[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Jij lijkt nu wel heel hard bw te verdedigen, wat mij nu meer gevoel geeft dat die nog een bruikbaardere rol heeft dan waterwork en je daarom nu eerst waterwork eruit gaat. Wat mij meer eerst bw zeker meer prioriteit heeft

Williambz

Omdat ik inderdaad liever zie dat Waterwork eerst wordt gelyncht omdat ik daar zekerder van ben.

Waterwork heeft inderdaad geen actie meer als ketter, maar van bw ben ik niet 100% zeker.

Als bw wel wolf is dan zal hij vast een bruikbaardere rol hebben ja, maar dat is niet het punt waarom ik switch. De reden gaat om zekerheid en niet om de mogelijke sterkte van de rollen

Inuzuki

Ik word vooral inderdaad kriebelig van mensen die nu ineens willen gaan wisselen. Jij wisselt misschien inderdaad voor zekerheid, maar juist de sterkte van de rollen is voor mij een reden om te blijven zitten. WW is een ketter zonder krachten, BW kan wellicht wel een sterkere wolf zijn. Als mensen proberen te rekken en er nog een plan ontstaat betekent het voor mijn gevoel juist vaak dat we wel goed zitten. Dus ik zou vooral lekker op BW blijven zitten  :D

Robin89

Ik blijf ook op BW. De reden dat juist William nu zo graag wil dat we op Waterwork gaan, doen de alarmbellen in mijn achterhoofd weer rinkelen. BW dus voor deze lynch zou ik denken. Waterwork komt hierna wel.

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Thelight288

Ja vrij duidelijk nu als bw niet dood is gegaan als wolf door water

Inuzuki

Robin89

Ik vond het gezellig vandaag Marc! Jouw ontmaskering als wolf was een leuke bijkomstigheid XD

Williambz

Moeten we nu wel 2 hele dagen hierop wachten haha

Robin89

Wat mij betreft mag de nacht wel een dag eerder vallen idd XD

Waterwork

Ik heb niks meer te zeggen sorry voor mijn domme gedrag people

Wolf

Ik kan weinig meer zeggen dan mijn stem plaatsen.

maartenrambo

Citaat van: Williambz op 11 juni 2022, 23:00:10
je kunt ook alvast verder zoeken in plaats van wachten

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Aappen21

Citaat van: maartenrambo op 12 juni 2022, 07:58:20
Citaat van: Williambz op 11 juni 2022, 23:00:10
je kunt ook alvast verder zoeken in plaats van wachten
maar williamz lijkt me ook slecht eerlijk gezegd :-*
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Christine

Citaat van: Katz op 11 juni 2022, 11:41:40
Ik geloof je dat William je benaderd heeft met twijfels over stemmen op Rampossi, heeft die ook bij mij gedaan.
Daarnaast denk ik persoonlijk dat je liegt over nungunugu. Ten eerste was ze een bruine wolf, dus waarom zou ze proberen een witje van de lynch te houden? Daarnaast stond haar stem op Rampossi en heeft niks in het discussietopic aangegeven dat ze hier over twijfelde.

Verder heb jij dan ook je rol aan nungunugu vertelt of vertelde ze dit gewoon uit het niks?

Interessant dat je het niet geloofd. Dat zegt meer over jou dan over mij. Alsof je wist dat hij de Orc was.
Hij heeft het direct gezegd. Ja, hij wist ook mijn rol, en elke wolf uit de bruine roedel zal het weten. En in vermoed dat de bruine roedel gedaan heeft met zingen, of toch zo goed als. Er zijn er al  3 uit.