Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Robin89

Citaat van: Kevindemen op 29 januari 2022, 23:32:31
Dus we hebben 3 zieners en 2 valse Engelen, plus een Grafrover? Daarnaast ook al een dode Sjamaan. Zelfs een leger aan Schaapwolven vind ik niet in balans tegen een potentiele kans op 6 zieners in een spel door puur gelukkig schudden van de kaarten. Ik krijg ook steeds meer vraagtekens bij wat er gebeurd. Al helemaal omdat ik in een stad der visioenen wel wat meer verwacht dan dat er tot nu uit is gekomen qua aanwijzingen.

Ik sluit me hier eigenlijk wel bij aan. Heb vooral heel veel twijfels bij Shaddows verhaal nu (en zijn ziener). Waterwork/Thelight lijkt nu wel bevestigd, maar Shaddow hult zich nog in schaduwen...

Thelight288

Ja wie weet. Maar opzich heb ik ook niet het gevoel dat slecht er al super slecht voorstaat. Ik ga morgen nog even wat post terug lezen en stemmingen nog inkijken. Ja het is nu ook duidelijk vgm dat de valse engelen nu ziener zijn dus hopelijk komt daar iets uit al zal er een nu nog geen visioen hebben gehad. Dus ik zet ook nog vraagtekens bij de derde ziener want voor mijn gevoel is daar ook nog weinig uitgekomen en die heeft hopelijk redelijk ongestoord nu wat extra visioenen gehad

Sunny

Ik vind het ook heel interessant dat Shadow in velden noch wegen te zien is, niks van zichzelf in het DT laat zien en dan wederom een voor mij onberekenbare stem op het laatste moment op mij plaatst.

Ik vind het flauw, BM onwaardig en verdacht genoeg om je meteen mijn stem te geven.
Het slaat gewoon nergens op.

Inuzuki

Helemaal mee eens dat de ziener van shaddow of shaddow zelf wat uit te leggen heeft. Wel zit deze rolverdeling vol verrassingen en zitten we net pas een uurtje na de nacht. Ik zou hopen dat die ziener buren heeft die die vertrouwt en eerst via die weg probeert info door te spelen. Als er gedurende de dag niks komt wil ik ook wel openbaar wat meer vraagtekens zetten

Shaddow

Rustig ademhalen Kevin, als er meer dan één conversiewolf inzit (en castiel liegt)  is dit al best te doen. En er kunnen altijd stoorwolven inzitten.

Beetje vertrouwen hebben in Skunki.

Ik moet nog even de stemming bekijken hoe die fannietrein precies opkwam en wie er zonder kaartje heeft meegelift.

Sunny

Nee dus, er zitten geen stoorwolven in dit spel.
But nice try Shaddow  ::)

Inuzuki

Citaat van: Shaddow op 30 januari 2022, 08:12:05
Rustig ademhalen Kevin, als er meer dan één conversiewolf inzit (en castiel liegt)  is dit al best te doen. En er kunnen altijd stoorwolven inzitten.

Ik moet nog even de stemming bekijken hoe die fannietrein precies opkwam en wie er zonder kaartje heeft meegelift.
Maar wat denk je zelf nu van je ziener dan?

Kevindemen

Dit gaat niet over Skunki maar de mensen die iets claimen.
Gelieve dit account te verwijderen.

Castiel.

Godverdomme... Excuses allemaal. De kans is vrij groot dat ik ook op Fannieklm gestemd had. Heb het hier als buren ook met Lan over gehad. Maar was gisteren opeens erg druk want voetbal mocht weer en daarna simpelweg niet meer aan gedacht. Nadeel Vn non netwerk laten we maar zeggen.

Ik ga bijlezen en dan conclusies trekken.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kevindemen

Gelieve dit account te verwijderen.

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Krissy

That will be me die mee is gelift  ;) scheelt weer wat uitzoeken. Waar komt de nieuwe Shaddow verdenking eigenlijk vandaan? Ik ben het er namelijk niet echt mee eens tot nu toe.

Sunny

Nu ja, het heet Discussie Topic voor een reden.
Misschien kun je uitleggen waarom je het er niet mee eens bent?

Shaddow

Citaat van: Sunny op 30 januari 2022, 18:42:42
Dat is dus niet hoe dit werkt,

But nice try Sunny ::)

Ik kom hier morgen wel weer op terug.

Sunny

Citaat van: Shaddow op 30 januari 2022, 19:14:02
Citaat van: Sunny op 30 januari 2022, 18:42:42
Dat is dus niet hoe dit werkt,

But nice try Sunny ::)

Ik kom hier morgen wel weer op terug.
Hie werkt het dan wel?
Gewoon niets zeggen en dan even last minute stemmen?
Want in dat geval heb ik het begrip discussie altijd helemaal verkeerd begrepen.