[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

@Angelique jij zou je moeten kunnen herinneren dat er eerder een spel was waarin ik dusdanig fel was, toen de odds tegen mij waren maar ik ook niet slecht was.

Geen idee of jij goed of slecht bent nu, maar ok. :P

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 23:09:04
Citaat van: Malanaphy op 21 juni 2022, 23:04:07
William, voor wie post jij nu al die dingen?

Voor Circle en DF, maar ik kan de posts niet bijhouden
Maar hoezo? Het is voor hun duidelijk dat jij en Inu slecht zijn, en voor jullie is het duidelijk dat zij slecht zijn.

Dus voor wie maak je deze posts? Is het toch een stiekeme poging om mij of eventueel een ander te overtuigen? Want de ignorance kaart spelen werkt niet. Jij, Inu, Circle en Dragonfly weten inmiddels precies hoe het spel in elkaar steekt.

Ik vind dit apart.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Ik weet dat er een speler was die beweerde dat de landenwelp maar t/m nacht 5 kon happen. Wie was dit?

Nacht 5 is namelijk al geweest. Misschien dat het een goed idee is als we allemaal onze routes uitschrijven, inclusief wat er in dat land voor actie is.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 23:07:11
Ik zat met Fannie fout, wat me waarschijnlijk niet helpt in deze situatie. Maar DF is nou eenmaal mijn zielsverwant en kan dus nooit conversiewolf geweest zijn. Katz en Rampposi zijn dood en ik zie geen enkele mogelijkheid waarin Inu van conversiewolf een priester geworden kan zijn.

William moet dus de conversiewolf zijn (geweest). 

Voor het geval ik het nog niet duidelijk gemaakt heb: ik denk dus dat in Vanuatu de rol van William is gewisseld van conversiewolf naar weerhamster. Wat bloedirritant is, want zelfs als dat waar is zal hij (denk ik) dood gaan als (slechte) weerhamster. En dan is er eigenlijk nog niets bewezen.

Haha circle in Vanuatu was er geen weerhamster. In Vanuatu kan ik niet gewisseld zijn van conversie naar werhamster. Dit klinkt echt als onzin sorry. Je benoemde zelf alle 5 de mogelijke rollen hoor.

Ik denk dat mensen ook moet kijken naar het stemgedrag van inu, DF en mij. Inu en ik bleven op fannie de conversiewolf, terwijl o.a. DF probeerden mensen te overtuigen om fannie te redden en op inu te gaan. En 3x raden wie er mee gingen? Circle, Yasu (en BW).

Dragonfly

Maar, ik weet niet precies hoe t spel in elkaar zit. Wist ik t maar. Ik weet alleen echt zeker dat ik en Circle goed zijn.

Williambz

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 23:12:07
Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 23:01:33

Circle ik heb alles over dat land verzwegen, ondat ik vreesde voor de landenwelp. Ik wist dat Yasu en DF anders zouden weten dat ik in Vanuatu zou zijn. En ja ik als goedje durfde de kans aan, ondat 4/5 voor mij groot genoeg was.

De kracht is nuet eenmalig, maar je nag niet twee dagen achter elkaar in Vanuatu blijven. Bovendien verdwijnt de rol van het bord.

Ik zou @123berber willen oproepen om Vanuatu te blokkeren, zodat er sowieso geen extra wolf bij kan komen

Haha, nee man. Daar moet juist iemand heen om te zien of iemand daar in het topic heeft gepost dat ze jouw rol wilden wisselen. Ik hoop dat iedereen ziet dat het heel verdacht is dat je het land op slot wil doen waar mijn theorie te bewijzen (of ontkrachten) is. Dit geeft me wel meer het idee dat ik goed zit.

Er mag best iemand heen, maar dan wil ik een bevestigd goedje er ook heen sturen. Want er moet samen een besluit gemaakt worden of de actie wordt ingezet. Ik wil niet dst 1 iemand er naar toegaat met het risico op een extra slechtje. Het feit dat jij juist naar dit land wilt zint mij niet

Angelique

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 23:13:02
@Angelique jij zou je moeten kunnen herinneren dat er eerder een spel was waarin ik dusdanig fel was, toen de odds tegen mij waren maar ik ook niet slecht was.

