Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Ik snap niet waarom christine en william ook praten of maarten zeker goed is? Met 3 kampen is het lastig spelen als het een wolf is dan kunnen de andere roedel wn goedjes op hem springen. Dua dat vind ik ook slap excuus om maarten nu gelijk te verdedigen. Hij mag zelf wwl met meer inbreng komen

Williambz

Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 18:39:21
Sorry ik vind hier dat Robin gelijk heeft. Robin heeft dit ook tegen mij gezegd en ik begreep hem. De toon die William hier voert vind ik ook een beetje overdreven, en  het lijk nu alsof de schuld bij Robin wordt geleged terwijl dat helemaal niet zo is. Ook Christine die zegt dingen die Robin niet heeft gezegd ik sta hier achter Robin en William en Christine stijgen zeer hoog op mijn verdachtenlijstje

Wat heeft Robin tegen jou gezegd wat je begrijpt? En je vindt mijn toon overdreven, maar ik herhaal est robin heeft gezegd, namelijk dat ik het niet snap en dat hij er wel klaar mee is.

En ik geef niemand de schuld van iets. Waar ik zou de schuld van moeten geven???
Ik zeg dat ik hem verdacht vind. Ik geef hen niet de schuld van de stemming zelf of weet ik veel wat, dus dst verzin je zelf.

En wat heeft Christine gezrgd wst Robin niet heeft gezegd dan?

Oh en p.s. Sommige mensen vinden mij af en toe fel spelen, want dat heb ik ook wel eens in het verleden gehoord, maar dat is puur het spel en niets persoonlijks of iets dergelijks. Ik ben in spellen altijd fanatiek, maar in het echt heel aardig <3  :P

Williambz

Citaat van: thelight288 op  9 juni 2022, 18:50:13
Ik snap niet waarom christine en william ook praten of maarten zeker goed is? Met 3 kampen is het lastig spelen als het een wolf is dan kunnen de andere roedel wn goedjes op hem springen. Dua dat vind ik ook slap excuus om maarten nu gelijk te verdedigen. Hij mag zelf wwl met meer inbreng komen

Ik verdenk maarten minder en heb meer redenen om te denken dat hij goed is. Ik praat dus niet alsof ik weet dat hij sowieso goed is. Ik vind namelijk ook dat Maarten zelf wel even in het DT mag komen ja

maartenrambo

Zo eindelijk tijd om te reageren.onverwacht wat extra afspraken privé gehad afgelopen dagen dat ik t spel niet kon volgen en ook duurde t tot vanmiddag ook lang voor ik mensen prive ook op vragen reageerde.

Mijn stem was bewust op waterwork omdat ik door zijn berichten  toen en nu die van voor de nacht nog steeds t idee geeft dat ie slecht is. Had gehoopt hem nog te kunnen wijzigen als er meer informatie kwam over andere spelers.

Verder vind ik ramp zijn berichten ook hopend dat ie nog één nacht kan blijven leven. Om zich te bewijzen.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Thelight288

Ik twijfelde vooral tussen bw en rampposi, maar rampossi lijkt nu wel inderdaad teveel willen rekken. Maarte. Vind ik zelf nog wwl verdacht hij speelt als goed ook niet veel anders, maar als wolf kan hij ook best zo stemmen. Zegt bij hem vrij weinig.

fannieklm

Ik had gehoopt op wat meer informatie maar helaas die niet gekomen.
En blijft het privé van ramp bij korte weinig zeggende info.
Ik vertrouw er dus ook niet op...

Ik kan helaasniet meer online zijn voor de dl, dus ga flink zitten duimen de aankomende uren

Foxi

Ik ben zelf ook iets drukker door stage dan ik gehoopt had. Kijkende naar de discussie snap ik dat stemmen op Rampossi een mogelijk risico wegneemt. Al hou ik voorkeur bij Bw, door de keuzes en omdat hij door het burgemeesterschap gevaarlijk kan zijn later in het spel. Ik denk dat het lastig is om de Maartenstemmers als goed of slecht te beschouwen omdat we geen informatie hebben over het kamp waar Maarten zelf voor speelt. Ik ben wel bereid om met de rest mee te stemmen om zo het risico te verminderen dat een van roedels groeit vannacht

BloodWolf14

Goed, ik heb nog eens teruggelezen vanaf de 1e nacht en daarin gekeken wie Maarten onder andere allemaal als verdacht hebben genoemd en wie er helemaal geen mening hebben gegeven.

Daar valt op dat Thelight Maarten als een verdachte noemt maar hem niet stemt en Katz Maarten nooit openbaar als verdachte noemt maar wel besluit om hem te stemmen. Ik zat hier eerst te denken dat dit Katz in een slecht daglicht zet, maar als je je bedenkt dat Maarten goed zou zijn is dat juist averechts. Ik zou hier Katz dus eerder richting goed zetten. Thelight daarentegen is bij mij enorm gestegen op mijn verdachtenlijst vanwege het wel benoemen van Maarten als een verdachte speler maar hier nooit op stemmen. Zowel in het geval dat Maarten goed als slecht is, is dit wolvengedrag. Of je noemt Maarten als medewolfje bij je verdachten of je wilt verdenkingen op hem hebben, maar zelf niet verantwoordelijk zijn voor zijn lynch. Ik heb verder de posts van light ook even bekeken en daar noemt hij nooit Shaddow in (waar zijn stem uiteindelijk op stond). Daarmee onthoud hij zich zowel van de stemming als van zijn eigen verdachten. Op zn minst opmerkelijk. Ik zie hier wel een tweede roedel (anders die van Rampposi) samen met Shaddow.

