerwaarde toegevoegd aan dit spel tot nu toe?
Het komt nu meer over dat je lichtelijk het idee krijgt dat je gaat verliezen en zoveel mogelijk jezelf indirect moet verdedigen.
okay. ik burger en heb dag 2 op wolf gestemd, als ik wolf was had ik niet hoeven doen. waarom zou ik doen?
ik probeer tot nu toe netwerken en disussie aan te zwengel, maar met rol ik weinig kan.

ik heb al vaker argumenten voor mijn keuzes gedaan, meer dan ander.

Mickey Mouse[632]

niet als aanval ik niet weet hoe ik meer uitleg geven kan.

Madam Mikmak[632]

Ik zie trouwens dat er heel veel mensen online zijn, maar niemand lijkt hier te praten.?

Over de informatie die Katrien gaf omtrent Bolderbast (Helderziende), die bevestig ik. Ik zat in die groepspm samen met Katrien, Bolderbast en mickey.

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 21:44:09
Ik zie trouwens dat er heel veel mensen online zijn, maar niemand lijkt hier te praten.?

Over de informatie die Katrien gaf omtrent Bolderbast (Helderziende), die bevestig ik. Ik zat in die groepspm samen met Katrien, Bolderbast en mickey.
bevestig ik ook

Katrien Duck[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 21:44:09

Ik heb op dit moment weinig toe te voegen, daarom zeg ik ook weinig.

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 21:26:44
Het punt is dat ik niet geloof dat Dagobert slecht is. Ik heb nacht 2 ZVW bij hem geclaimed, en dat mijn ZVW-maatje een Wijze Burger is die het aantal stalkers heeft opgevraagd. Het feit dat ik na nacht 4 nog leef, doet mij vermoeden dat hij niet de lunch kan bepalen. Waarom zou je anders een ZVW claim die je over het algemeen maar bij 1 persoon neerlegd laten leven? Daarentegen was ik ook nog eens de best wel grote reden dat Magica werd gelynched bij de 1e lynch, dus zou mijn mogelijke maatje je wel verdacht vinden, maar kan dat makkelijk als afleiding gebruikt zijn.

Ik heb expres jouw claim stil gehouden in de hoop dat we later in het spel een goedjes netwerk konden opzetten. Ik ging ervanuit dat je meer zou delen op het moment dat het cruciaal zou worden. Daarnaast heb je de vragen die ik had over de WB keuze gewoon beantwoord. Jij had als wolf geen enkele reden om mij te vertrouwen met deze informatie en zeker met het verhaal van Pluto heb ik er vertrouwen in dat je gewoon goed bent

Donald Duck[632]

ik neem de verantwoording van het verliezen van deze game mocht het zo zijn dat we deze verliezen.