Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op 26 juli 2022, 13:32:00
ik mis enkel nog kant van Donald in mijn berichten prive

verder vallen Guus, Donald en Eugenia mij op. zij lijken terughoudend of stil in mijn prive. ook zijn de laatste twee donald en eugenia niet veel te zien hier in discussie.

wie valt jullie op?
Beste Mickey, al dat papierwerk van Dagobert is zo veel dat je heel Duckstad ermee kunt bedekken. Een oude eend kan niet meer zo soepel multitasken. Ik kan je verzekeren dat ik mijn uiterste best doe om alle informatie goed bij te houden.

Citaat van: Zwarte Magica[632] op 26 juli 2022, 14:10:45
Bij mij valt Madam Mikmak op. Als collega heks verwacht ik toenadering en een klik bij eerste contact. Integendeel: ze negeert mijn berichten volledig. Ik neig voor nu dus op haar te gaan.
Dit vind ik wel interessant. Ik denk dat de meeste bekenden elkaar hebben opgezocht; dan is het apart dat een heks geen medeheks zoekt om een heksenkring mee te maken.

Pluto[632]

Citaat van: Katrien Duck[632] op 26 juli 2022, 11:49:28
Ik heb nu van bijna iedereen een kantclaim. Ik heb met iedereen contact gezocht.
Ik heb van Donald Duck, Guus Geluk, K3 (Kwik Kwek en Kwak) en Pluto nog geen antwoord. Iedereen claimde bij mij goed.

Woef? Waf? Beste mevrouw duck. Ik heb nog eens in mijn honderhok gekeken, maar er is echt geen brief te zien. Ik heb meerdere mensen langs zien komen, maar geen Katrien.

Ik zal het bordje met: 'Hier waak ik' wel weghalen, zodat u lang durft te komen

Pluto[632]

Inmiddels ben ik zelf langs Katrien gewandeld. Helaas ben ik Loebas niet meer tegen gekomen

Madam Mikmak[632]

Bij mij valt Madam Mikmak op. Als collega heks verwacht ik toenadering en een klik bij eerste contact. Integendeel: ze negeert mijn berichten volledig. Ik neig voor nu dus op haar te gaan.
Bij je eerste bericht aan mij dacht je er gelijk goed aan te doen om meerdere mensen (De Zware Jongens) uit te nodigen in ons gesprek. Ik verwacht een persoonlijker bericht en een ietwat betere titel ("Kwaad overheerst") om een eerste communicatietoren aan te leggen. Ik ga niet alles in een grotere groep gooien. Dan kan ik het net zo goed hier zeggen  ???

Donald Duck[632]

verder vallen Guus, Donald en Eugenia mij op. zij lijken terughoudend of stil in mijn prive. ook zijn de laatste twee donald en eugenia niet veel te zien hier in discussie.

wie valt jullie op?
Gisteren en deels vandaag ben ik natuurlijk erg druk geweest met het poetsen van munten voor onze burgermeester. Ik vind het toch op ze'n minst gek dat je dit soort loopt te herhalen en loopt te herhalen. Een overactieve wolf is ook een ding he, wolven spellen vaak niet basis van activiteit. Wolven spellen op basis van groepsvormaliteit.

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 26 juli 2022, 17:37:05

wie valt jullie op?
Gisteren en deels vandaag ben ik natuurlijk erg druk geweest met het poetsen van munten voor onze burgermeester. Ik vind het toch op ze'n minst gek dat je dit soort loopt te herhalen en loopt te herhalen. Een overactieve wolf is ook een ding he, wolven spellen vaak niet basis van activiteit. Wolven spellen op basis van groepsvormaliteit.
dit aanvallende en dat je mij sinds gisterochtend 8:00 niet gereageerd hebt tot nu prive is mij reden voor de stem.

Goofy[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op 26 juli 2022, 17:01:36
Bij je eerste bericht aan mij dacht je er gelijk goed aan te doen om meerdere mensen (De Zware Jongens) uit te nodigen in ons gesprek. Ik verwacht een persoonlijker bericht en een ietwat betere titel ("Kwaad overheerst") om een eerste communicatietoren aan te leggen. Ik ga niet alles in een grotere groep gooien. Dan kan ik het net zo goed hier zeggen  ???
Misschien kan mevrouw Madam Mikmak even uitleggen waarom zij de Zware jongens kopieert in een gesprek?

Guus Geluk[632]

wie valt jullie op?

Dus ik ben terughoudend volgens jou. Maar jouw berichtje bevat letterlijk een paar woorden. Dus ik begrijp niet dat je dan  een heel boek van mij verwacht

Guus Geluk[632]

Mag ik trouwens vragen waarom ik een stem heb Bolderbast zonder dat je een reden heb gegeven

Zwarte Magica[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op 26 juli 2022, 17:01:36

Ja want een groepsbericht (van 3, nou poeh poeh) met de superschurken van duckstad is geen goed idee? Zou je tegen de zware jongens wat anders gezeged hebben dan tegen mij? Het leek mij eens wat anders dan het gestanadard "hey samenwerken, ik ben goed en jij?" ebetje in thema van de opzet duckstad, en madame vind dit zogezegd niet persoonlijk en geen goede manier van communiceren?

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Het is voor ons alweer bijna bedtijd dus onze stem gaat uit naar Bolderbast - komt kort online, stemt, en verdwijnt zonder opgaaf van reden.

Katrien Duck[632]

Ik twijfel nog. Guus Geluk, omdat hij nog niet geantwoord heeft op mijn PM, maar ik had Pluto blijkbaar ook niks gestuurd, dus wacht ik even af of hij op m'n nieuwe PM alsnog antwoordt;

Bolderbast om het even snel zonder opgaaf van redenen stemmen. Ook daar hoop ik nog op uitleg. Ik ben de hele avond aanwezig, dus ik stem nu nog even niet.

Dagobert Duck[632]

Er gebeuren nu wel een aantal opvallende dingen idd, ook ik zal wachten op een moment dichter bij de deadline en regelmatig even checken. Mijn Pm box staat open en ook hier ben ik bereid om vragen te beantwoorden

Willie Wortel[632]

Ik vind het gesprek rondom Madam Mikmak en Zwarte Magica een beetje voelen als overdreven.. alsof er iets word gezocht om iemand negatief neer te zetten. Daarentegen gaf lampje me wel aan dat dit vaker goedjes zijn tegen elkaar vroeg in het spel dan wolven.. dus ik ben een beetje in dubio. Ik heb verder geen idee wie mij aan het bedriegen kunnen zijn, mijn uitvindingen lijken mij niet verder te helpen. Bolderbast is te opvallend en het lijkt me ook nog dat een slechtje dat nu al doet.

Donald Duck[632]

ik heb express gekeken naar wie mij een pm durfde te sturen. Dit is immers een variant waarvan de bedoeling is dat je netwerkt met mensen. Niet iedereen lijkt dit te doen en dit is wel de bedoeling. Mijn stem zal na iemand gaan die hier na mijn mening vanaf lijkt te zien.