[Overleg] Wie gaan we het eerst omleggen?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:45:30

Vorige topic - Volgende topic

nungunungu

Ik neig naar Robin98 omleggen. Geen idee waarom, maar gewoon een gevoel dat hij wel eens wolf Kan zijn.

Hebben de witte wolven dezelfde rollen?

BloodWolf14

Niet dat bekend is. Maar zoals ik in het Dt al zei verwacht ik wel dat de teams verschillende rollen hebben. Anders zou je op basis van 1 of 2 dode wolven de andere rollen kunnen gokken.

Ik verwacht geen conversie bij het andere team tbh. Zou wel unfair zijn om hun die rol wel te geven maar ons niet. Dus ik zie iets van Illusiewolf, Moederwolf + Welp en nog wat slechtjes wel iets voor het andere team.

Bij goed verwacht ik overigens veel lunchstoppende rollen en wat minder controlerende rollen omdat we al met zo veel slecht  zijn. Ik denk wel dat er minimaal 1 Yeti in zit bc alle verschillende acties van slecht.

Waterwork

Citaat van: nungunungu op  5 juni 2022, 09:30:23
Ik neig naar Robin98 omleggen. Geen idee waarom, maar gewoon een gevoel dat hij wel eens wolf Kan zijn.

Hebben de witte wolven dezelfde rollen?

Ik snap je beredenering. Maar vorig spel ging hij vroeg dood. Dus ik zou hem nog liever bewaren. Ik zat eerder te denken aan Circle, Fannie of Sunny. Vorige keer hebben zij samen met mij gewonnen. Nu gaan we niet mij vermoorden maar ik denk dat Circle de beste optie is

BloodWolf14

Oh dan hoop ik niet dat de andere wolven jou lunchen Marc :s

Waterwork

Waterwork

Ik heb al vast gepost als jullie iets anders willen mag je het aanpassen

Nostalgia

Ik heb er niet per se iets op tegen, maar is het niet doordachter om juist een minder sociale kill te maken? Want hoogstwaarschijnlijk zal de andere roedel hetzelfde idee hebben en twee doden is wel een lekker begin...   :P

Waterwork

Nostalgia

Misschien iemand als Williambz? Ik heb niet het idee dat we hem heel erg kunnen beïnvloeden voor stemmen en hij is volgens mij niet ergens recentelijk erg vroeg gestorven...

Waterwork

Nostalgia

Niemand tegen het lunchen van William?

Waterwork

Nee doe maar gewoon als niemand reageert voor 21:20

BloodWolf14

Ik zou Circle laten staan.

Ik heb om half 7 gezegd neutraal te zijn en om half 9 zei ze in het Dt dat ze nog geen neutraalclaim had. Hier zit misschien een slechtje van het andere team.

Nostalgia

Circle zei tegen mij dat ze verwachtte lunch te zijn, dus ik weet niet of dat te maken heeft met jouw verhaal. Maar het is wel een beetje toevallig...

BloodWolf14