Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Buurman Bolderbast[632]

Citaat van: Pluto[632] op 26 juli 2022, 21:39:06
Citaat van: Madam Mikmak[632] op 26 juli 2022, 21:17:57
Omdat Zwarte Magica een groep maakte zonder toestemming van mijn kant. Dat betekent niet dat ik andere informatie wilde geven tussen de zware jongens en zwarte magica. Mijn kantclaim blijft hetzelfde, mijn tot nu toe ideeën blijven hetzelfde en mijn eventuele rolhints blijven hetzelfde. Ik had er alleen geen behoefte aan om dat in de groepsPM te bespreken, aangezien in een groepsPM je niet weet wie het door heeft kunnen vertellen als je daar per ongeluk iets te veel in hebt gezegd, omdat je dat dan niet goed kan filteren.

Ik vind dit eigenlijk wel logisch waarom madam mikmak niet haar info in een groepschat gooit. Het kan niet veel kwaad om je info in een groepschat te gooien, maar de opmerking over het filteren snap ik wel.

We moeten al bijna stemmen en ondanks ik nog weinig heb gezien (heb ook nog niet bizar veel pm contact) ga ik nu mijn stem op donald inzetten.

Ondanks dat mijn buurman en ik het niet goed met elkaar vinden vermoed ik dat je de stem beter ergens anders kan plaatsen, ik heb liever een goede buur dan een verre vriend.

Willie Wortel[632]

Puur kijkend waar nu de stemmen staan voel ik negatiever bij een van de twee dames dan bij de buurman. verder is het op weinig gebaseerd.

Buurman Bolderbast[632]

Ik ga mijzelf nu proberen te redden, sorry Magica.

Zwarte Magica[632]

Jammer dat, omdat ik aanhaal sta madam mikmak geen moeite doet om info te vergaren te delen dat ik nu de dupe ben. Zelfs na meerdere PMs van mij en Zware jongens nog geen reactie gehad.

Het is zonde om mij nu al te lynchen.

Minnie Mouse[632]

Citaat van: Guus Geluk[632] op 26 juli 2022, 21:34:37
Ik heb op Bolderbast gestemd. Vanwege de reden op mij en de slechte  reden die hij laat heeft gegeven
Ik vind dit wel een opvallende posts, zeker nadat Bolderbast daarna nog wel suggereert een gunstige rol te hebben. Ja, de actie is zeker een beetje vreemd, maar ik vind ergens in elk geval iets doen en niet tot de nacht wachten niet heel erg wolfs. Ik heb zelden een wolf zulk soort acties zien doen, zeker op een dag 2 waar het DT zo goed als dood is. Bij gebrek aan beter ga ik voor Guus, omdat ik deze post en het als 3e volgen op iemand tijdens dag 1 wel typisch wolfs vindt.

Zware Jongens[632]

Voor mij gaat het op dit moment tussen Katrien Duck en Madam Mikmak. Beiden lijken ze niet erg oprecht over te komen in PM. Nu zal ik dus moeten gaan kiezen en stem ik ook op Madam Mikmak, omdat ze al en stem heeft.

Ik moet ook zeggen dat ik het op vind vallen dat er nog maar zo weinig mensen gestemd hebben en ik denk niet dat het ons nu gaat helpen om lastminute te gaan stemmen.

Katrien Duck[632]

Citaat van: Minnie Mouse[632] op 26 juli 2022, 21:49:24
Ik heb op Bolderbast gestemd. Vanwege de reden op mij en de slechte  reden die hij laat heeft gegeven
Ik vind dit wel een opvallende posts, zeker nadat Bolderbast daarna nog wel suggereert een gunstige rol te hebben. Ja, de actie is zeker een beetje vreemd, maar ik vind ergens in elk geval iets doen en niet tot de nacht wachten niet heel erg wolfs. Ik heb zelden een wolf zulk soort acties zien doen, zeker op een dag 2 waar het DT zo goed als dood is. Bij gebrek aan beter ga ik voor Guus, omdat ik deze post en het als 3e volgen op iemand tijdens dag 1 wel typisch wolfs vindt.

Iedereen gaat proberen met redenen te komen om diegene eruit te stemmen, om z'n hachje te redden. Daarmee hoeft het nog niet waar te zijn.

Desalniettemin ga ik toch wisselen. Ik vind de groeps-PM werkwijze dubieus, plus kostte het me in de PM's met Magica de nodige moeite om überhaupt een kantclaim te krijgen.

Dagobert Duck[632]

Ik ben echt heel erg bang dat dit een burger burger betreft omdat er zo makkelijk meegestemd word. Nu kan ik dat niet bewijzen, maar ik heb een slechter gevoel bij de makkelijk slachtoffer stem van Guus.

