Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

O, en worth to mention dat ik Circle heb gezegend dag 1 en er geen lunch was (had ik dit al genoemd?). Heb verder niet gehoord dat iemand anders potentieel de lunch heeft gestopt.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Haha sorry, maar dit voelt mij echt als een laatste poging van circle, DF, BW en Yasu om Fannie te redden en dat zit mij echt niet lekker. Ik raad echt de mensen die op Fannie hebben gestemd om bij hun eerste ingeving te blijven, want ik heb het gevoel dat als we inu lynchen het wel eens over kan zijn voor goed.

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 20 juni 2022, 22:22:25
Haha sorry, maar dit voelt mij echt als een laatste poging van circle, DF, BW en Yasu om Fannie te redden en dat zit mij echt niet lekker. Ik raad echt de mensen die op Fannie hebben gestemd om bij hun eerste ingeving te blijven, want ik heb het gevoel dat als we inu lynchen het wel eens over kan zijn voor goed.
Ja same eigenlijk.

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 22:21:46
Circle is goed.
Want?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Ik denk dat ik ook wel eens de 1e lunch gestopt kan hebben Malanaphy

yasu

dus dan bestempel je bw, df en mij als slecht daarmee? we roepen volgens mij wel allemaal dat we denken dat ze beide slecht zijn XD alleen dat inuzuki waarschijnlijk een sterkere rol heeft kijkende naar hoe slecht fannie al onder de bus wilde gooien

Malanaphy

Dragonfly ik hoop dat je de uitnodiging nog op tijd krijgt, zo niet misschien dat jij Nostalgia naar jou kan uitnodigen (als ik dood ben)

Malanaphy

Citaat van: yasu op 20 juni 2022, 22:24:32
dus dan bestempel je bw, df en mij als slecht daarmee? we roepen volgens mij wel allemaal dat we denken dat ze beide slecht zijn XD alleen dat inuzuki waarschijnlijk een sterkere rol heeft kijkende naar hoe slecht fannie al onder de bus wilde gooien
Fair, tis ook niet dat ik Inu vertrouw ofzo maar Fannie ook duidelijk niet en ik wil het nu wel gewoon weten hahaha

Williambz

Citaat van: yasu op 20 juni 2022, 22:24:32

Nee ik denk eerder DF, maar vind jou stemwissel wel een beetje dom eerlijk gezegd, want als je ziet hoe wanhopig DF kijkt met haar stemwissels (ook op onder andere jou btw) vind ik het raar dat je met DF en BW die ook redelijk verdacht wordt meegaat

yasu

hahaha fair XD ik vind beide prima.. ik gok alleen wel inderdaad dat er meer info kan liggen bij inu XD maar waarschijnlijk is de andere alsnog de volgende :')

yasu

Citaat van: Williambz op 20 juni 2022, 22:26:27
Nee ik denk eerder DF, maar vind jou stemwissel wel een beetje dom eerlijk gezegd, want als je ziet hoe wanhopig DF kijkt met haar stemwissels (ook op onder andere jou btw) vind ik het raar dat je met DF en BW die ook redelijk verdacht wordt meegaat

df komt verder bij mij wel over als goed.. bloodwolf minder.. maar df vind ik zelf niet wanhopig overkomen met stemwissels, maar eerder zoekende (zoals ik haar ook altijd ken.. en waar ik zelf ook altijd last van heb XD)

Williambz

Ik denk niet dat Fannie en Inu allebei slecht zijn als ze ook nog op elkaar gaan toch? Nu wordt Fannie bijna gelyncht en zie ik allerlei sprongen die proberen Fannie te redden wat mij alleen maar meer op Fannie doet gaan

Angelique

Jongens ik weet het allemaal niet meer.

Zouden ze niet gewoon allebei slecht kunnen zijn? Dan is het alleen de vraag waarom iedereen zo makkelijk op Fannie ging. Zou een slechtje dat echt zo makkelijk doen? Ik denk dat ik mijn stem gewoon maar laat staan, volgens mij kan ik het sowieso niet meer goed doen  XD

Malanaphy

Nou ik ben benieuwd, er zal vast één slechtje tussen de twee zitten als iedereen hier zo aanhoudend in is

Vind de stemwisselingen steeds wel een beetje raar maar goed

Dragonfly