Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Ik vind het ook gek dat iedereen Foxi, William en christine zit aan te vallen. Terwijl ik ook een argument had aangegeven om niet op Rampossi te stemmen. Dus waarom word ik hier niet voor aangevallen?

BloodWolf14

Citaat van: Katz op 11 juni 2022, 11:44:56
Ik vind het ook gek dat iedereen Foxi, William en christine zit aan te vallen. Terwijl ik ook een argument had aangegeven om niet op Rampossi te stemmen. Dus waarom word ik hier niet voor aangevallen?
Maar iedereen weet al dat je wolf bent?

Katz

Citaat van: BloodWolf14 op 11 juni 2022, 12:01:40
Maar iedereen weet al dat je wolf bent?

Huh?

Thelight288

Ik gok dat bw inderdaad gewoon wolf is. Ik twijfel of er een delver in gedaan worst met ook al orc enzo. Dus ala hij dus delver claimt twijfel ik daar heel erg aan.

Wat is nu je punt om dit te zeggen? Denk je dat fozi william en cheistine allemaal goed zijn?

Katz

Citaat van: thelight288 op 11 juni 2022, 12:17:32
Ik gok dat bw inderdaad gewoon wolf is. Ik twijfel of er een delver in gedaan worst met ook al orc enzo. Dus ala hij dus delver claimt twijfel ik daar heel erg aan.

Wat is nu je punt om dit te zeggen? Denk je dat fozi william en cheistine allemaal goed zijn?

Niet perse, maar ik vind het vreemd dat jullie precies die drie pakken, terwijl anderen ook anders hebben gestemd met mij inbegrepen.

BloodWolf14

Een Orc is toch juist een logischere verdeling met een Delver er in of niet dan XD

Waterwork

Ik denk echt dat Bloodwolf delver is. Ook als hij het niet is is het miet slim om hem nu te lynchen want stel dat hij wel delver is mag het lijk ook beginnen moorden en dan wordt het echt een bloedbad. Ik stem op Christine

Aappen21

Citaat van: Waterwork op 11 juni 2022, 17:46:29
Ik denk echt dat Bloodwolf delver is. Ook als hij het niet is is het miet slim om hem nu te lynchen want stel dat hij wel delver is mag het lijk ook beginnen moorden en dan wordt het echt een bloedbad. Ik stem op Christine

hoezo ben je opeens zo overtuigd van bw als delver?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

BloodWolf14

Hahaha wauw. Waterwork, bang voor een onlunchbare rol die jou kan vermoorden? :P

We hebben er eentje van team wit mensen XD

Katz

Citaat van: BloodWolf14 op 11 juni 2022, 17:50:09
Hahaha wauw. Waterwork, bang voor een onlunchbare rol die jou kan vermoorden? :P

Waarom specifiek team wit?

Inuzuki

Dus bw, ondanks dat als waterwork idd priester zou zijn dit jou vrij pleit van wolf zijn denk je alsnog zelf ook dat hij ketter is? Waarom is hij als hij ketter is team wit en niet team bruin dan?

Bovenstaande zin suggereert mijn standpunt al: ik ben 80% zeker dat Bloodwolf slecht is. Plus, als we BW lynchen en hij blijkt idd slecht te zijn (en dan hopelijk geen ketter :P) we meteen ook zeker dat Waterwork ketter is. Dus ik zou voor nu WW voordeel van de twijfel zijn en met BW op de lynch weten we daarvan ook meteen wat meer  :)

fannieklm

Citaat van: Katz op 11 juni 2022, 17:57:07
Citaat van: BloodWolf14 op 11 juni 2022, 17:50:09

Waarom specifiek team wit?

Omdat bw zelf van team bruin is :weetniet:

Katz

Citaat van: Waterwork op 11 juni 2022, 17:46:29

BW kan nog steeds een hulpje zijn of zelfs ketter. Daarnaast kan jij ook ketter zijn die nu zijn teammate probeert te redden ;).

Inuzuki

Gezien het nu geen geheim meer is dat er een wisselaar is en dit een belangrijke bron van info kan zijn: het zou heeeel fijn zijn als we weten of een yeti van plan is buiten te komen zodat we weten wat we uit een mogelijke mislukte actie kunnen concluderen. Dus ik hoop dat een eventuele yeti me genoeg vertrouwt en contact kan zoeken.

BloodWolf14

Citaat van: Inuzuki op 11 juni 2022, 17:57:51
Dus bw, ondanks dat als waterwork idd priester zou zijn dit jou vrij pleit van wolf zijn denk je alsnog zelf ook dat hij ketter is? Waarom is hij als hij ketter is team wit en niet team bruin dan?

Bovenstaande zin suggereert mijn standpunt al: ik ben 80% zeker dat Bloodwolf slecht is. Plus, als we BW lynchen en hij blijkt idd slecht te zijn (en dan hopelijk geen ketter :P) we meteen ook zeker dat Waterwork ketter is. Dus ik zou voor nu WW voordeel van de twijfel zijn en met BW op de lynch weten we daarvan ook meteen wat meer  :)
Omdat er al genoeg spelers van bruin dood zijn en WW hier probeert een delver in leven te houden door die te wateren XD

Nee ik denk niet eens dat hij Priester is lol. Ik was al lynch op dit punt, waarom dan in vredesnaam nog een wateractie uitvoeren als Priester lol.