Ik geef ook eerlijk toe dat ik wacht met stemmen omdat ik merk dat ik nog puzzelstukken mis en mensen de tijd wil geven om nog te posten. Aangezien mijn pm box nog steeds vult met nieuwe vragen stem ik denk zelf over 15 tot 20 min

Minnie Mouse[632]

@Katrien: ik zie niet helemaal hoe het een reactie op mijn post is. Bedoel je te zeggen dat je de stem van guus begrijpelijk vindt om zijn eigen hachje te redden?

Mickey Mouse[632]

ik nu tijd om bij te lezen, waarom alle stemmen op buurman en magica?

Juffrouw Eugenia[632]

Poeh, ik vind dit lastig allemaal. Ik heb uit mijn eigen privéberichten niet veel om te halen, maar ik zie wel potentiele verdachten in andere conversaties.

De discussie tussen Magica en Mikmak valt mij het meest op. Ik begrijp Magica's beredenering maar ik snap ook dat Madam Mikmak niet zomaar met die zware jongens wil praten. Ik vind ze ook wat intimiderend.

Bolderbast zijn stem was ietwat gehaast, maar ik observeer ook dat bepaalde Duckstedelingen wel heel snel en graag op hem wilden stemmen. Er zijn inmiddels wel meer dingen op het DT gebeurd om een stem op te baseren.

Mijn stem gaat waarschijnlijk mee op Zwarte Magica door Madam Mikmaks bericht. De link met Goofy zie ik dan weer niet, eerder dan een link met de zware jongens. Vind het ook gek dat ze nu op Bolderbast stemt vanwege wat Minnie al heeft gezegd.

Maar eigenlijk wilde ik op Donald stemmen. Ik vind zijn commentaar over dat hij op iemand wil die hem niet heeft bericht erg vreemd. Ik heb Donald zelf ook nog niet gesproken, maar genoeg andere mensen wel. Ik ben veel te druk met alles regelen voor Dagobert om maar met jan en alleman te converseren.

En ik vond alle financiën van Dagobert al ingewikkeld! Dit slaat alles.

Zware Jongens[632]

Wij krijgen er geen goed gevoel van dat er zo snel zo veel stemmen op Zwarte Magica komen. En dat is ook nog eens om een reden waar de mensen het fijne niet van weten.
Nee, die stemmers schreeuwen wolf in mijn hoofd. Want ik denk oprecht niet dat Zwarte Magica slecht is op basis van contact dat ik met haar gehad heb.

Misschien zit ik toch fout dat kan, maar ik denk niet dat ze slecht is.

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Zware Jongens[632] op 26 juli 2022, 21:56:16
Wij krijgen er geen goed gevoel van dat er zo snel zo veel stemmen op Zwarte Magica komen. En dat is ook nog eens om een reden waar de mensen het fijne niet van weten.
Nee, die stemmers schreeuwen wolf in mijn hoofd. Want ik denk oprecht niet dat Zwarte Magica slecht is op basis van contact dat ik met haar gehad heb.

Misschien zit ik toch fout dat kan, maar ik denk niet dat ze slecht is.
Dit komt op mij over als een laatste poging tot het redden van een medewolf.

Zwarte Magica[632]

Citaat van: Katrien Duck[632] op 26 juli 2022, 21:52:12
Citaat van: Minnie Mouse[632] op 26 juli 2022, 21:49:24

Iedereen gaat proberen met redenen te komen om diegene eruit te stemmen, om z'n hachje te redden. Daarmee hoeft het nog niet waar te zijn.

Desalniettemin ga ik toch wisselen. Ik vind de groeps-PM werkwijze dubieus, plus kostte het me in de PM's met Magica de nodige moeite om überhaupt een kantclaim te krijgen.

@Katrien jij moet leren lezen. In mijn eerste PM had ik direct al goed geclaimd.

Wel flauw dat er zo last minute zoveel stemmen op mij zitten. Graag te zoeken naar de wolven. Ik vermoed dat die bij een Katrien, Bolderbast zitten.

Hoezo is een groepspm  verdacht? Ik dacht leuk: met een heks en de andere criminele eens contact zoeken. Om de toon van de Bm stemming, het zo in rol spelen mee te doen. Kansloos dit...

Katrien Duck[632]

Citaat van: Minnie Mouse[632] op 26 juli 2022, 21:54:58
@Katrien: ik zie niet helemaal hoe het een reactie op mijn post is. Bedoel je te zeggen dat je de stem van guus begrijpelijk vindt om zijn eigen hachje te redden?

Ik reageerde op jouw stuk over de "mogelijk nuttige rol" van Bolderbast. Ik zou zoiets, als ik Bolderbast was, dat wellicht ook als argument erin willen gooien, in de hoop dat dat mensen nog ergens anders op stuurt.