Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

ik ben nog niet zo lang thuis en ik heb men pms en discussie nog nuet doorgelezen. maar goed inu claimde dus ziener? maarten lijkt me dan zw? is inu hulpje?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

maartenrambo

Ik ga der vanuit dat inzunki slecht is en geen ziener

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Katz

Als ik er nu over nadenk lijkt het me idd heel waarschijnlijk dat Inu slecht is.

Op het einde van de deadline komt ze met dat zij de bron zou moeten zijn. Dit lijkt me gedaan om het jager schot van Shaddow te halen, want volgens mij verwachtte ze dat deze hier opstond. Zij zou dan niet kunnen dood gaan aan een jager schot, omdat zij ijzeren hein is.

Foxi

Ja er zit dus sws misinformatie in. Dus Inu heeft verwarring veroorzaakt door ingegeven info of is de bron van de verwarring. Als Inuzuki geconverteerd is dan waren de gekke sprongen van de conversiewolf mogelijk een poging om ons een verkeerd beeld te geven. Dus zodat wij (onterecht) zouden denken dat hij nog een nacht nodig had

Inuzuki

Ja.. Die stemmen die ik nu krijg is terecht en denk niet dat ik me hier nog uit ga praten. Enige wat ik nu nog kan doen is open kaart spelen.

Ik ben geen ziener, ik ben weerhamster. Ik heb gezegd dat ik ziener ben in de hoop dat ik op de lunch kwam zodat we een stille nacht zouden hebben.

Dat ik wisselaar ben geweest is waar, dat ik nacht 3 met fannie heb gewisseld ook. Alleen was fannie geen ziener maar weerhamster. Op dag 3 heb ik al wat contact gehad met robin en daar aangegeven dat ik mislukt gewisseld had met BW. Op dag 4 wist hij mij te vertellen dat hij in contact was met de ziener en dat BW als bruine stoorwolf was gezien. De netwerkjes zijn samengevoegd en we dachten een netwerkje te hebben van een ziener, een wisselaar, een bengel en een wamster. Top dachten we.

Hier was thelight de ziener in het hele verhaal.
De visioenen van de ziener waren als volgt: dag 1 Robin als bengel, dag 2 mislukt (yeti was ook buiten). Dag 3 werd BW als bruine stoorwolf gezien, dag 4 was Wolf gezien die die dag dood ging en dag 5 maarten als witte sjamaan. Robin beweerde zijn rol bij niemand te hebben neergelegd, dus robin en ik hebben geconstateerd dat hij wel echt of ziener of sjamaan moest zijn geweest. Robin had dag 1 zichzelf beschermd, dus thelight kon geen sjamaan zijn want dan had dit visioen nooit doorgegaan. Dus voor mijn gevoel moet thelight als ziener zijn begonnen. Daarnaast gaf hij op dag 2 al heel vroeg aan, ver voor de netwerkjes gecombineerd werden, dat hij een mislukte actie had, dus dit klopte inderdaad toch met de yeti buiten.
Omdat Rampposi zo aan het tegenwerken was en alles deed om het 1 dag te rekken heb ik geconcludeerd dat hij toch geen conversie zou hebben gedaan en heb ik thelight onterecht toch vertrouwd.

Ik heb afgelopen speldagen meerdere gesprekken met Robin gehad over dat inderdaad wat dingen aan het verhaal van thelight niet klopten: het visioen van BW was fout, maar hier kon toch nog een illusiewolf oid aan bijgedragen hebben en het visioen van Wolf was ook wel wat gek. Maar hij stemde wel op nos waar hij hem meer had kunnen redden, dus we hebben toch geconcludeerd dat hij nog goed moest zijn.
Als backup plan hebben Robin en ik afgesproken dat Robin tegen Thelight zou zeggen dat hij niet zichzelf zou beschermen, maar dat hij dit stiekem toch zou doen. Hierdoor snap ik ook niet dat Robin dood is, hij zou zichzelf beschermd hebben deze nacht.. Ik ben bang dat Shaddow hem misschien vervloekt heeft? Ik heb ook bij 2 man al voor deze nacht aangegeven dat ik niet echt ziener was. Nogmaals: Het ziener roepen deed ik in de hoop op een stille nacht te hebben en omdat ik thelight van de lunch wou beschermen  ::).

