[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Foxi

Omdat ik al aangaf dat jij eigenlijk mijn voorkeur had, maar omdat er al 10 stemmen waren voor Rampossi leek het al bepaald. Maar het zit me gewoon niet lekker, dus ik volg mijn eigen gevoel ipv met de rest meegaan. Ik denk niet dat Rampossi als wolf nog zo'n attempt zou maken een uurtje voor de deadline, maar misschien is dat naïef van mij. Ik doe gewoon wat ik het beste vind voor mezelf

Wolf

Citaat van: Foxi op  9 juni 2022, 20:43:01
Omdat ik al aangaf dat jij eigenlijk mijn voorkeur had, maar omdat er al 10 stemmen waren voor Rampossi leek het al bepaald. Maar het zit me gewoon niet lekker, dus ik volg mijn eigen gevoel ipv met de rest meegaan. Ik denk niet dat Rampossi als wolf nog zo'n attempt zou maken een uurtje voor de deadline, maar misschien is dat naïef van mij. Ik doe gewoon wat ik het beste vind voor mezelf

Enerzijds vind ik dit een vreemde actie, gezien de wissel niets uitmaakt voor de stemming en voelt als een manier om jezelf in te dekken als Rampposi toch goed blijkt te zijn omdat de visie van een aantal spelers ook al veranderde naar Malanaphy-stemmers i.p.v. Maarten-stemmers waardoor ditzelfde met een goede Rampposi ook kan gebeuren en jij dus buiten schot blijft. Anderzijds zet je jezelf wel écht in de spotlight op deze manier, zoals Rampposi dat ook deed en dat lijkt me geen handige actie voor een wolf. Het komt ook wel overeen met je eerdere berichten over schapengedrag, maar dat kan ook weer indekken zijn om continu buiten de "most wanted targets" te stemmen zonder dat het opvalt.

Thelight288

Citaat van: maartenrambo op  9 juni 2022, 20:42:17
Mijn stem gaat niet naar ramp omdat ik ten eerste geen zin heb om te mee te schapen.
En ten tweede vind ik the light. Na nogmaals t dtopic gelezen hebben te light zijn beschuldiging naar mij toe te  Wolfs. Zo van jij stemt op waterwork te snel. Nou ik zie hem eerder nu over komen om waterwork te verdedigen en mij subtiel naar voren brengen als slechte waar de rest zo op insprong.

Omdat ik jou verdachter vond dan waterwork ja. Ik kan niet ontkennen dat ik eerder ip jou stem dan waterwork. Maar je bent niet mn hoofdverdachte

Christine

Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 18:39:21
Sorry ik vind hier dat Robin gelijk heeft. Robin heeft dit ook tegen mij gezegd en ik begreep hem. De toon die William hier voert vind ik ook een beetje overdreven, en  het lijk nu alsof de schuld bij Robin wordt geleged terwijl dat helemaal niet zo is. Ook Christine die zegt dingen die Robin niet heeft gezegd ik sta hier achter Robin en William en Christine stijgen zeer hoog op mijn verdachtenlijstje

Zeer hoog??? Zo ineens? Excuseer, maar jij kwam aan met blij zijn dat er iemand van de bruine roedel uit is. Ik zou zeggen: ik vind het verdacht dat je nog niet geluncht ben, maar dat kan ook niet door de Yeti, maar aan de andere kant: waarom schiet jij ineens hier in de verdediging??? Ik heb jou nog eens niet genoemd.
Ik heb de hele specu nog niet gelezen maar ik heb net mijn stem veranderd want dat was een voorlopige stem. En het zit me nog steeds niet lekker dat jij een kant van de wolven benoemd na een lunch.

Waterwork

Citaat van: Christine op  9 juni 2022, 21:24:09
Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 18:39:21
Sorry ik vind hier dat Robin gelijk heeft. Robin heeft dit ook tegen mij gezegd en ik begreep hem. De toon die William hier voert vind ik ook een beetje overdreven, en  het lijk nu alsof de schuld bij Robin wordt geleged terwijl dat helemaal niet zo is. Ook Christine die zegt dingen die Robin niet heeft gezegd ik sta hier achter Robin en William en Christine stijgen zeer hoog op mijn verdachtenlijstje

Zeer hoog??? Zo ineens? Excuseer, maar jij kwam aan met blij zijn dat er iemand van de bruine roedel uit is. Ik zou zeggen: ik vind het verdacht dat je nog niet geluncht ben, maar dat kan ook niet door de Yeti, maar aan de andere kant: waarom schiet jij ineens hier in de verdediging??? Ik heb jou nog eens niet genoemd.
Ik heb de hele specu nog niet gelezen maar ik heb net mijn stem veranderd want dat was een voorlopige stem. En het zit me nog steeds niet lekker dat jij een kant van de wolven benoemd na een lunch.

Ik snap nog steeds niet dat het verdacht is tbh, just let it go. Je valt nu alleen mij aan omdat ik jou heb genoemd

Foxi

Citaat van: Wolf op  9 juni 2022, 21:17:18
Citaat van: Foxi op  9 juni 2022, 20:43:01

Enerzijds vind ik dit een vreemde actie, gezien de wissel niets uitmaakt voor de stemming en voelt als een manier om jezelf in te dekken als Rampposi toch goed blijkt te zijn omdat de visie van een aantal spelers ook al veranderde naar Malanaphy-stemmers i.p.v. Maarten-stemmers waardoor ditzelfde met een goede Rampposi ook kan gebeuren en jij dus buiten schot blijft. Anderzijds zet je jezelf wel écht in de spotlight op deze manier, zoals Rampposi dat ook deed en dat lijkt me geen handige actie voor een wolf. Het komt ook wel overeen met je eerdere berichten over schapengedrag, maar dat kan ook weer indekken zijn om continu buiten de "most wanted targets" te stemmen zonder dat het opvalt.

