Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Het beste doodgaan is op vakantie

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:42:45

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

adriaan

Citaat van: Inuzuki op 11 juni 2022, 18:00:28
Ik zit naar het info topic te kijken, maar de meest logische lunch zouden we zelf zijn..
;D XD

Katz

Ik snap even niet waarom Nungunu in het discussietopic die post moest zetten...
Ten eerste was ik naar zijn plaats gekomen en ten tweede kon niemand mogelijks vals begin wisselaar claimen, want die zou de rol niet weten + het land waarvan ik de uitnodiging heb verkregen.

Katz

Hopelijk luisteren ze ook naar mij en gaan ze angelique, inu en circle lynchen.
Dat zou ik alleszins doen, als ik een goedje was.

Katz

En waarom kozen ze ervoor om Angelique te converteren? Zeker nadat ik haar als mijn nummer 1 slechtje benoemde :').
Of hadden ze dit er al voor gedaan en geen tijd meer om te veranderen?

nungunungu

Sorry daarvoor.
Zat in de trein en las het bericht van inuzuki verkeerd. En wou nog iets plaatsen voor mijn batterij dood ging.
Geen beste actie, sowieso niet nijn beste spel. GA ook even stopped, ondat ik merk dat mijn gemiefstoestand momenteel niet samengaat met weerwolven.

Katz

Citaat van: nungunungu op 14 juni 2022, 23:41:27
Sorry daarvoor.
Zat in de trein en las het bericht van inuzuki verkeerd. En wou nog iets plaatsen voor mijn batterij dood ging.
Geen beste actie, sowieso niet nijn beste spel. GA ook even stopped, ondat ik merk dat mijn gemiefstoestand momenteel niet samengaat met weerwolven.

Hoe las je dan inu zijn bericht dan?

nungunungu

Dacht even dat die wisselaar claimde. Maar zag later pas dat ze zei dat ze wisselbaar was.

Spijt me met name dat jij lynch bent geworden. Zelf had ik deze lunch wel verdiend met mijn gedrag. Had mijn cool niet moeten verliezen

Katz

Citaat van: nungunungu op 14 juni 2022, 23:45:32
Dacht even dat die wisselaar claimde. Maar zag later pas dat ze zei dat ze wisselbaar was.

Spijt me met name dat jij lynch bent geworden. Zelf had ik deze lunch wel verdiend met mijn gedrag. Had mijn cool niet moeten verliezen

Ah zo dat suckt wel. Ik dacht er ook effe aan om gewoon wisselaar te gaan claimen, maar wist niet of er nog een welp zou inzitten en vond het dan te risky.

Hopelijk gaat goed wel door hebben dat tussen de late stemmers op mij slechtjes moeten zitten.

nungunungu

De wolven hebben zich redelijk laten zien. Volgens mij is er nog een prima kans voor goed

Katz

Ik ben wel bang dat Circle er nu gaat uitgestemd worden. Voornamelijk door haar post in het discussietopic over Rampossi slecht zijn als hij het wist?
Denk dat slechtjes dat achterwegen zouden laten :').

Aappen21

ik neem de schuld op me voor het verliezen van dit spel :-\. dit vond ik vrij ingewikkeld, al zal ik toch deels goed op fannie. maar ik wist het niet zeker dus heb niet door gepushed....
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

adriaan

Ja je zat op een aantal anderen toch helemaal verkeerd :P

Aappen21

Citaat van: adriaan op 18 juni 2022, 23:49:23
Ja je zat op een aantal anderen toch helemaal verkeerd :P

ja zoals ik al zei dit was alles behalve men sterkste spel :P
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Sunny

Dat niet netwerken suckte precies zoveel als ik dacht dat het zou doen.
Wat een werk Adriaan! Heel erg bedankt.