[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Oke dit is inderdaad wel heel fijn als inu prirster is, want dan mag er zeker over mij water gegooid worden. Ik denk dat we er van van mogen uitgaan dat er niet 2 conversiewolven, 1 ketterse wolf, 1 sjamaan en mogelijk 2 geconverteerde goedjes in het spel zitten. Dan zouden na die actie inu en ik bevestigd zijn.

En ik was sowieso al sceptisch richting circle en DF (zie eerdere posts). Dus als jullie zien dat ik niet doodga door priesterwster ga ik op DF stemmen. En als DF de echte wolf is en dus geen ZVW, zullen de andere niet moeilijk zijn. Circle en Yasu of wellicht BW zullen de andere wolven zijn.

Dragonfly

Dat is een fout scenario. Hoe verklaar je dan de mislukte actie nacht twee? :)

Williambz

Citaat van: Angelique op 21 juni 2022, 19:46:28
Jongens ho stop, waar heb ik burger geclaimd?? Kan mij dat namelijk absoluut niet heugen... En waarom zou ik dan stalker claimen bij iemand anders  XD

Volgens mij omdat je een wopper grap had gemaakt. Of was dit iemand anders?

Malanaphy

Citaat van: Malanaphy op 21 juni 2022, 20:03:11
Ik zou idd het water op William gooien Inu!

Als zij allebei dan goed zijn (dat moet lijkt mij dan wel, gezien er toch geen ketterse wolf én nog een conversiewolf in zal zitten?) hebben we al een veel kleiner aantal keuzes

Sorry voor het beetje spammen maar ik realiseer me nu dat de kans op ketterse wolf én twee conversiewolven nog best reëel is. Denk ik dan.

Dus we zitten of met nog een conversiewolf en twee normale wolven of een ketterse wolf, conversiewolf en twee normale wolven.

Als Inuzukis water niet werkt weten we dus eigenlijk niet 100% zeker dat zij en William goed zijn want een van hun kan ketterse wolf zijn.

Als het water wel werkt en William sterft en hij is niet de conversiewolf dan is het dus Dragonfly + Circle. En Yasu zou dan verdacht zijn omdat hij bevestigt dat zij zielsverwanten zijn, maar dan zou het aantal wolven ook niet kloppen. Denk dus dat de kans op dit scenario klein is.

Inu moet hoe dan ook het water gooien naar William denk ik, maar wat doen we in dat eerste scenario? Of zeggen jullie dat de kans op ketterse wolf er ook nog in toch wel klein is?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

123berber

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 20:11:01

Ik zou me kunnen voorstellen als er een landactie was geweest waar jij mij mee gestopt zou kunnen hebben.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Williambz

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 20:11:01

Zou ik niet weten. Daarom wacht ik ook met smart af of er gewaterd gaat worden, maar als zij echt priester is ben jij voor mij de enige DF.

Want als ik conversie zou zijn zou ik doodgaan door priesterwater. Dus wat wul jij doen als ik dan niet doodga DF?

Dragonfly

Williambz

@Malanaphy Zelf vind ik 2 conversies met een ketterse wolf en sjamaan erg sterk. Zeker als je dus 2 conversies kan uitvoeren kan je gewoon vrij makkelijk met 6 wolven zijn. Op 17 man vind ik dat erg sterk, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik denk nog steeds dat als inu priester is het meest logische scenario is dat DF en Circle liegen over het ZVW zijn. En dan zou wellicht een landenactie de gestopte actie van nacht 2 verklaren. Immers is er maar 1 nacht gestopt of niet?

Dragonfly

Als jij niet doodgaat betekent dat dat de tweede conversiewolf überhaupt niet in t lijstje gestaan heeft. Het betekent dat het een van de anderen is.

Dragonfly

Dragonfly

Williambz

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 20:16:43
Als jij niet doodgaat betekent dat dat de tweede conversiewolf überhaupt niet in t lijstje gestaan heeft. Het betekent dat het een van de anderen is.

Hoe bedoel je deze post precies? Want als conversiewoof 2x is opgevraagd moet er toch nog 1 tussen ons 3en zitten?

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 20:16:24
@Malanaphy Zelf vind ik 2 conversies met een ketterse wolf en sjamaan erg sterk. Zeker als je dus 2 conversies kan uitvoeren kan je gewoon vrij makkelijk met 6 wolven zijn. Op 17 man vind ik dat erg sterk, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik denk nog steeds dat als inu priester is het meest logische scenario is dat DF en Circle liegen over het ZVW zijn. En dan zou wellicht een landenactie de gestopte actie van nacht 2 verklaren. Immers is er maar 1 nacht gestopt of niet?

@123berber @Angelique @BloodWolf14 , hoe denken jullie hierover?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 20:17:09
Ik ben nog een x buiten geweest in nacht drie.

En zijn er anderen die kunnen bevestigen dat hun actie nacht 3 niet is doorgegaan?

Ik zit zelf ook mijn hersens te kraken over wst het meest logisch is vanuit mijn oogpunt
1. Inu is geen priester en gewoon conversiewolf
2. DF is conversiewolf en dus geen ZVW met circle.

Ik denk wel dat het slimmer is om op mij water te gooien, omdat ik de minst bewijsbare rol heb (wamster) en dus ook niet bekeken kan worden mocht er nog een geheime ziener inzitten

123berber

Ik vind twee conversiewolven en een ketter ook wat veel.
Het enige scenario wat ik nog zie gebeuren zijn de volgende:
1. Dragonfly is dan inderdaad de conversiewolf.
2. Er is afgelopen lynch gestoord naar conversiewolf.
Die tweede lijkt me minder aannemelijk, maar dan vind ik juist Angelique verdacht die in eerste instantie conversiewolf voorstelde in Nieuwe Zeeland. Namelijk het perfecte scenario om allemaal onschuldige mensen op lynch te krijgen.

Ik ben benieuwd vooral of er nog acties van andere spelers mislukt zijn nacht 2 en 3.  In dat geval zou scenario 2 nog best mogelijk zijn.

WCeend!! Zomerspelen 2014