*insert tromgeroffel*
Het moment waar we allemaal op hebben zitten wachten is hier dan eindelijk, namelijk de bekendmaking van de genomineerden voor een van de forumawards van 2021! Iedereen bedankt voor het invullen van de nominaties!
Ik zal hierbij een overzicht geven van iedereen die stemmen heeft gehad in een bepaalde categorie, met eventuele quotes die hierbij genoemd zijn. Het aantal stemmen zal ik niet geven, zodat ik de echte stemming die hierop volgt niet beïnvloed.
Op basis van de nominaties heb ik gestreefd om geen enorme lijsten in het stemformulier te zetten voor de awards te zetten en pakte ik dus de top 2/3/4 eruit waar mogelijk. Als de stemmen heel erg verspreid waren lukte dit niet, dus in dat geval is het mogelijk dat er een grotere lijst is om uit te kiezen. En omdat er bij een aantal awards al overduidelijk 1 winnaar uit de bus kwam, zullen ook de eerste awards hier zelfs al benoemd worden!
Nu gaan we over naar de fase waar je kan stemmen op jouw favorieten voor het winnen van de echte felbegeerde awards. Vergeet dit niet te doen! Je hebt tot volgende week
vrijdag, 4 februari 20:00. Dan zullen we de winnaars bekend maken.
Klik hier om te stemmen!Maar dan, over naar de orde van de dag. De nominaties! In komende twee posts zal ik elk van de categorieën af gaan, met de genomineerden op willekeurige volgorde.
Als de nominatie dikgedrukt staat, betekent dit dat deze voldoende is genoemd om in het stemformulier te zitten en dus nog in de race is voor een forumaward. Geef in dit topic ook vooral reacties over de nominaties