[Dodendiscussie] Welke roedel heb je teveel verteld?

Gestart door 123berber, 3 juni 2022, 09:35:58

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Oh ja, sorry.

Ja ik vind dat voor priester ook wel lastig vooral in een groot spel.
Maar allang blij geen burger te zijn  XD

123berber

Citaat van: Malanaphy op  9 juni 2022, 22:12:57
Dit is voor bruin sowieso verloren denk ik

Jaa, ik krijg bij Inuzuki en Fannie door dat ze zowel Bloodwolf als Waterwork op de radar hebben. Die moeten het goed spelen. Ergens had ik gehoopt dat ze vroeg zouden moorden met hun orc, maar helaas.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Circle

Jammer Sunny! Voor de andere 2 ook wel iets, maar dat is toch anders  ;)

Ik vond het wel fijn burger te zijn! Tenminste, meteen doodgaan met een interessante rol is een stuk vervelender.

Actie van de heks was jammer, maar ook wel weer tof dat hij zo dapper was om die keuze te maken. Verder was de ruil van Inu een goede vannacht: zichzelf gered én een vertrouweling in Fannie eraan overgehouden. William en Maarten kunnen ook op elkaar vertrouwen. Alleen Robin zal onterecht TheLight vertrouwen, al ben ik benieuwd hoe die zich redt met z'n 'visioenen'. Geen idee of Robin al iets door begint te krijgen; vorig spel was hij er ook al ingeluisd door TheLight, dus deze zal waarschijnlijk ook wel even pijn doen.  :o

De overgebleven witten blijven aardig onder de radar, heb ik het idee. Benieuwd of dat zo blijft.

Rampposi

Sunny had het idee dat aappen en wolf een koppel waren. Ik heb dit niets vermoedend doorgespeeld naar BW. Dit kan nog wel een risico vormen.

Ben allang blij dat ik toch gelijk had over BW, ik wist dat hij onboard slecht was, maar geen "ketterse, conversie, illusie, moeder of normale". Kwam nog aardig in de buurt ook.

Had bij fannie ook geclaimed "ik ben 95% zeker dat bw slecht is.

nungunungu

Waarom moesten jullie mij  nu weer lunchen?

Merk toch dat ik snel terug val op het discussie topic en dat ik te weinig doe met de pb mogelijkheden. Misschien dat ik er ooit aan wen

adriaan

Nou, dan kun je meedoen met 626 want dat is zonder netwerken. ;D

nungunungu

123berber

Het "zienernetwerk" en wisselaarsnetwerk zijn gecombineerd. Plan is om Fannie komende nacht te lunchen.

Circle

Is het zienernetwerk nog uitgebreid? Heeft TheLight nog iemand anders 'gezien'?

123berber

Hij heeft vannacht bevestigd dat Bloodwolf is gezien als slecht. maar het is natuurlijk "geillusioneerd".

Malanaphy

Citaat van: Circle op  9 juni 2022, 22:32:29
De overgebleven witten blijven aardig onder de radar, heb ik het idee. Benieuwd of dat zo blijft.
Klopt, volgensmij vertrouwt Foxi Shaddow wel. We waren voordat ik gelyncht werd met zn drieën aan het speculeren en ze zijn met zijn tweeën nu doorgegaan. Ik had met Foxi de conclusie getrokken dat Katz slecht moest zijn maar ze is daar helaas niet meer op doorgegaan :/

Ik vind echt dat aappen veels te makkelijk is weggekomen met zijn push op mij (en Sunny), en Wolf al helemáál. Werkt niet in Wolf zijn voordeel dat hij nu bij goed hoort, gezien hij tot nu toe de goedjes alleen maar heeft tegengewerkt hahahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Ik zie ook niemand meer naar Aappen en Wolf kijken, ondanks dat ik toch echt 2 keer daar iets over heb gezegd, zowel in DT als prive

Malanaphy

Citaat van: Sunny op 10 juni 2022, 16:39:57
Ik zie ook niemand meer naar Aappen en Wolf kijken, ondanks dat ik toch echt 2 keer daar iets over heb gezegd, zowel in DT als prive
Ja, is best raar dat Rampposi en Bloodwolf erop worden aangekeken maar de eigenlijke aanstichters niet lmao

Sunny