So, mijn huidige verdachten zijn Rampposi, Light, Shaddow en dan Inu/Robin, waar ik meer naar Inu neig.

Shaddow

Zijn een paar redenen waarom ik op bloodwolf stem.

- hij zet een aantal mensen voor mijn gevoel sneller op groen dan ik rechtvaardig vind. Krijg ook wel half het idee dat het voor hem wel gerechtvaardigd is.
- ik heb écht een hekel aan unanieme stemmingen, voor mijn gevoel is daar geen informatie uit te halen.
- ik ben echt heel brak en ik wil gewoon slapen.

Rampposi

Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 17:44:31
Ik weet niet goed op wie ik moet stemmen.
Op mijn lijstje staat nu
1: Rampposi In prive contact vind ik dat hij niet veel te melden heeft en heel kort antwoord dus voor nu zal mijn stem daarheen gaan.
2 :Bloodwolf Staat ook op mijn lijstje zelfde reden als Rampposi maar hij lijkt meer te zoeken naar de wolven.
3 : Nog steeds Maarten want die laat niet veel van zich horen en zoals Inu zegt lijkt hij bij veel mensen verdwenen als verdachten.
Ook zie ik Christine en William nog als verdachten maar nog niet mijn top verdachten. William omdat ik hem erg stil vind voor zijn doen. En Christine omdat zij random stemt voor de 1e lynch dat vind ik zeer verdacht.

Maar voor nu zal mijn stem naar Rampposi gaan

Ons hele gesprek was sowieso kort en dit is klinklare onzin. Jij begon het gesprek met "toch maar even netwerken" met een kantclaim goed, ik reageerde daar op met de kantclaim goed, en de vraag erachter of jou nog dingen zijn opgevallen "niet echt, 1 neutraaltje hoorde ik".

Volgende bericht van jou was de vraag welke van de 3 scenario's die ik opnoemde het meest plausibel was.
Spoiler
Citaat van: Rampposi op  6 juni 2022, 23:53:01
Dit verhaal heeft meerdere kanten. Ik zie de volgende opties, mits er een wolf tussen zit uberhaupt:
1. Waterwork probeert als offboard duidelijk te maken dat hij een hulpje is van kamp wit(?)
2. Maarten duikt veel te snel op een te slap argument.
3. Christine probeert allerlei aanknopingspunten om zo andere mensen verdacht te maken en de echte wolven achter wegen te laten.

Dit zijn de scenario's die ik zie als er 1 wolf/slechtje in het rijtje zit.
[close]
Hier gaf ik niet alleen antwoord op op welke ik het meest plausibel van deze 3 vond, maar ook een volgorde. Dit is een uitgebreidere reactie dan enkel de bovenst te noemen.
een bedankje was het antwoord.

Over kort een gesprek beëindigen gesproken, kan ik jou ook op mijn lijstje erbij zetten.

Rampposi

Citaat van: Robin89 op  9 juni 2022, 18:21:22
Citaat van: Christine op  9 juni 2022, 18:17:42
Citaat van: Robin89 op  8 juni 2022, 00:00:06
Maar het is echt zo. Bij Inu en Ramp heb ik ook zo mijn vraagtekens, vooral bij Ramp vanwege die vreemde stemwissel op het laatste moment (naar een burger). En Inu is eigenlijk gewoon standaard slecht, dus die durf ik nooit helemaal te vertrouwen XD al kreeg ik in privécontact wel een goed gevoel bij haar, maar dat had ik ook in 623 (geloof ik) en toen bleek ze ook weer slecht...

Katz heeft ook gewisseld op het laatste. Ook dat vind ik vreemd. Beide stemwisselingen zijn vreemd.

Eens hoor. Maar Rampposi heeft gewisseld naar - wat nu vast staat - een burger. Katz heeft gewisseld naar Maarten, waarvan de rol nog onbekend is. Dat maakt voor mij wel echt een verschil qua mate van verdenking.

Al deze verdenkingen omdat ik switchte naar een burger omdat ik het niet eens was met een maarten lynch en mijn stem daar al stond tegen mijn wil en ik wel wat wilde doen met mijn stem dan weggooien is zo absurd. En zo erg gebaseerd op speculaties. Dit argument kan echt de prullenbak in want als maarten nu wél goed blijkt te zijn, zijn jullie nu door stom meeloopgedrag en verdraaide argumenten als "ik was aan het vissen naar een yeti" jullie huidenwisselaar kwijt.

Rampposi

Nou, dat was het dan. tot op het dodenboard denk ik?

Foxi

Okee ik ga toch bij mijn eigen gevoel blijven, want ik vind dit geen actie voor een wolf. Misschien ben ik te naïef, maar dat is dan maar zo

BloodWolf14

Citaat van: Foxi op  9 juni 2022, 20:36:03
Okee ik ga toch bij mijn eigen gevoel blijven, want ik vind dit geen actie voor een wolf. Misschien ben ik te naïef, maar dat is dan maar zo
Welke actie? En waarom dan switchen naar mij?

maartenrambo

Mijn stem gaat niet naar ramp omdat ik ten eerste geen zin heb om te mee te schapen.
En ten tweede vind ik the light. Na nogmaals t dtopic gelezen hebben te light zijn beschuldiging naar mij toe te  Wolfs. Zo van jij stemt op waterwork te snel. Nou ik zie hem eerder nu over komen om waterwork te verdedigen en mij subtiel naar voren brengen als slechte waar de rest zo op insprong.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij