Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: Robin89 op  9 juni 2022, 23:53:53
Citaat van: BloodWolf14 op  9 juni 2022, 23:50:59
Wait waarom William precies wolf?

Omdat hij Rampposi blijkbaar aan het verdedigen was (zie: post van Christine) en blijft volharden in zijn verdenking op mij... en dat met argumenten die ik oprecht niet kan volgen.

Oh dus nu ben ik de enige die rampposi verdedigde? Ik vroeg aan Christine wat zij van de hoeveelheid stemmen vond. (Zelfde scenario als bij maarten ongeveer). En zij vond haar stem ook twijfelachtig, dus daarom wisselde ze. Je vertelt halve verhalen robin.

Ik ben vrij stellig over jou ja, maar jij net zo erg over mij

Christine

Citaat van: Williambz op  9 juni 2022, 23:40:27
Ik had inderdaad ook twijfels, ondat ik robin verdachter vond dan rampposi, maar jij twijfelde net zo goed. Bovendien heb je uit jezelf je stem veranderd.

En welk spel was dit dan?

Paashaasspel. Iedere keer als jij slecht bent laat ik me vangen door jouw, doe je me twijfelen. En iedere keer maak ik dezelfde fout. Ik kan je gewoon niet polsen. Maar nu heb je het dus weer gedaan. Je zaait twijfel bij mij.

Foxi heeft haar stem ook veranderd van Rampposi naar Bloodwolf.

Lynch 2:
Rampossi: Bloodwolf, Aappen, Sunny, Nung, Wolf, waterwork, Robin, the Light, Fannie, foxi, Christine
Robin: William
Bloodwolf: Rampossi, Inuzuki, Schadow, Foxi
Maarten: Katz
Waterwork: Christine
The Light: Maarten

Ik gok dat er nog een wolf meegestemd heeft op Bloodwolf.

Williambz

Ik vind ook wel komisch dat ik waterwork ook licht verdacht (niet genoemd in mijn laatste post, maar had hem wel in mijn hoofd) en dat WW de enige is naast Robin die mij ook zeer hoog op zijn lijstje heeft staan.

En dat met argumenten die... ja nogal vaag zijn. Wellicht spelen ze onder hetzelfde hoedje

Williambz

Citaat van: Christine op  9 juni 2022, 23:57:52
Citaat van: Williambz op  9 juni 2022, 23:40:27
Ik had inderdaad ook twijfels, ondat ik robin verdachter vond dan rampposi, maar jij twijfelde net zo goed. Bovendien heb je uit jezelf je stem veranderd.

En welk spel was dit dan?

Paashaasspel. Iedere keer als jij slecht bent laat ik me vangen door jouw, doe je me twijfelen. En iedere keer maak ik dezelfde fout. Ik kan je gewoon niet polsen. Maar nu heb je het dus weer gedaan. Je zaait twijfel bij mij.

Foxi heeft haar stem ook veranderd van Rampposi naar Bloodwolf.

Lynch 2:
Rampossi: Bloodwolf, Aappen, Sunny, Nung, Wolf, waterwork, Robin, the Light, Fannie, foxi, Christine
Robin: William
Bloodwolf: Rampossi, Inuzuki, Schadow, Foxi
Maarten: Katz
Waterwork: Christine
The Light: Maarten

Ik gok dat er nog een wolf meegestemd heeft op Bloodwolf.

