Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dodendiscussie] Welke roedel heb je teveel verteld?

Gestart door 123berber, 3 juni 2022, 09:35:58

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Als ik eerlijk ben vond ik het hele argument van "ja je hebt maarten gered van de lynch dus je bent slecht" al helemaal slecht. Als maarten gewoon goed is, was dat echt een reden om juist niks te doen. De verwoording van dit argument kwam over alsof men al wist dat maarten slecht was, maar toch mij eerst wilde hangen omdat ze "het toch wel wisten"

Malanaphy

Citaat van: Rampposi op 10 juni 2022, 17:51:39
Als ik eerlijk ben vond ik het hele argument van "ja je hebt maarten gered van de lynch dus je bent slecht" al helemaal slecht. Als maarten gewoon goed is, was dat echt een reden om juist niks te doen. De verwoording van dit argument kwam over alsof men al wist dat maarten slecht was, maar toch mij eerst wilde hangen omdat ze "het toch wel wisten"
Ja, het gaat heel erg op de goedjes tegenvallen als ze erachter komen dat Maarten en William goed zijn. Ze hadden beter zo kunnen pushen op aappen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

123berber

Bloodwolf14 en Fannie, helaas is het spel afgelopen voor jullie. De bruine wolven hebben helaas vanaf het begin een beetje pech :( Met de witte wolven die telkens raak happen enzo. En dit keer Fannie heeft de yeti je niet kunnen redden :(

WCeend!! Zomerspelen 2014

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

123berber

Hij heeft dus blijkbaar vandaag bij Robin opgebiecht ketter te zijn. Dus tekende daarmee wel een beetje zijn eigen doodvonnis.

123berber

Inmiddels heeft William bij het ziener/wisselaars netwerk opgebiecht zvw te zijn. Ook heeft TheLight zogezegd Maarten als Sjamaan gezien, dus concludeert Inuzuki dat William ook slecht is.

Ondertussen in hetzelfde gesprek tussen Ilse en William wordt geconcludeerd dat beide wolvenroedels exact dezelfde rollen hebben haha!

fannieklm

Ja bumper, maar gezien de conversie was het wel logisch...

BloodWolf14

Pfff echt jammer van die lunches voor ons :/

Maar ik denk tbh dat wit het niet meer gaat winnen. Ze moeten nog 3 lunchstoppende rollen gaan zien te lynchen, een wisselaarsnetwerkje wegwerken en nu dus ook nog eens 2 zielsverwanten waar Light door de mand gaat vallen.

Ik hoop voor wit overigens niet dat ze Nungu expres op de lunch hebben gezet op vermoedens van slecht zijn want dat kan nog weleens hun eigen doodvonnis zijn...

123berber

Helaas Wolf en Waterwork is het voor jullie ook gedaan :( Welkom is het veel te gezellige rijk der doden!

Wolf

Hoe komt het dat die streep door mijn naam staat, wat betekent dat?

123berber

Citaat van: Wolf op 13 juni 2022, 21:42:12
Welke streep?

Wolf

Citaat van: 123berber op 13 juni 2022, 21:47:55
Citaat van: Wolf op 13 juni 2022, 21:42:12
Welke streep?

In het bericht over nacht 5 in dit gedeelte van het forum, of ik bedoel een streep door de naam van aappen21 waarna ik de lunch werd.

123berber

Eerst stond Aappen op de lunch en dit is gewijzigd naar jou.

Wolf

Circle

Dit is absoluut niet onaardig bedoeld, maar kijken naar deze fase van dit spel geeft me een beetje het gevoel een ramptoerist te zijn. Ik snap zo dat ze TheLight volledig vertrouwen, maar goed lijkt geen idee te hebben hoe slecht ze er voor staan.

Of is er toch nog achterdocht binnen het 'netwerk'?