[Café] Aotearoa caféa

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 16:10:27

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

In het café kan je overleggen met je medereizigers, of boodschappen achterlaten voor hen die hier na jou nog komen.

Aappen21

ik wil landwelp aanvragen.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Angelique

Landenwelp is geen rol maar een actie toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Aappen21

"Het is niet uit te sluiten dat er verdere voorwaarden of regels zijn, maar die staan er dan bij."

deze zin laat het sterk vermoeden dat het ook als rol mogelijkheid is

Aappen21

maar wat stel jij voor dan?

Angelique

Aappen21

123berber

Hey Aappen, jij bent hier dus nog?!
Had jij mij hiervoor uitgenodigd? Ik denk het niet, want ik vermoedde dat het Angelique was. (Al voordat ik hier heen reisde)
Mag ik vragen wat voor ideeën jij had voor de tweede Reinez actie. Want ik heb daar wel ideeën over en wil daarom mogelijk hier wel een nachtje extra blijven.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Aappen21

ik heb je hier uitgenodigt. ik wou je mening over hoe we deze variant het beste kunnen spelen.

ik wil het liefst ketter btw aanvragen?

123berber

Mijn voorstel. Nogmaals conversiewolf. Komen er 5 willekeurige andere en, hoeven we niet bang te zijn voor conversie. En anders hebben we potentieel een conversiewolf te pakken.
Belangrijk is om in ieder geval nog niet naar buiten te communiceren dat er conversiewolf is opgevraagd, want dat maakt een potentiële conversiewolf ook alert.

Aappen21

dat heeft perry al gedaan

Aappen21

Citaat van: 123berber op 12 juni 2022, 23:36:12
Mijn voorstel. Nogmaals conversiewolf. Komen er 5 willekeurige andere en, hoeven we niet bang te zijn voor conversie. En anders hebben we potentieel een conversiewolf te pakken.
Belangrijk is om in ieder geval nog niet naar buiten te communiceren dat er conversiewolf is opgevraagd, want dat maakt een potentiële conversiewolf ook alert.
dit is exact waarom ik jou hier wou hebben. dit soort slimme dingen had ik niet bedacht :P goed idee.

Aappen21

ik wou btw weg uit dit land maar slecht heeft een ander land op slot gedaan.

123berber

Waar wilde je naartoe?
En heb je zin om kantclaims uit te wisselen?
Ik denk trouwens nadat de Reinez actie voor de tweede keer is gebruikt dat we hier gewoon eerlijk over moeten zijn. Daarna is dit land tenslotte onbruikbaar.

Tevens heb ik nog een gekke vraag, ik wil graag in ieder land een gezellig vakantiekiekje photoshoppen. En aangezien we nu samen zijn lijkt het me leuk om samen een vakantiekiekje te hebben. Heb je een foto (mag ook bijvoorbeeld je avatar zijn als je dat liever hebt) die ik daarvoor mag gebruiken? :)

Aappen21

ik wou naar austraullie. maar het spel zei nee nee.
ik ben goed en jij?

ik heb zelf geen foto maar een verre kennis die of in austruallie of in nieuw zeeland kan ik wel ff een appje sturen als je wilt? Dan heb je een "directe foto" misschien het leukst?