Ohja heb je gelijk in. Ik zat even te denken aan welke spellen ik slecht was, maar dat is letterlijk alleen nog maar het welpenspel geweest waar bijna iedereen welp was.
Maar paashaas was soort van slecht (eigenlijk neutraal)

BloodWolf14

Citaat van: Foxi op  9 juni 2022, 20:43:01
Omdat ik al aangaf dat jij eigenlijk mijn voorkeur had, maar omdat er al 10 stemmen waren voor Rampossi leek het al bepaald. Maar het zit me gewoon niet lekker, dus ik volg mijn eigen gevoel ipv met de rest meegaan. Ik denk niet dat Rampossi als wolf nog zo'n attempt zou maken een uurtje voor de deadline, maar misschien is dat naïef van mij. Ik doe gewoon wat ik het beste vind voor mezelf
Als jullie William gaan pushen op het verdedigen heb ik hier nog een kandidaat als medewolfje voor Rampposi. Foxi heeft afgelopen 2 lynches de hele tijd op mij gestaan waarmee ze zich onthouden heeft van de lynches. Lynch 1 zal ze dan Maarten hebben geprobeerd van de lynch te houden en lynch 2 Rampposi. Voelt wel aan als een 3e teamgenootje.

Christine

Citaat van: Williambz op  9 juni 2022, 23:59:15
Ik vind ook wel komisch dat ik waterwork ook licht verdacht (niet genoemd in mijn laatste post, maar had hem wel in mijn hoofd) en dat WW de enige is naast Robin die mij ook zeer hoog op zijn lijstje heeft staan.

En dat met argumenten die... ja nogal vaag zijn. Wellicht spelen ze onder hetzelfde hoedje

Als jij en Nung niet hadden gezegd hun twijfels te hebben nu iedereen op Rampossi springt (of dat er iets verhuld ging worden, dat zei Nung dat hij dat dacht (zit er dat dan in? denk ik nu) was mijn stem blijven staan op Rampposi ook al was ik daar ook niet helemaal zeker van (bang om een goedje te lynchen).

Christine

Citaat van: BloodWolf14 op 10 juni 2022, 00:03:26
Als jullie William gaan pushen op het verdedigen heb ik hier nog een kandidaat als medewolfje voor Rampposi. Foxi heeft afgelopen 2 lynches de hele tijd op mij gestaan waarmee ze zich onthouden heeft van de lynches. Lynch 1 zal ze dan Maarten hebben geprobeerd van de lynch te houden en lynch 2 Rampposi. Voelt wel aan als een 3e teamgenootje.

Dat zei ik toch net. Als je het stemgedrag bij elkaar pakt. Ik zet het telkens zo omdat dat een beter overzicht geeft van wie wat gedaan heeft. In de hoop een verband te zien. Ik zie Foxi veranderen, Inuzi en Schadow meegaan met Rampposi. Ik heb nog niet vergeleken met de vorige lynch.

Robin89

Newsflash: zo'n beetje iedereen die ik spreek achter de schermen vindt jou verdacht. Je doet nu net alsof het heel vreemd is dat WW en ik jou verdenken omdat wij de enigen zouden zijn, maar dat is dus alles behalve waar.

Robin89

Citaat van: Williambz op  9 juni 2022, 23:56:49

Omdat hij Rampposi blijkbaar aan het verdedigen was (zie: post van Christine) en blijft volharden in zijn verdenking op mij... en dat met argumenten die ik oprecht niet kan volgen.

Oh dus nu ben ik de enige die rampposi verdedigde? Ik vroeg aan Christine wat zij van de hoeveelheid stemmen vond. (Zelfde scenario als bij maarten ongeveer). En zij vond haar stem ook twijfelachtig, dus daarom wisselde ze. Je vertelt halve verhalen robin.

En waar zeg ik dat jij de enige bent die Rampposi verdedigde? Dat staat er niet hoor. Ik noemde dit slechts als een aanvullend argument bovenop de argumenten die ik al eerder noemde. Ook het feit dat je dit spel alle berichten zo slecht lijkt te lezen, doet mij trouwens denken dat je wolf bent. Normaal gesproken ben jij veel scherper en sterker in de discussie, is mijn indruk.

