Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

yasu

Angelique

<3

Maar dit... is wel naar voor jou  :-\.

Brengt mij misschien nog een nachtje respijt. Als ik niet gezegend wordt ten minste

yasu

Ik heb net het lulverhaal van dit spel proberen te schrijven XD helaas kent Dragonfly mij ook iets te goed ondertussen.. dus is het echt kleine kans dat ze er niet doorheen prikt.. maar met een beetje geluk gaan Circle en Df discussie met elkaar hebben en komt het er nog goed uit..

Angelique

Haha mooi epistel idd. Maar vrees ook het ergste voor je met de claim van BW XD

Sorry dat ik overigens zo makkelijk meestem, denk dat die tactiek de enigste is om misschiennnnn te overleven.

yasu

Ach ja wie weet.. En anders denk ik door BloodWolf zijn speelstijl dat jullie samen koppel zouden kunnen zijn en dan gun ik jullie de koppelwinst wel XD
Hij zou nooit zo last minute met iets komen behalve om iemand te redden :P dus als dat het geval is, chapeau, het is gelukt hahaha

Angelique

De laatste keer dat ik keek had ik geen koppelboard, dus vrees dat ik helaas geen koppel ben met BW  XD. Dus ik gok dat het slechts uitstel van executie is voor mij helaas, but I keep fighting to the end  ???

yasu

Hahaha als het al zo zou zijn hoef ik het niet te weten XD ik zie het op het dodenboard wel :D
En anders ben ik gewoon paranoide aan het nadenken nu ;D

yasu

Circle maar lunchen? in geval dat het goed gaat is ze verlost van de keuze die ze niet wil maken XD in het geval dat het fout gaat dan wel erg jammer.

Angelique

Ja, doen we maar. Moet ik ook nog posten? Aangezien we niet weten wie er aan gaat straks

yasu

Dat maakt niet uit :) we beslissen als wolvengroep samen en niet als 1 iemand voor de wolven. Dus wie er ook sterft wijzigt de lunch niet

yasu