[Welkom] Het beste doodgaan is op vakantie

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:42:45

Vorige topic - Volgende topic

Perry26

Ugh, ik haat het zo als mensen met bs redenen de juiste conclusie trekken. Like, het was obvious dat er geen leugenwolf was toch?

fannieklm

Citaat van: Perry26 op 20 juni 2022, 02:23:29
Ugh, ik haat het zo als mensen met bs redenen de juiste conclusie trekken.
Dit is ook een beetje mijn mood van dit spel...
Al was het wel geluk dat inu en ik apart van elkaar op de reneiz lijstjes kwamen  XD

Rampposi

fannieklm

Ja dat jij er 2x in voor kwam was ook wel ons geluk idd... (6)

adriaan

Leuke discussie :D al vindt Dragonfly het niet echt leuk denk ik XD

Sunny

Ik ben op dit moment gewoon blij dat ik niet meer on het spel zit  XD

Nostalgia

Ik zie nu dat ik met Mala landgeschiedenis had moeten uitwisselen, want dan wist ze dat Inu liegt... Stom, had daar gewoon niet over nagedacht...  :-[

Malanaphy

Ik denk dat ondanks dat we fout zaten met William dat dit wel goed komt. Inuzuki en Angelique zijn in mijn ogen duidelijk, alleen de link met Yasu moet nog getrokken worden
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Dit spel is wel echt mega spannend!! Nostalgia, William en ik hebben de boel wel mooi opgeschud :D denk dat het anders al veel eerder gewonnen was door slecht
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

thelight288

Er is ook een goed slecht koppel in Angelique en Bloodwolf. Als ze nu eerst achter inu
aan gaan kunnen die winnen. Al wordt de zvw lastig. als ze nu DF ofzo eerst eruit krijgen zie ik g/s wel winnen

Williambz

Pfff dus circle en df wel zvw en inu is ketter geworden. En ik had ook geen rekening gehouden met cupido. Ik vond het wel een erg leuk spel, maar door die landenacties ook wel een erg lastig spel, omdat je niet weet wat je allemaal kan verwachten voor acties

Sunny

O.M.G.  ;D ;D ;D

Wat is dit vreselijk om te zien.
Maar wel humor  XD

thelight288

Sunny

adriaan

Grappig dat Inuzuki aan Angelique een dubbele stem gegeven heeft (in Vietnam) maar nu waarschijnlijk Angelique op haar gaat stemmen. XD