Ik snap het als mijn verhaal niet geloofd wordt. Ik ben ook gewoon te naief geweest. Dus ik vind het ook terecht als ik er bij deze uit gestemd wordt. Er is goed gespeeld (en ik kan nog steeds een hoop dingen niet verklaren)

Christine

Ik vond het al vreemd dat Fannie zou proberen wisselen hebben met William. Volgens mij kreeg ze dat zelfs niet te horen vlak voor ze geluncht werd en kreeg ze de kans niet om dat tegen je te vertellen. Ik wilde die theorie hier neergooien maar was er niet helemaal zeker van of ze dat nog te horen zou krijgen voor haar dood.
Nog vreemder: je laat ons stemmen op William ipv op Maarten die jij gezien had als wolf. Slim gezien van je. Nu weet ik waarom je me niet benaderd, al het hele spel niet, en vorig spel wel.
Met Shaddow zat ik dus juist.
Ik baal hier wel van. Voor 1 keer volg ik eens niet mijn getwijfel over William en zit ik weer fout  :"(. Dat wil dus zeggen dat Maarten goed is en William niet loog.

Inuzuki

Maarten was gezien als sjamaan, ik hoopte er een volbloed wolf uit te stemmen. Maar wat ik al zei, hier praat ik me niet meer uit en vind het ook terecht als ik eruit ga na deze grote fout.

Foxi

Ik wil wel zeggen dat ik je snap dat je ervanuit gaat dat een ziener goed is als hij nacht 1 al een rol goed raad. Is er geen andere verklaring voor dat thelight wist dat Robin Bengel was? Ik probeer gewoon even het hele plaatje te houden, aangezien jij mij had gekozen als 1 van de personen om extra info te geven vlak voor de nacht

Thelight288

Citaat van: Inuzuki op 15 juni 2022, 21:49:26
Ja.. Die stemmen die ik nu krijg is terecht en denk niet dat ik me hier nog uit ga praten. Enige wat ik nu nog kan doen is open kaart spelen.

Ik ben geen ziener, ik ben weerhamster. Ik heb gezegd dat ik ziener ben in de hoop dat ik op de lunch kwam zodat we een stille nacht zouden hebben.

Dat ik wisselaar ben geweest is waar, dat ik nacht 3 met fannie heb gewisseld ook. Alleen was fannie geen ziener maar weerhamster. Op dag 3 heb ik al wat contact gehad met robin en daar aangegeven dat ik mislukt gewisseld had met BW. Op dag 4 wist hij mij te vertellen dat hij in contact was met de ziener en dat BW als bruine stoorwolf was gezien. De netwerkjes zijn samengevoegd en we dachten een netwerkje te hebben van een ziener, een wisselaar, een bengel en een wamster. Top dachten we.

Hier was thelight de ziener in het hele verhaal.
De visioenen van de ziener waren als volgt: dag 1 Robin als bengel, dag 2 mislukt (yeti was ook buiten). Dag 3 werd BW als bruine stoorwolf gezien, dag 4 was Wolf gezien die die dag dood ging en dag 5 maarten als witte sjamaan. Robin beweerde zijn rol bij niemand te hebben neergelegd, dus robin en ik hebben geconstateerd dat hij wel echt of ziener of sjamaan moest zijn geweest. Robin had dag 1 zichzelf beschermd, dus thelight kon geen sjamaan zijn want dan had dit visioen nooit doorgegaan. Dus voor mijn gevoel moet thelight als ziener zijn begonnen. Daarnaast gaf hij op dag 2 al heel vroeg aan, ver voor de netwerkjes gecombineerd werden, dat hij een mislukte actie had, dus dit klopte inderdaad toch met de yeti buiten.
Omdat Rampposi zo aan het tegenwerken was en alles deed om het 1 dag te rekken heb ik geconcludeerd dat hij toch geen conversie zou hebben gedaan en heb ik thelight onterecht toch vertrouwd.

