Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

In dit geval ga ik shaddow ook mijn stem geven, als is het maar als stok achter de deur om openstaande vragen gewoon te beantwoorden. Voelt alsof je nog moet overleggen oid? Ik wil iig aanmoedigen om je actief in de discussie te laten zien (en ook daadwerkelijk posts met inhoud te plaatsen) en dus ook op mijn vraag te reageren.

Shaddow

Nee ik heb de hele dag een spel gespeeld, ben overprikkeld, en wil vroeg naar bed.

En dus kom ik er morgen op terug.

Als er dan een gerichte beschuldiging is zal ik daar op reageren.

Simpelweg een stem plaatsen en als mensen vragen waarom,  antwoorden 'waarom niet?' Vind ik persoonlijk niet erg sterk.

Inuzuki

Citaat van: Inuzuki op 30 januari 2022, 09:11:10
Citaat van: Shaddow op 30 januari 2022, 08:12:05
Rustig ademhalen Kevin, als er meer dan één conversiewolf inzit (en castiel liegt)  is dit al best te doen. En er kunnen altijd stoorwolven inzitten.

Beetje vertrouwen hebben in Skunki.

Ik moet nog even de stemming bekijken hoe die fannietrein precies opkwam en wie er zonder kaartje heeft meegelift.
Maar wat denk je zelf nu van je ziener dan?
De reden van mijn stem is dat je hier niet op in lijkt te willen gaan

Krissy

Citaat van: Sunny op 30 januari 2022, 18:42:42
Nu ja, het heet Discussie Topic voor een reden.
Misschien kun je uitleggen waarom je het er niet mee eens bent?

Ik zie ook een aantal bar slecht onderbouwde verdenkingen op Shaddow  :P
Waarom ik hem vertrouw? Omdat hij mijn buur is geweest en ik daar een goed gevoel aan heb over gehouden.

Thelight288

dat is ook niet echt goed onderbouwd ik kan ook zeggen ik ben buur geweest en pas reactie half uur van de deadline terwijl ik gelijk iets naar hem heb gestuurd. ookal zou hij mij niet vertrouwen ik zie hem niet aan om mij te negeren als hij goed is tho. of er moesten andere persoonlijke redenen zijn. maar wat heb je hieraan dat ik ook buur met hem ben geweest. hij laat nu heel weinig los wat wordt benoemd

Nobody

Ik snap de stem van Shaddow op Sunny ook niet, en hij stemt volgens mij elke speldag op iemand anders..

Wat ik wel opvallend vind is dat Inuziki zich gedraagt naar goed gedrag door eerst te roepen om de zieners niet bekend te maken, visioenen niet bekend te maken en info over buren niet te delen. En nu vraagt ze toch om shaddow's mening over de betrouwbaarheid van de ziener en eist om die info.
Shaddow heeft toch niet elke speldag contact met die ziener? Hij was 1malig buren met die ene ziener, dus ik weet niet hoe die info ons zou helpen? Toen Shaddow een 3e ziener claim in de dt vertelde, zei hij dat die ziener perfect zijn rol wist.
Als die ziener niet betrouwbaar is dan was het hooguit een sjamaan?
Wil je een sjamaan/ziener hunten of wil je wolven hunten?
Mij boeit die sjamaan op dit moment echt weinig, en we lopen ook nog eens risico om onnodig een mogelijke ziener in gevaar te brengen.
Ik vind jou ook wel verdacht Inuzuki, lijkt alsof je als wolf naar de laatste ziener zoekt.
Je maakt wel zinvolle posts maar dat kan ook acteerwerk zijn.
404 Error - body not found

Inuzuki

Citaat van: Inuzuki op 29 januari 2022, 23:45:20
Helemaal mee eens dat de ziener van shaddow of shaddow zelf wat uit te leggen heeft. Wel zit deze rolverdeling vol verrassingen en zitten we net pas een uurtje na de nacht. Ik zou hopen dat die ziener buren heeft die die vertrouwt en eerst via die weg probeert info door te spelen. Als er gedurende de dag niks komt wil ik ook wel openbaar wat meer vraagtekens zetten
Volgens mij hou ik in deze post juist af dat de ziener zich direct moet melden toch? Ik vind het alleen gek dat shaddow zelf niet langzaam die kant op begint te kijken.

Shaddow

Lieve, lieve mensen.

Het is inmiddels denk ik geen goedbewaard geheim dat ik niet helemaal lekker in het spel zit. Ik kreeg afgelopen week maandag het nieuws dat ik misschien kon verhuizen naar een kleiner appartement in Utrecht, en hoewel dat natuurlijk erg goed nieuws is, nam/neemt dit gelijk heel mijn hoofd in beslag, want ik moest een keuze maken tussen een eensgezinswoning in Bilthoven of een twee-kamerappartement in Utrecht. En dat vind ik ontzettend lastig.

