[Overleg] Wie gaan we het eerst omleggen?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:45:30

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Die is gedood door het andere wolventeam

nungunungu

Sorry dat ik wat afwezig was. maar was een druk weekend.

Waterwork, eerlijk gezegd geef ik Christine gelijk dat je redelijke wolfachtige posts maakt. veel technische details over hoe het spel in elkaar zit zonder verdachten aan te wijzen. Je lijkt niet echt op zoek te zijn naar wolven. Maar dit is pas de 1e lynch en iedereen is nog op zoek. Maar jan geen kwaad als er een alternatief komt naast jou.
Met Christine heb ik goed pb-contact en zij claimt burger en eerlijk gezegd denk ik ook dat ze dit is.

Hoop wel dat jullie blijven leven want ik mag geen lunches insturen.

nungunungu

Mocht de lynch richting Waterwork slecht gaan. Misschien een idee dat ik al een keer een orc karcht gebruik. Vooral met in het achtrehoofd als de BM wordt bekeken we mogelijker wijs hier heel snel weg zijn.

Waterwork

Citaat van: nungunungu op  7 juni 2022, 07:56:46
Sorry dat ik wat afwezig was. maar was een druk weekend.

Waterwork, eerlijk gezegd geef ik Christine gelijk dat je redelijke wolfachtige posts maakt. veel technische details over hoe het spel in elkaar zit zonder verdachten aan te wijzen. Je lijkt niet echt op zoek te zijn naar wolven. Maar dit is pas de 1e lynch en iedereen is nog op zoek. Maar jan geen kwaad als er een alternatief komt naast jou.
Met Christine heb ik goed pb-contact en zij claimt burger en eerlijk gezegd denk ik ook dat ze dit is.

Hoop wel dat jullie blijven leven want ik mag geen lunches insturen.

Nou dit vind ik totale BS. Ik maak geen verdachte posts sorry hoor. Iedereen valt hierover en dat slaat nergens op

nungunungu

Je hoeft niet meteen boos te worden.

Maar gesproken vanuit iemand die heel veel spellen heeft gedaan zonder pb-contact. Is je je manier van posten wel degelijk iets dat (onbewust) door wolven wordt gebruikt. Veel uitleg geven over de regels van spel en rolllen en balans daar tussen zonder echt verdachten te noemen.

In het Dt leg ik ook uit dat je verre van de enigste bent die dat momenteel doet. Maar verder kijken of doen alsof je wolven zoekt kan geen kwaad. Mijn vorige bericht was dan ook geen kritiek maar een advies. Verder hoop ik dat het duidelijk is dat ik niet val over het woord gebruik van bruine wolf in je bericht. Maar ik benoem je algehele trend van berichtgeving. Er zijn mensen voor minder gelyncht

Waterwork

Oke sorry ik ben niet boos. Maar ik dacht dat je viel over dat bruine wolf in mijn bericht waar ik wel boos om word. Maar daar ging het jou niet over dus klaar. Wie gaan we lunchen. Ik zit best goed met Robin en Fannie en heb het gevoel dat ik ze best lang nog aan het lijntje kan houden

nungunungu

Waterwork

nungunungu

even een random tussendoortje.

Hb met malanaphy gepraat over waarom ze meerdere keren conversie aanhaalt. en ze stuurde mij een berichtje met precies dezelfde typo als in het Dt. Toeval? waarschijnlijk. Maar heb dit wel aan Aappen  verteld waarmee ik ook in gesprek was. Dus mocht aappen ineens van Mala afstappen kan het best zijn dat hij met haar een dealtje heeft gemaakt en is ze conversie wolf?

Zelf zal ik vanavond niet online zijn. Waarschijnlijk is het niks. Maar dan weten jullie dit in ieder geval.

Waterwork

Is goed ik denk zelf dat het een foutje is omdat ze in vorige spel conversiewolf was. Dus misschien heeft ze dat woord vaak gebruikt

Waterwork

Oke ik weet niet waarom maar Fannie stuurt mij een berichtje dar zij de reden was voor de lunch die niet doorging. Ze weet schijnbaar ook de lunch en zegt dat beide roedels dezelfde lunch hadden

nungunungu

Is ze nu heks aan het claimen?
Dat is toch de enigste rol die te horen krijgt wie ze beschermt hebben.

Ik dacht zelf eigenlijk dat de yeti actief is geweest. Zou fijn zijn als die was, want dan kan ik met moorden gaan beginnen.

Waterwork

Ik denk zelf toch de yeti ze verteld niet wie het is. Alleen dat ik het niet ben(maar dat wist ik zelf natuurlijk ook al) ;D

BloodWolf14

Vraag anders wie volgens haar de lunch zou zijn?

Ik heb nu ook wat contact met haar maar nog niet zo veel :P

Waterwork

Citaat van: BloodWolf14 op  8 juni 2022, 17:30:38
Vraag anders wie volgens haar de lunch zou zijn?

Ik heb nu ook wat contact met haar maar nog niet zo veel :P

Dat zegt ze niet ik wil ook niet teveel pushen Fannie heeft me snel door als ik lieg