Ik heb afgelopen speldagen meerdere gesprekken met Robin gehad over dat inderdaad wat dingen aan het verhaal van thelight niet klopten: het visioen van BW was fout, maar hier kon toch nog een illusiewolf oid aan bijgedragen hebben en het visioen van Wolf was ook wel wat gek. Maar hij stemde wel op nos waar hij hem meer had kunnen redden, dus we hebben toch geconcludeerd dat hij nog goed moest zijn.
Als backup plan hebben Robin en ik afgesproken dat Robin tegen Thelight zou zeggen dat hij niet zichzelf zou beschermen, maar dat hij dit stiekem toch zou doen. Hierdoor snap ik ook niet dat Robin dood is, hij zou zichzelf beschermd hebben deze nacht.. Ik ben bang dat Shaddow hem misschien vervloekt heeft? Ik heb ook bij 2 man al voor deze nacht aangegeven dat ik niet echt ziener was. Nogmaals: Het ziener roepen deed ik in de hoop op een stille nacht te hebben en omdat ik thelight van de lunch wou beschermen  ::).

Ik snap het als mijn verhaal niet geloofd wordt. Ik ben ook gewoon te naief geweest. Dus ik vind het ook terecht als ik er bij deze uit gestemd wordt. Er is goed gespeeld (en ik kan nog steeds een hoop dingen niet verklaren)

lekker makkelijk afschuiven nu op een ander. ander gat in je verhaal is dat shaddow was dood voor hij kon vervloeken. dus dat plan met Robin kan dan toch helemaal niet? zeker toen ze achter kwam dat shaddow hulpje was.

Katz

Is er iemand anders die eigenlijk je verhaal kan bevestigen, inu? Dan wil ik je mogelijks nog geloven.

Inuzuki

Wat nu mijn theorie is is dat thelight in nacht 2 is geconverteerd. Daarna heeft hij idd eigenlijk geen 'goed' visioen meer gehad..

Inuzuki

Maar ik snap het eigenlijk zelf op dit moment ook niet meer. Dat bruine stoorwolf visioen heeft me gewoon echt zo in de war gemaakt. Ik had fout gewisseld met BW en dat wist hij. Maar vervolgens heeft hij dus wel de kleur wolf goed gehad maar de rol fout. Ik weet het zelf ook gewoon even niet meer tbh, behalve dat thelight dus slecht is.

Inuzuki

Edit: ja tuurlijk had hij de kleur goed als hij zelf wit was  ;D Maar ik vond het gewoon lef om wel te gokken dat bw inderdaad slecht was

Christine

Tja, dat heb je als je alles achter de schermen speelt. Er is 0 bewijs voor wat je zegt. Een ander kan je bijvallen maar is nog steeds geen bewijs. Je verteld een heel verhaal waar ik niets van heb meegekregen, er zullen hier misschien nog mensen zijn die er niets mee kunnen.

Citaat van: Inuzuki op 15 juni 2022, 21:52:22
Maarten was gezien als sjamaan, ik hoopte er een volbloed wolf uit te stemmen. Maar wat ik al zei, hier praat ik me niet meer uit en vind het ook terecht als ik eruit ga na deze grote fout.

Maarten kan niet gezien zijn als Sjamaan. Hij was zielsverwant met William. Of denk je dat een jager daarover gaat liegen en een wolf gaat beschermen?
Ik ben al blij dat William juist geschoten heeft.
Mijn stem blijft op jou. Liegen dat je ziener bent (je zet letterlijk iemand op slecht) en zo een ander goedje naar de lynch leiden... en nu hopen dat we je geloven? Nope.
Ik ben voor 2 dagen klaar met mijn speculatie. Niets aan toe te voegen.

maartenrambo

Als de wolven teams even groot waren dan missen we zo I zo nog 2witte wolven als ik bij t spelers informatie kijk. misschien zelfs drie als der een conversie geweest is

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij