Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dodendiscussie] Welke roedel heb je teveel verteld?

Gestart door 123berber, 3 juni 2022, 09:35:58

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Wat jammer om je hier zo vroeg al te zien! Hopelijk heb je desondanks wel genoten! Waar ging het mis?

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Circle en Nostalgia, helaas is het voor jullie afgelopen :(

Circle

Jammer, het leek me een leuke variant! Maar ik hield er wel rekening mee (sociale) lunch te zijn. En het lijkt me ook leuk om van deze kant te zien hoe het uitpakt.

Of het een goede gok is of een goede inschatting, weet ik niet. Maar ik had Bloodwolf en Rampposi op basis van hun posts in het dt al wel als verdacht aangemerkt. Misschien begin ik het door te krijgen.  ;D

123berber

Helaas Malanaphy het spel is voor jou ook afgelopen! Welkom in het dodenrijk! Waar ging het mis?

adriaan

Lekkere conversie heeft wit te pakken zeg. I mean, was nog mooier geweest als ie al een groter netwerk had gehad, maar toch leuk. Wel interessant dat hij nu heel snel moet gaan verzinnen wat er uit zijn visioen is gekomen. Makkelijkste zal wel zijn te zeggen dat het mislukt is (Is nog de waarheid ook XD)

123berber

Ja haha, de nacht is voor wit wel echt heel gunstig. Ze hebben geen wolf verloren door de Yeti en de conversie op de ziener ging door. Wel jammer voor ze dat hun lunch op Inuzuki ook is mislukt.

Malanaphy

Citaat van: 123berber op  7 juni 2022, 22:52:57
Helaas Malanaphy het spel is voor jou ook afgelopen! Welkom in het dodenrijk! Waar ging het mis?
Niet bij mij in ieder geval xx
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Foxi en ik hadden al de conclusie getrokken dat Katz slecht is, als ze daar op doorgaat dan ligt hij of Rampposi er hopelijk deze dag uit

Anders denk ik dat team wit gaat winnen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

123berber

Helaas Rampposi, Sunny en Nungunungu. Het spel zit erop voor jullie! Hoe vonden jullie het? :)

123berber

Ik denk trouwens dat het voor bruin een lastig verhaal gaat worden. Aangezien Bloodwolf ook al redelijk onder vuur lijkt te zitten. De witte wolven daarentegen staan er best goed voor. Mede dankzij de gelukkige conversie van Thelight288 natuurlijk. De dood van Sunny helpt de wolven wel iets moet ik zeggen.

Ben benieuwd of de burgers elkaar op tijd zullen vinden.

Sunny

Nou N3 dus in de lijn der verwachting dat ik er weer uit zou liggen  ::)
Ik heb wel aardig wat kruimeltjes achter gelaten hoop ik.

123berber

Je was de wolven redelijk op het spoor volgens mij. Snap de keuze van Wolf zelf niet. Maar daar zal hij wel over nagedacht hebben. Altijd lastig lang wachten met een priester. Waarom gebruikte jij bijvoorbeeld niet je actie op Rampposi om te controleren of hij niet echt conversiewolf was zoals je vermoedde. Als hij huidenwisselaar was tenslotte kon hij nog best van pas komen.

Sunny

Ja daar heb ik ook over getwijfeld maar ik zag dat hij er toch al wel uitging en ook dat bepaalde mensen mij verdacht begonnen te maken. Dus ik besloot het te bewaren om mezelf eventueel te bewijzen. Plus, ik was wel 95 % zeker van Ramp maar als hij het niet was dan werd ik ws als ketter er uit gegooid

Sunny

123berber

Nee, witte illusiewolf. Zie dodeninfo, daar staat in principe alles!

Maar vandaar, je is toch altijd lastig hè als priester.