Dit spel gaat verder zo snel dat als je er eenmaal niet lekker in zit, het heel moeilijk is om er nog bij te komen.

Dusja.

Mea culpa van mijn kant in ieder geval. Het gaat in mijn hoofd al iets beter en ik ga mijn best doen weer actief te zijn, maar ik wil jullie wel vragen om mij daarbij te helpen. Ik heb namelijk het gevoel dat ik ontzettend veel mis, en daar nu op afgerekend wordt.

Ik ga niet 37 pagina's teruglezen, want dat lukt mij gewoon niet, maar ik zal proberen vanaf hier meer bij te houden en mocht er iets zijn dat ik gemist heb, let me know.

Dan nu!

Citaat van: Inuzuki op 30 januari 2022, 09:11:10
Citaat van: Shaddow op 30 januari 2022, 08:12:05
Rustig ademhalen Kevin, als er meer dan één conversiewolf inzit (en castiel liegt)  is dit al best te doen. En er kunnen altijd stoorwolven inzitten.

Beetje vertrouwen hebben in Skunki.

Ik moet nog even de stemming bekijken hoe die fannietrein precies opkwam en wie er zonder kaartje heeft meegelift.
Maar wat denk je zelf nu van je ziener dan?
Oprecht over deze post heengelezen.

Op dit moment zijn er in het dodentopic, de enige openbare die ons beschikbaar is, 1 dode sjamaan en 1 valse engel.

Ik heb tussen mijn buren, mijn andere informatie, één bewezen sjamaan/ziener, die op zijn minst nacht 1 ziener/sjamaan is geweest, of contact heeft gehad met een ziener/sjamaan.

Dan hebben we nog 2 mensen die claimen ziener te zijn.

Vervolgens wordt mij gevraagd wat ik van mijn ziener vind, omdat het vreemd is dat er 3 zieners en 1 sjamaan zijn. Dit is hoe ik de situatie op dit moment begrijp.

Ik kijk inderdaad naar mijn ziener, en ik zal nog beter kijken naar welke stemmen zijn plaatsgevonden. Maar besef dat als deze persoon begonnen is als ziener/sjamaan, deze persoon hooguit geconverteerd kan zijn. Dat is de optie waar ik naar kijk en dat is de optie waar ik best een priester voor zou willen hebben, maar ik weet niet of een geconverteerde wolf of hulpje onze prioriteit moet hebben.

Dat is dus de reden dat ik diens naam nog in het discussietopic geplaatst heb; verder ben ik principieel gewoon ontzettend tegen het delen van kantenclaims van een ander in het discussietopic. Mij word iets in vertrouwen genomen, dan ga ik daar zorgvuldig mee om.

Mijn vraag aan jullie is dus; hoe denken jullie over jullie zieners?
Want vanuit mijn kant heb ik één bewezen (evt voormalig) ziener/sjamaan en één bewezen sjamaan.

Als er dan niet nog 2 zienende rollen in kunnen zitten, zit die leugenaar tussen die andere twee claimers.

Okay ik zie net in het dodentopic dat Waterwork dood is, dat heb ik even gemist. Dan zijn er twee dode valse engelen, wat verder aan deze post niet zo heel veel uitmaakt.

Ik zeg niet dat ze niet allebei ziener kunnen zijn geweest, maar ik snap gewoon even niet waarom mensen zich daar zo zeker van zijn.

Hopelijk is dat voor nu even voldoende antwoord, tag me desnoods even in een post als je zeker wilt zijn dat ik er op reageer.

Shaddow

Citaat van: thelight288 op 30 januari 2022, 22:50:12
dat is ook niet echt goed onderbouwd ik kan ook zeggen ik ben buur geweest en pas reactie half uur van de deadline terwijl ik gelijk iets naar hem heb gestuurd. ookal zou hij mij niet vertrouwen ik zie hem niet aan om mij te negeren als hij goed is tho. of er moesten andere persoonlijke redenen zijn. maar wat heb je hieraan dat ik ook buur met hem ben geweest. hij laat nu heel weinig los wat wordt benoemd
Lieve Luuk, ik heb je genegeerd omdat er in mijn hoof en in mijn leven heel veel dingen gebeuren, en soms zie ik dan een post en dan wil ik er op reageren, en als ik dat dan niet doe, denk ik na een tijdje dat ik het toch gedaan heb omdat ik het van plan was. Het spijt oprecht heel erg en het was niet mijn doel je te negeren, maar ik ben gewoon even heel chaotisch.