Williambz

Citaat van: Robin89 op 10 juni 2022, 07:20:55

Newsflash: zo'n beetje iedereen die ik spreek achter de schermen vindt jou verdacht. Je doet nu net alsof het heel vreemd is dat WW en ik jou verdenken omdat wij de enigen zouden zijn, maar dat is dus alles behalve waar.
Oke fijn om te weten. Maar jullie zijn blijkbaar de enige die zich dsarover uitspreken

Williambz

Citaat van: Robin89 op 10 juni 2022, 07:24:34
Citaat van: Williambz op  9 juni 2022, 23:56:49

En waar zeg ik dat jij de enige bent die Rampposi verdedigde? Dat staat er niet hoor. Ik noemde dit slechts als een aanvullend argument bovenop de argumenten die ik al eerder noemde. Ook het feit dat je dit spel alle berichten zo slecht lijkt te lezen, doet mij trouwens denken dat je wolf bent. Normaal gesproken ben jij veel scherper en sterker in de discussie, is mijn indruk.

Het lijkt alsof je alleen mij bedoeld, omdat je alleen mij noemt in je post en anderen zoals Christine en Foxi, die ook over rampposi twijfelden, buiten beschouwing laat.

Daarnaast vind ik persoonlijk berichten over hoe iemand zoch iets anders gedraagd in het spel en vooral als deze relatief nieuw is zo leeg en zinloos.
Ten eerste heb ik nog erg weinig met je gespeeld en dan kan jij echt nog niet goed weten dat ik normaal scherper ben. Zelf vond ik mezelf in andere potjes niet eens zo heel scherp, want ik heb nog niet echt potjes gehad waarin ik er vol in ging en scherpe potjes speelde.

Ten tweede vind ik dit ook bijzonder om te horen, ondat iedereen in elk potje weer in een andere situatie kan zitten, waardoor hij de ene keer actiever is dan de andere keer ongeacht zijn of haar rol.
Bij mij is er namelijk geen onderscheid te maken op basis van activiteit of scherpheid als ik goed of slecht ben. Dat ligt echt aan hoe druk ik in real life ben.

Robin89

Ik zet mijn stem vast op Bloodwolf. Zie eigenlijk geen reden om te twijfelen aan de mislukte wissel zoals genoemd door Inuzuki en daarnaast zijn er nog vele al eerder genoemde redenen die hem in mijn ogen een echte wolf maken.

Foxi

Citaat van: BloodWolf14 op 10 juni 2022, 00:03:26
Citaat van: Foxi op  9 juni 2022, 20:43:01
Omdat ik al aangaf dat jij eigenlijk mijn voorkeur had, maar omdat er al 10 stemmen waren voor Rampossi leek het al bepaald. Maar het zit me gewoon niet lekker, dus ik volg mijn eigen gevoel ipv met de rest meegaan. Ik denk niet dat Rampossi als wolf nog zo'n attempt zou maken een uurtje voor de deadline, maar misschien is dat naïef van mij. Ik doe gewoon wat ik het beste vind voor mezelf

Denk je niet dat ik als wolf in een verloren situatie gewoon mee zou stemmen met de meute op Ramp om minder op te vallen? Plus dan stemmen op Mala zodat Ramp niet hoefte te switchen en zo in het vizier kwam van de meeste? Ik heb idd niet de beste keuzes gemaakt als burger (Nouja afhankelijk van of jij slecht bent), maar als wolf zou ik echt niet slim bezig zijn. Waarom zou ik mezelf zo in de spotlight zetten?

BloodWolf14

Citaat van: Robin89 op 10 juni 2022, 08:46:39
Ik zet mijn stem vast op Bloodwolf. Zie eigenlijk geen reden om te twijfelen aan de mislukte wissel zoals genoemd door Inuzuki en daarnaast zijn er nog vele al eerder genoemde redenen die hem in mijn ogen een echte wolf maken.
Die eerdere redenen zijn gewoon gedebunked? En de wissel is te verklaren door m'n rol, maar ik zie dat dat al lang niet meer uit maakt :)

Als jullie graag een extra alliantie erbij willen be my guest XD

Wolf

Waarom stem je op jezelf? Ik ben in de war.