Daar ben ik mij ook zeker van bewust. Ik gaf al aan day bw mijn voorkeur had toen ik stemde. Dat zorgde voor een  naar gevoel en zeker door de laatste post van Rampossi vind ik het voor mezelf fijner om voor bw te gaan. Wat de uitkomst ook blijkt, met schapen doe ik ook niks voor mezelf

Waterwork

Yes weer een slechtje ik zal maar geen kleur zeggen want dan wordt ik weer verdacht gemaakt.

Sorry Christine maar jij hebt de afgelopen dagen van hot naar her geswitscht en je maakt iedereen verdacht om het minste gering, mijn stem gaat voorlopig naar jou

Katz

Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 22:12:26
Yes weer een slechtje ik zal maar geen kleur zeggen want dan wordt ik weer verdacht gemaakt.

Sorry Christine maar jij hebt de afgelopen dagen van hot naar her geswitscht en je maakt iedereen verdacht om het minste gering, mijn stem gaat voorlopig naar jou

Gelukkig zijn het beide kleuren, dus dan kan je het miss wel zeggen :p.

Inuzuki

Ik kan nu wel even open kaart spelen van mijn kant, zeker omdat ik vermoed dat er wel wat ogen richting mij gaan als niet-ramp stemmer. Wel goed gedaan, ivm het zo hard willen uitstellen gok ik dat de conversie wellicht niet gelukt is en er dus een wolfje minder in die roedel gaat zitten  :)

Maar: Ik ben dit spel begonnen als wisselaar en heb de eerste 2 nachten mislukte wissels gehad. Nacht 2 heb ik ivm de mogelijke yeti niet al te veel achter gezocht, had ik achteraf misschien wel moeten doen, want die wissel was met rampposi  :P
Maar mijn stem zal dus wederom gaan naar BW, gezien dat de persoon is met wie ik nacht 1 mislukt gewisseld heb. Dit is ook de reden dat ik afgelopen dag voor BW boven rampposi koos. Tenzij mensen nu over meer mislukte acties in nacht 1 beginnen, is het enige voor de hand liggende alternatief zielsverwant of neutraal. BW is onze eeuwige neutraal claimer dus dat is nu natuurlijk ook een mooi excuus, maar ik vind op dit punt zijn stemgedrag, de bm keuze en de mislukte wissel meer dan voldoende om bij mijn stem op BW te blijven op deze dag.

Christine

Nung had direct bij mij geclaimd als Yeti. Maar hij had geen actie gedaan en dacht dat er 2 van zijn soort waren. Maar het blijkt dus andersom.
Hij was ook bang voor een verhulling.

Doe maar. Ik speel op gevoel.
Maar ik twijfel nu over William omdat beide me vlak voor de stemming benaderd hebben met twijfels over de vele stemmen op Rampposi. En het is dezelfde tactiek die William vorig spel gespeeld heeft.

Williambz

Citaat van: Christine op  9 juni 2022, 22:56:58
Nung had direct bij mij geclaimd als Yeti. Maar hij had geen actie gedaan en dacht dat er 2 van zijn soort waren. Maar het blijkt dus andersom.
Hij was ook bang voor een verhulling.

Doe maar. Ik speel op gevoel.
Maar ik twijfel nu over William omdat beide me vlak voor de stemming benaderd hebben met twijfels over de vele stemmen op Rampposi. En het is dezelfde tactiek die William vorig spel gespeeld heeft.

Ik had inderdaad ook twijfels, ondat ik robin verdachter vond dan rampposi, maar jij twijfelde net zo goed. Bovendien heb je uit jezelf je stem veranderd.

En welk spel was dit dan?

BloodWolf14

Hoezo mijn stemgedrag @Inuzuki??

Ik heb nu 2x op een Conversiewolf gestemd dus je kunt me wel van team wit uitsluiten dus dan zou ik hoogstens nog bij team bruin horen, maar dan stel ik de vraag aan jou wie mijn medewolven moeten zijn? Nungu en Nostalgia zijn al van bruin dood dus het team wordt dan al klein.

En ja, ik ben dus Neutraal. Hoe veel andere neutraalclaimers heb je dit potje gehoord? Statistisch gezien kan het gewoon ;)

Volgens mij hebben we met Maarten op dit punt een zeker slechtje. De switch van Rampposi bij lynch 1 spreekt hier denk ik boekdelen. Ik heb vooraf gezegd dat wanneer Rampposi slecht blijkt Maarten dit ook is. Well here we go.

Robin89

Fijn dat we goed zaten met Rampposi!

De opties zijn nu: BW, Maarten en William. Dat Maarten van de lynch is gered door slechtjes lijkt nu ook steeds duidelijker te worden (gelet ook op de mislukte wissel, een extra aanwijzing dat BW slecht is bovenop alles wat er al ligt). Het redden van Maarten kan er mogelijk op duiden dat hij ook een sterke wolf is. Over William hoef ik denk ik niks meer te zeggen. Lijkt me overduidelijk dat hij wolf is XD de vraag is voor mij nu vooral wie van de 3 de meeste prioriteit heeft om eerst op te hangen.

BloodWolf14

Robin89

Citaat van: BloodWolf14 op  9 juni 2022, 23:50:59
Wait waarom William precies wolf?

Omdat hij Rampposi blijkbaar aan het verdedigen was (zie: post van Christine) en blijft volharden in zijn verdenking op mij... en dat met argumenten die ik oprecht niet kan volgen.