[Overleg] Wie gaan we het eerst omleggen?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:45:30

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

nungunungu

Wat denken jullie van Inuzuki. Die is zo opvallend niet op rampposi aan het stemmen dat ze volgens mij in het zelfde team zit. Zie haar laatste post. Waarin ze zowel BW, Maarten als ramp noemt maar heel duidelijk geen echte argumenten noemt

Waterwork

Ja ii heb zeeer veel contact met Inuzuki en je zou best gelij kunnen hebben. Van mij mag ze op de lunch

BloodWolf14

Prima voor mij. Sowieso maakt het mij atm niet uit wie we lunchen.

Ik had overigens bij Sunny kort het idee dat ze Dorpsgek was, maar daarvoor heeft ze nog te weinig naar rollen lopen vissen bij mij dus dat laat ik gaan.

BloodWolf14

Ik denk tbh dat Foxi, Light, Inu, Fannie en Shaddow slechtjes kunnen zijn en dat we met Ramp een goedje pakken. Hij claimt Huidenwisselaar. Ik ben ergens bang dat hij vandaag gewisseld staat met mij ofzo :s

Ik heb jullie tot zover nog expres nergens in mijn verdenkingen/vertrouwen genoemd om zo geen banden te hebben, maar als jullie komende speldagen mij als verdacht willen/moeten noemen kan dat in principe.

Waterwork

Citaat van: BloodWolf14 op  9 juni 2022, 20:53:47
Ik denk tbh dat Foxi, Light, Inu, Fannie en Shaddow slechtjes kunnen zijn en dat we met Ramp een goedje pakken. Hij claimt Huidenwisselaar. Ik ben ergens bang dat hij vandaag gewisseld staat met mij ofzo :s

Ik heb jullie tot zover nog expres nergens in mijn verdenkingen/vertrouwen genoemd om zo geen banden te hebben, maar als jullie komende speldagen mij als verdacht willen/moeten noemen kan dat in principe.

Ik hoorde net van Foxi dat hij gewisseld staat met niemand

BloodWolf14

Yo wtf zijn deze nachtdoden telkens???

BloodWolf14

Ik hoop oprecht dat het andere team niet opzettelijk ons aan het uitmoorden is. Op dit punt zijn we volgens mij genoodzaakt om elkaar te helpen. In ieder geval met de nachtdoden.

We zijn nu met 14 spelers. 2 slechtjes hier, en ik verwacht er nog minimaal 2 aan de andere kant. Volledige wolven that is. Wellicht 3 als Rampposi al wel heeft geconverteerd.

Dat betekent dat we nog minimaal 9 goedjes moeten wegwerken via either de lynch of lunch. Met een Wisselaar (en ik verwacht zienende rol) gaat het erg lastig worden om dat via de lynch te doen...

So, laten wij die Wisselaar even gaan zoeken. Met wie verwacht je dat Inu gewisseld heeft? Eerst mij, dan Ramp (volgens haar verdachten) en dan zou denk ik Light ofzo nu misschien de volgende zijn? Even in de gaten houden wat Inu allemaal zegt en wat mensen over haar zeggen.

BloodWolf14

Wait holdup. Hoe is Inu vannacht trouwens niet dood gegaan?

BloodWolf14

Okay theorie: Inu was Huidenwisselaar die met Nungu stond en is vannacht Wisselaar geworden.

Waterwork

Dat moet wel ik denk dat Inu nu wisselaar is