Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Café] Aotearoa caféa

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 16:10:27

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Ja daar zou ik zeker over na willen denken, maar zou hem wel wat meer willen concretiseren dan :)

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Ga jij weer naar Australië, of nu wat anders proberen?
Mocht jij een uitnodiging naar mij gaan sturen de volgende dag, dan enkel iets wat vanaf hier erg bereikbaar is, én misschien op een subtiele wijze door laten schemeren dat jij mij hebt uitgenodigd. Een land waar je wat extra reistegoed zou kunnen krijgen zou mij erg helpen, want je zult snappen dat een reisje hierheen geen goedkope was  ;)

Aappen21

ik ben met een half/ uurtje klaar dan leg ik alels uit
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

Citaat van: 123berber op 14 juni 2022, 18:54:17
Ga jij weer naar Australië, of nu wat anders proberen?
Mocht jij een uitnodiging naar mij gaan sturen de volgende dag, dan enkel iets wat vanaf hier erg bereikbaar is, én misschien op een subtiele wijze door laten schemeren dat jij mij hebt uitgenodigd. Een land waar je wat extra reistegoed zou kunnen krijgen zou mij erg helpen, want je zult snappen dat een reisje hierheen geen goedkope was  ;)
oke ik heb een idee. ik ga morgen naar een duur land toe. maar ik heb een plan. ik ga je morgen een uitnodiging sturen van welk land ik heen ga. als deze tussen 5 en half 7 is het land nutteloos of niet de moeite waard. als ik later die avond stuur is het een interressant effect. en als ik je een uitnodiging de dag erop stuur is er reistegoed te vinden.

Aappen21

ik heb ook fannie een uitnodiging hierheen gestuurd dit land is me te belangrijk voor goed, hier moet morgen iemand zijn. als jij deze stemming haalt ben je een wonder. Mocht jij fannie hier als enige zijn geldt hetzelfde voor aanbod voor als bovenstaande post.

trouwens ik kreeg net een reactie die gene is een paar jaar geleden van nieuw zeeland naar austruallie verhuisd en had niet zo snel een foto. Maar je hebt al.

123berber

123berber

Ik wijzig mijn stem straks naar Katz

fannieklm

Hoihoi, ik heb aappens advies opgevolgd en ben nu hier!
Conversiewolf dus?

123berber

Ja, lijkt me wel de beste optie. Snap je waarom er niks is gezegd haha?!

fannieklm

Absoluut  :D

Sorry voor mijn late reactie, behoorlijk drukke werkdag...

Hoe loopt jouw spel tot nu toe?

123berber

En Fannie, aangezien ik nog steeds in Nieuw-Zeeland ben, moet er natuurlijk ook nog even voor toerist gespeeld worden.
Heb je een foto (beetje makkelijk te snijden het liefst) die ik gebruiken kan daarbij zodat we samen kunnen toeristen? Of zeg je, liever niet. :D

123berber

Mijn spel loopt prima.
Gestart in Singapore en daar iemand kunnen beschermen, daarna op uitnodiging van Aappen hier gekomen. Nou en daar kan je dus alles van teruglezen.

Zoals je ziet wat Aappen redelijk op Katz aan het sturen.

En jouw spel, lekker veel toerist kunnen spelen al? Misschien al mensen die je op groen durft te zetten of juist niet?

fannieklm

ik ben gestart op de salomoneilanden.  Daar was ik gezellig samen met Yasu, zoals je kan lezen in het DT ondertussen....
Daarna door naar de papoea nieuw guinea. Daar kun je gokken op het land van iemand anders om je geld aan te vullen.
Heb ik niks gedaan omdat ik niemand wist en ik ook geen geld wilde verliezen. Daar was ik helemaal alleen
Toen dus de uitnodiging van blijkbaar aappen om hierheen te komen en tada!
Nu gezellig met jou hier.

Ik vind opzich perry en jou goed overkomen in het DT.
Al lijkt het alsof iedereen gek is geworden in het DT... Want iedereen lijkt iets anders te denken als ik....

123berber

Jaa, ik vind het discussietopic ook een chaos. En ik leek Aappen richting goed te schuiven, maar na zn laatste discussiepost begin ik wel te twijfelen.

Vind het oprecht wel heel erg tegenvallen hoe Sunny en Yasu zo ontzettend achterdochtig richting mij zijn XD

Ik neig nu voor Inuzuki en Circle goed. Maar ben hier nog wel voorzichtig mee.

fannieklm

Ja, het is toch echt heel anders als je niet kunt netwerken...
ik voel me soms net in de 16/17e eeuw... Wel kunnen reizen tussen landen, maar niet kunnen kletsen met mensen die verder weg zitten....

(en laat ik nu net Outlander aan het kijken zijn, dat helpt ook wel lekker mee in de sfeer)

Het Dt is behoorlijke chaos, ik heb het idee dat er 3 verschillende gesprekken door elkaar lopen.
Ik kreeg opzich wel een Okee gevoel bij Yasu dag 1. Maar in het DT zie ik daar weinig van terug idd