Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Wat gebeurd hier nu?
Ik dacht dat we het Lijk gingen opknopen?

Inuzuki

Mocht daar een sterke voorkeur voor zijn van meer mensen vind ik dat ook goed. Maar nobody zou van mij heel goed ketter kunnen zijn en het feit dat castiel zegt dat hij denkt dat nobody orc is laat mij denken dat ze juist geen orc is (psychologie, omgekeerde psychologie, omgekeerde omgekeerde psychologie oid..)

Inuzuki

Citaat van: Sunny op  4 februari 2022, 19:39:42
Wat gebeurd hier nu?

Heb je mijn laatste 3 posts gelezen? Dit kondig ik al de hele dag aan toch?

Nobody

Prima als jullie vandaag een wolf willen lynchen, dan komt er alsnog 2 nachtdoden aankomende nacht.
Er zal morgen geen ziener meer zijn.
404 Error - body not found

domien

Ik ga het nog 1 keer zeggen het is NIET in de interesse van goed om mij te lynchen.

Stel je voor ik ben geen lijk (veel moeite moet je niet doen ik ben het niet) en vannacht zijn er 2 doden.
Dit gaat volgens iedereen 2 goedjes zijn.

Dan is er 6 man over, waarvan 1 lijk en 2 (of 3 volgens sommigen) slechtjes. En ineens is slecht gewonnen. 

Lynch je nobody die zeker slecht is dan schiet er na de nacht 6 mensen over 1 lijk en 1 (of 2 slechtjes). En heeft goed nog een kans.

Lynch je iemand anders weet ik niet wat het gaat doen

En nu ga ik bijna op weekend vertrekken, doe ermee wat je wilt want ik ben er stilaan klaar mee

"In this world there are no sides, just players"

Sunny

Citaat van: Inuzuki op  4 februari 2022, 19:40:23
Citaat van: Sunny op  4 februari 2022, 19:39:42
Wat gebeurd hier nu?

Heb je mijn laatste 3 posts gelezen? Dit kondig ik al de hele dag aan toch?
Ja dat vind ik ook heel bijzonder Inu

Inuzuki

Citaat van: Nobody op  4 februari 2022, 19:44:09
Prima als jullie vandaag een wolf willen lynchen, dan komt er alsnog 2 nachtdoden aankomende nacht.
Er zal morgen geen ziener meer zijn.

Kijk en hier verspreek je je dus volgens mij. Als je dit zo zeker zou weten, is het juist in jullie voordeel het lijk erin te houden want dit is voor jullie juist een perfect scenario. Jullie willen het te graag, dus wat hier gebeurd klopt gewoon niet.

Kevindemen

Nu Nobody lynchen geeft Domien een vrijstelling richting de finale. Prima maar dan ga ik geen moeite meer in het spel steken omdat ik mijn energie niet wil steken in speelbal van een lijk zijn.
Gelieve dit account te verwijderen.

Nobody

Ik verspreek me niet, ben heel bewust van wat ik heb neergezet.
Tuurlijk wil ik dat het lijk er uit gaat,want die wilt niet met ons samenwerken. Daarom leg ik ook alvast aan jullie uit wat er gaat gebeuren als jullie (Inuzuki) toch liever een slechtje lynchen vandaag.
404 Error - body not found

Sunny

Ik ben er vrij van overtuigd dat Lan het Lijk is dat we zoeken.
En ik ben er absoluut niet voor om Nobody te lynchen wat dat helpt goed absoluut niet.
Ik vraag dus @domien @Inuzuki @Krissy @Shaddow om voor Lijk en niet Orc/wolf te gaan.

Kevindemen

Waarom tag je mij niet? Als je mij overtuigt waarom SR en Nobody uit hun nek lullen ben ik best bereid te wisselen bij een goed voorstel.

Sunny

Ik verwijs je graag naar mijn heel uitgebreide post van vanmiddag Kevin. Maar je mag zeker ook op Lan stemmen, graag zelfs.

Kevindemen

Kun je het samenvatten naar een meer kernachtige boodschap?

Sunny

Jij bent wolf, lan is Lijk

Kevindemen

Thanks. Dit betoog geef ik een 1 omdat in ieder geval je naam erboven staat. Als Lan lijk is ga ik mee, maar ik heb argumenten nodig.