Verder ben ik ook nog eens heel koppig dus als mensen heel stug tegen mij ingaan of ik het idee heb dat iedereen boos op mij is (wat ik nu eigenlijk wel een beetje heb, dat heb ik gewoon vrij snel als ik moe of gestresst ben), dan klap ik gewoon dicht onafhankelijk van mijn alliantie.

Laten we gewoon met zijn allen een wolf lynchen, ik ga mijn best doen om jullie daarbij te helpen, en dan kan ik op die manier mijn onschuld bewijzen.

Nobody

Citaat van: Inuzuki op 29 januari 2022, 23:45:20
Helemaal mee eens dat de ziener van shaddow of shaddow zelf wat uit te leggen heeft. Wel zit deze rolverdeling vol verrassingen en zitten we net pas een uurtje na de nacht. Ik zou hopen dat die ziener buren heeft die die vertrouwt en eerst via die weg probeert info door te spelen. Als er gedurende de dag niks komt wil ik ook wel openbaar wat meer vraagtekens zetten

Dit was toen jouw reactie op thelight over ziener van shaddow die inmiddels al paar visioenen verder is en inmiddels openbaar niks hebben gehoord.
Waarom moet zijn ziener uitleggen? Wie weet heeft hij net iemand gezien die gestorven is of goedjes gezien.
Waarom moet Shaddow het uitleggen, hij heeft toch geen contact meer met die ziener dus heeft hij nu geen nieuwe info van die ziener?
404 Error - body not found

Thelight288

Het lijkt me wel dat we zekerder kunnen zijn dat de valse engelen die nu weer ziener zijn wel een rede heb om te vertrouwen . Als de originele ziener uit de hack wel sjamaan was moest waterwork slecht hebben gekozen en dan niet eens contact hebben met wolven aangezien hij gelucht is dat is niet heel aannemelijk. Dat is voor mij wel de reden dat als de derde ziener van shaddow het minst bewezen is als goed. Zeker aangezien die het meeste onverstoord visioenen heeft kunnen hebben.

Shaddow

sorry ik heb die post drie keer gelezen en ik volg alleen de laatste twee zinnen.

Thelight288

Dat dit direct op shaddow geschoven moet worden denk ik niet nee. Ook wil ik nog benoemen dat bert-boefjes ook nog slecht kan zijn. Er gaat voor mij te makkelijk dat mensen zeggen dan had er wel een derde persoon bijgezet. Terwijl er al druk op beide Perry en Bert lagen dus de mogelijkheid eentje op te geven om de ander proberen te redden is ook mogelijk. Mijn punt is vooral dat die optie niet  te makkelijk wordt weggewuifd

Shaddow

Citaat van: Sunny op 29 januari 2022, 23:41:42
Ik vind het ook heel interessant dat Shadow in velden noch wegen te zien is, niks van zichzelf in het DT laat zien en dan wederom een voor mij onberekenbare stem op het laatste moment op mij plaatst.

Ik vind het flauw, BM onwaardig en verdacht genoeg om je meteen mijn stem te geven.
Het slaat gewoon nergens op.
Ja, ik moest toch een stem plaatsen en Fannieklm was mijn buur en had gezegd Gokker te zijn. Als je goed bent spijt mij dit oprecht maar vanuit mijn optiek ben je één van de grootste kanshebbers van wolf zijn. Dusja.

Ik wil ook verder niet ontkennen dat ik een slechte BM ben hoor, ik schaam mijzelf ook ontzettend voor mijn afwezigheid maar het is gewoon een stuk drukker even dan ik had zien aankomen. Daarom heb ik mij ook hierna niet voor andere spellen ingeschreven.

maar als je enige reden is om op mij te stemmen dat ik op jou stem, dan snap je misschien ook wel waarom ik dat een onnodige reden vind. Als wolf had ik makkelijk mee op Fannieklm kunnen gaan en verzwijgen dat ze tegen mij geclaimd had, of gewoon zeggen dat ze een ongeloofwaardige claim had gemaakt.

Denk dat er ook zeker wel een wolf tussen de niet-Fannie-stemmers zit.

Thelight288

Citaat van: Shaddow op 31 januari 2022, 10:05:45
sorry ik heb die post drie keer gelezen en ik volg alleen de laatste twee zinnen.

Aangezien beide "zieners" als valse engelen gestorven zijn lijkt het me dat die echt ziener waren. Ik bedoelde enige mogelijke theorie dat de ene sjamaan was is als waterwork slecht heeft gekozen zonder contact met wolven en dat zie ik hem zeker niet doen. Want alleen als die 2 beide slecht zijn zie ik dat mogelijk. En dan zou je niet mij nog in de hack meenemen lijkt me.