Daar staat mij wel iets van bij ja, kan mij alleen niet meer herrineren welk spel dat ook alweer was. Het voelt wel alsof ik naar mezelf kijk, ik kan ook zo fel reageren als iemand mij vals beschuldigd  XD

Williambz

Dat zegt niet heel veel DF haha. Kijk ik vind het ook shit goed blijkt te zijn, maar ik kan het me niet voorstellen, omdst ik geen ander scenario kan bedenken. De acties die niet doorgingen nacht 2 snap ik ook niet, maar ik weet anders echt niet wat ik moet doen.

Ik denk dat we simpelweg met landenacties te maken hebben die het spel verwarren

Williambz

Citaat van: Malanaphy op 21 juni 2022, 23:13:17

Maar hoezo? Het is voor hun duidelijk dat jij en Inu slecht zijn, en voor jullie is het duidelijk dat zij slecht zijn.

Dus voor wie maak je deze posts? Is het toch een stiekeme poging om mij of eventueel een ander te overtuigen? Want de ignorance kaart spelen werkt niet. Jij, Inu, Circle en Dragonfly weten inmiddels precies hoe het spel in elkaar steekt.

Ik vind dit apart.

Als ik alleen DF en Circle laat posten worden jullie wellicht overtuigd van hun Malanphy. Bovendien weet ik niet precies hoe het spel in elkaar steekt, want ik kan DF haar yetiacties niet verklaren

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 23:19:44
Ik denk dat we simpelweg met landenacties te maken hebben die het spel verwarren

Daarom nogmaals:
Citaat van: Malanaphy op 21 juni 2022, 23:15:06
Ik weet dat er een speler was die beweerde dat de landenwelp maar t/m nacht 5 kon happen. Wie was dit?

Nacht 5 is namelijk al geweest. Misschien dat het een goed idee is als we allemaal onze routes uitschrijven, inclusief wat er in dat land voor actie is.

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 23:21:07

Ik vind dit apart.

Als ik alleen DF en Circle laat posten worden jullie wellicht overtuigd van hun Malanphy. Bovendien weet ik niet precies hoe het spel in elkaar steekt, want ik kan DF haar yetiacties niet verklaren
Dus je maakte de posts niet voor Circle en Dragonfly, waarom zeg je dan van wel?

Dragonfly

Nee, kijk maar naar de feiten dan en verklaar t voor je een stem zet. Voor mij spreekt een stille nacht drie, een mislukte actie nacht 2, Yasu die ziet dat ik zvw ben, iemand die ik er nu nog naar toe kan sturen om t ook met eigen ogen te zien en mijn verwantschap met Circle.

Circle

Ik vind dit apart.

Ik zeg niet dat Inu slecht is! Doordat ze vandaag een priesteractie gedaan heeft, kan ze in ieder geval niet geconverteerd zijn. En ik denk ook niet dat ze ketter is eigenlijk.

Dragonfly

Citaat van: Angelique op 21 juni 2022, 23:19:17

Daar staat mij wel iets van bij ja, kan mij alleen niet meer herrineren welk spel dat ook alweer was. Het voelt wel alsof ik naar mezelf kijk, ik kan ook zo fel reageren als iemand mij vals beschuldigd  XD

Ik ook niet. Ik herinner me wel dat jij last minute koos niet op mij te stemmen waardoor goed uiteindelijk won.

Malanaphy

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 23:24:17

Ik vind dit apart.

Ik zeg niet dat Inu slecht is! Doordat ze vandaag een priesteractie gedaan heeft, kan ze in ieder geval niet geconverteerd zijn. En ik denk ook niet dat ze ketter is eigenlijk.

Als Inu goed is dan is William ook goed he hahaha... Ze heeft hem gewaterd

Circle

Nogmaals mijn theorie: William is wel conversiewolf geweest, maar heeft nu een nieuwe rol (waarschijnlijk weerhamster). Dit was 1 van de 5 rollen die iemand kon krijgen als je die persoon instuurt bij het rad van fortuin in Vanuatu. Doordat hij geen wolf meer is, heeft ook echt priesterwater geen effect, dat werkt immers alleen op wolven.

Dus sluit ik niet uit dat Inu écht priester is.