[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Ah, kijk eens aan. Hier was ik al bang voor... welles nietes tussen Yasu en BW.

Volgens mij beide een plausibel verhaal, maar de kans dat ze beide kloppen lijkt me vrij minimaal. Ik moet er nog een keer goed naar kijken, maar voor beide geldt dat ze kunnen terugvallen op hun gedrag/acties voor de conversie. En dan komt het aan op wie het meest geloofwaardig overkomt.

Dat Berber is geluncht is logisch vanuit beide. Ik hoop dat mijn gezeur over z'n actie niet z'n kop gekost heeft. Als dat wel zo is: sorry Berber!

Het heeft dan ook op dit moment mijn voorkeur om eerst maar voor Angelique te gaan. Met een beetje geluk/pech hoef ik dan geen knoop meer door te hakken. ;D Misschien heb ik wat meer moed bij elkaar verzameld na een goede nacht en denk ik daar morgen anders over.

Dragonfly

Zou William nu conversiewolf zijn geweest veranderd in Wamster of Inuzuki conversiewolf veranderd in Wamster of t hele reneizvisioen mee geknoeid zijn?

Circle

Ja, goede vraag. Ik heb wel het idee dat we de scenario's die ik het meest aannemelijk vind, kunnen schrappen, want ik geloof niet dat ik tot nu toe veel heb geholpen.  :D

Yasu en Bloodwolf, waar zijn jullie nu?

Circle

Dragonfly

Angelique

Citaat van: Dragonfly op 25 juni 2022, 08:17:28
Zou William nu conversiewolf zijn geweest veranderd in Wamster of Inuzuki conversiewolf veranderd in Wamster of t hele reneizvisioen mee geknoeid zijn?

Zouden we bij William niet gezien hebben dan dat ie slechte weerhamster was?

Maar goed, prima als jullie willen stemmen op iemand waarvan je niet zeker weet of ie slecht is in tegenstelling tot iemand waarvan we het eigenlijk wel zeker weten. Dan is het spel sowieso over na komende nacht

Circle

Ik kan me zo voorstellen dat het net zo werkt als bij een neutraal die een kant heeft gekozen. Als die dood gaat, zie je ook niet of hij bij goed of slecht hoorde, toch? De rol wordt bekend gemaakt, niet de alliantie.

yasu

Citaat van: Circle op 25 juni 2022, 08:24:51
Ja, goede vraag. Ik heb wel het idee dat we de scenario's die ik het meest aannemelijk vind, kunnen schrappen, want ik geloof niet dat ik tot nu toe veel heb geholpen.  :D

Ik ben al die tijd in Australiƫ gebleven.

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 24 juni 2022, 23:45:03
Je bent zelf geconverteerd XD

Dat je op slechtjes stemde is perfect voor een conversie op jou dus het is alleen maar logisch. Feit is dat ik je vannacht gezien hebt en zeker van je ben.

Dan zou ik dus volgens jou ergens pas afgelopen 2 nachten geconverteerd zijn ofso? Omdat ik alsnog al die tijd op wolfjes heb blijven stemmen? XD beetje gemakkelijk nu ook om visioenen te faken als alle rollen al op tafel liggen en je alleen bij iemand weerwolf hoeft te roepen en bij de rest de geclaimde rol.

Dragonfly

Citaat van: yasu op 25 juni 2022, 10:20:18
Citaat van: Circle op 25 juni 2022, 08:24:51

Ik ben al die tijd in Australiƫ gebleven.

Waarom? Daar was verder niets te halen?

Dragonfly

Citaat van: Angelique op 25 juni 2022, 09:30:55
Citaat van: Dragonfly op 25 juni 2022, 08:17:28

Zouden we bij William niet gezien hebben dan dat ie slechte weerhamster was?

Maar goed, prima als jullie willen stemmen op iemand waarvan je niet zeker weet of ie slecht is in tegenstelling tot iemand waarvan we het eigenlijk wel zeker weten. Dan is het spel sowieso over na komende nacht

Tenzij jij een goede, plausibele verklaring hebt door wie en hoe dat zielsverwantschap niet door gegaan is, ben jij voor mij slecht. Het lijkt me nu wel duidelijk dat ik goed ben, dus het lag niet aan mij zoals je eerder suggereerde.

yasu

Citaat van: Dragonfly op 25 juni 2022, 21:18:39
Waarom? Daar was verder niets te halen?

1e x naive hoop dat er iemand kwam om jou te controleren en daar een gesprek mee aan te gaan.
2e x vergeten door te geven dat ik wilde reizen xD

Dragonfly

We hebben vanavond een deadline. Ik heb van @Angelique nog geen plausibele verklaring gehad met betrekking tot het mislukken van het zvwschsap.

@yasu, jouw verhaal over in Aus blijven vind ik matig.... Waarom wilde je dan met degene praten die daar zou komen? Wat had jou dat opgeleverd?

@BloodWolf14 kun je ons een overzichtje doen van wie jij wanneer hebt bekeken, wat je hebt gezien, wat je ermee hebt gedaan en wat jouw motivatie was tot het bekijken van deze persoon?

@Circle heeft nog niet gestemd

yasu

Eigenlijk dat als die persoon geld had hij/zij ook een zvw actie met mij kon doen XD dan hadden we (in mijn hoofd dus) jou en angelique.. mezelf + die persoon (als die goed was..) en dan wisten we precies nog wie overbleven dacht ik. Maar misschien was het iets te naief en kon ik beter verder zoeken naar iets leuks.

Circle

Ik ben ook nog wel benieuwd welke actie @BloodWolf14 gedaan heeft in Myanmar en welk resultaat dat gegeven heeft.

Ik twijfel nog of ik niet toch liever vandaag de keus maak tussen Yasu en Bloodwolf. Angelique stemmen voelt een beetje als onnodig rekken en ik wil nu toch wel graag weten hoe het zit.  ;D